تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803666450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجربه هايتان را به لرستان بياوريد / کدملي و هويت ارجمند شما اينجاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۱۹ب.ظ)
استاندار لرستان خطاب به سرمايه گذاران لرستاني مقيم خارج تجربه هايتان را به لرستان بياوريد / کدملي و هويت ارجمند شما اينجاست استاندار لرستان در ديدار صميمانه با لرستاني‌هاي مقيم آمريکا و نروژ اظهارکرد: از آنجا که خود شما از فعالان عمراني و اجرايي هستيد با واژگان عمراني و اجرايي با شما سخن مي‌گويم و بايد گفت شالوده و فنداسيون عشق شما در خرم آباد است و اين عشق را نمي‌توان از شما جدا کرد.
شناسنامه و هويت شما اينجاست
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، بازوند گفت: شما پس از گذشت سال‌ها همچنان دل در گرو خرم آباد و دغدغه زادگاهتان را داريد و براي ما قابل احترام هستيد. تصميم داريد به استان کمک کنيد، چرا که کدملي شما اينجاست؛ شناسنامه و هويت ارجمند شما اينجاست؛ نياکان شما اينجا هستند و اگر خداي نکرده زادگاه شما با بيکاري خدشه‌دار شود و احساس کنيد سرمايه‌هاي استان يعني جواناني که قرار است استان را بسازند، درنتيجه موج بيکاري ممکن است به زوال بروند، اين باور در شما به وجود مي‌آيد که بايد کاري کرد و اين همان عشق شما به وطن‌تان است.
پرچمدار بازگشت لرستاني ها باشيد
استاندار لرستان با تاکيد بر اينکه ما معتقديم لرستان را بايد لرستاني‌ها بسازند، ادامه داد: اميدواريم بتوانيم گروهي را جمع کنيم که براي سرمايه‌گذاري به استان بيايند. شما کمک کنيد تا لرستاني‌هاي خارج از کشور را با ديار مادري‌شان آشتي بدهيم . در هر رشته و تخصصي که هستيد پرچمدار اين ماجرا باشيد. ما خدمتگزار شما هستيم و به شما افتخار مي‌کنيم.
در اين ديدار «علي سلاحورزي» لرستاني مقيم ايالت کاليفرنياي آمريکا ضمن تشکر از خدمات مهندس بازوند در استان عنوان کرد: به عنوان هموطن و هم‌دين شما، از تلاش‌هاي سازنده‌تان در آبادسازي ايران و لرستان تشکر مي‌کنم.
وي افزود: من سوابق کاري شما را مطالعه کرده‌ام و باعث اميدواري است که افرادي مثل شما وجود دارند.
اين لرستاني مقيم کاليفرنيا، صميمانه ابراز کرد: به اين‌همه خدمت و فعاليت شما حسادت مي‌کنم؛ چراکه بعد از اقامتم در امريکا تنها توانسته‌ام10 سال در لرستان خدمت کرده‌ام، اما شما توفيق خدمت‌رساني جدي داشته‌ايد.
سلاحورزي با بيان اينکه مي‌دانم چه دشواري‌هايي را از سر گذرانده‌ايد اظهار کرد: براي سرمايه‌گذاري در خدمت شما هستم؛ کارمند مجاني شما هستم و مي‌خواهم تلافي مدت زماني را که نبوده‌ام، به جا بياورم.
در دوي صدمتر کيفيت، سرويس و قيمت پيشتاز باشيد
سلاحورزي با طرح اين موضوع که ما با افرادي در ارتباط هستيم که تمکن مالي خوبي دارند ادامه داد: افرادي که در ادارات مختلف مانند ثبت اسناد و شهرداري‌ها فعاليت مي کنند براي پيشرفت استان مي‌توانند کمک کنند، در صورتي که امور مراجعان سرمايه‌گذاري را تسهيل کنند و در دوي صدمتر کيفيت، سرويس و قيمت پيشتاز باشند.
نبايد فقط از دولت توقع داشت
در ادامه اين ديدار « محمدحسين نصيرمقدم» لرستاني مقيم نروژ و ديگر مهمان اين نشست، ضمن ابراز خشنودي از ديدار صميمانه با استاندار لرستان گفت: از زماني که خود را شناخته‌ام، خدمت کرده‌ام. اولين شهردار پس از انقلاب در شهرستان پلدختر و مسئول فني بازسازي مناطق جنگي در دهلران بوده‌ام. بعد از مهاجرت نيز در دفتر فني شهرداري در نروژ استخدام شدم و با توجه به تجربياتم مي‌توانم کمک کنم.
نصيري مقدم اضافه کرد: نبايد فقط از دولت توقع وجود داشته باشد دولت به تنهايي نمي تواند متصدي امور باشد، بلکه بايد همه مشارکت کنند.
مشاوره با لرستاني هاي مقيم خارج از کشور
استاندار لرستان پس از بيان ديدگاه‌ها در خصوص جلب مشارکت بخش خصوصي، با اشاره به تجربيات فني و عمراني آقاي نصيري مقدم، افزود: نظر به سوابق کاري قابل توجه، شما مي‌توانيد در حوزه عمران شهري مشاوره بدهيد و يا به طور مثال در همايش شهرداران لرستان سخنراني علمي کنيد.
اولين قدم، ترويج فرهنگ کار
استاندار لرستان در پاسخ به اين پرسش نصيري مقدم که قدم اول براي خروج از محروميت چيست، عنوان کرد: قدم اول اين است که بايد فرهنگ کار را ايجاد کنيم؛ با دولتي‌ها امکان آن نيست بلکه بايد بخش خصوصي کمک کند، کساني هم که احساس مي کنند دولت مي‌تواند در اشتباه هستند، توسعه بايد رقابتي و در بخش خصوصي باشد.
استاندار لرستان ادامه داد: بايد براي توسعه به اجماع برسيم تا اينکه حضور دولت حداقلي باشد.
وي افزود: نبايد از بيان محروميت استان لذت ببريم، بلکه بايد از اين معنا بيزاري بجوييم؛ چرا که پسوند محروميت به هر صورت منفي و مانع پيشرفت است.
در همايش دوبي شرکت کنيد
مهندس بازوند گفت: بعد از اينکه همايش لرستاني‌هاي مقيم خارج از کشور آغاز به کار کند، با تشکيل کميته‌هاي همايش و پنل هاي تخصصي مي‌توان از سرمايه هاي اجتماعي لرستان در خارج از کشور بهره‌مند شد.
در پايان اين نشست استاندار لرستان عنوان کرد: از شما مي‌خواهم در نشست ما با فعالان اقتصادي لرستاني در دوبي شرکت کنيد و هم‌استاني‌هايمان را نيز به اين همايش دعوت کنيد.
تجارب تان را به استان بياوريد
بازوندافزود: خوشحال مي شويم که حضور پيدا کنيد و در توسعه استان شريک شويد؛ چرا که تجربه توسعه يافتگي شما مي تواند به کار بيايد؛ در بايد گفت در حقيقت توسعه گرايي علت اصلي حرکت و جابجايي شما بوده است و اينک از شما مي‌خواهيم تجارب‌تان را به استان بياوريد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن