تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798933765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشديد برخورد با توليدکنندگان مصالح ساختماني نامرغوب از اول دي ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۹:۳۶ق.ظ)
مدير کل دفتر فني استانداري فارس: تشديد برخورد با توليدکنندگان مصالح ساختماني نامرغوب از اول دي ماه مدير کل دفتر فني استانداري فارس گفت: برخورد با توليدکنندگان مصالح ساختماني غيراستاندارد در استان فارس از اول دي ماه امسال تشديد مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا صحراييان گفت: کارگروه ويژه اي متشکل از دبيرخانه شوراي فني استان، اداره کل استاندارد و تحقيقات صنعتي فارس، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نظام مهندسي استان و آزمايشگاه مکانيک خاک استان براي هماهنگي و جلوگيري از توليد مصالح ساختماني غيراستاندارد تشکيل شده است که بر برخورد با متخلفان اين حوزه تأکيد دارد.
اين مقام مسوول با تأکيد بر اهميت استفاده از مصالح مرغوب و استاندارد در ساخت ساختمان، توجه به اين اصل را زمينه ساز پيشگيري و يا به حداقل رساندن آسيب ها در زمان وقوع بحران هايي چون زلزله و سيل دانست و بر توجه همگان اعم از توليدکنندگان مصالح، کارفرمايان و پيمانکاران پروژه هاي ساختماني به اين موضوع تأکيد کرد.
وي با اشاره به تشکيل جلسات شوراي فني استان به رياست استاندار يا معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: کميته هاي مصالح ساختماني، پيمان، آموزش و نظارت زير نظر شوراي فني استان فارس در حال فعاليت هستند.
مدير کل دفتر فني استانداري فارس اظهار کرد: 45 مصوبه رهاورد 10 جلسه کميته مصالح ساختماني شوراي فني استان در يک سال گذشته بوده است و بازديدهاي متعدد، از جمله بازديدهاي سرزده از واحدهاي توليدکننده مصالح ساختماني در دستور کار اين کميته بوده است.
وي ادامه داد: در شمار قابل توجهي از بازديدها، نمايندگان و بازرسان کميته مصالح ساختماني از واحدهاي توليد شن و ماسه، خاموت، ميلگرد، آجر و غيره در سطح استان به طور سرزده و بدون هماهنگي قبلي بازديد کرده اند که در اين بازديدها، نماينده آزمايشگاه مکانيک خاک استان نسبت به کيفيت سنجي مصالح توليدي اقدام مي کند و در صورت استاندارد نبودن مصالح با واحدهاي توليدکننده متخلف برخورد مي کنند.
صحراييان افزود: کميته مصالح ساختماني شوراي فني استان فارس با همکاري اداره کل استاندارد استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرمانداري ها و آزمايشگاه مکانيک خاک، بانک اطلاعاتي توليدکنندگان مصالح ساختماني در استان را تدوين کرده است که اطلاعات کاملي درباره اين واحدها را ارائه مي کند و زمينه شناسايي شرکت هاي توليدکننده مصالح غيرمرغوب را فراهم ساخته است.
اين مقام مسوول گفت: در تهيه اين بانک اطلاعاتي و تدوين سازوکارها، از تجربيات استان هاي هم تراز و بزرگ کشور همچون استان هاي تهران، اصفهان، آذربايجان شرقي و خراسان رضوي بهره گرفته شده و جلسات خوبي با سازمان نظام مهندسي فارس و اتحاديه هاي صنفي فعال در حوزه مصالح ساختماني مانند؛ انجمن بتن آماده، توليدکنندگان تيرچه بلوک و غيره در اين راستا برگزار شده است.
مدير کل دفتر فني استانداري فارس اظهار کرد: در نهايت، شيوه نامه اي براي نظارت بر عرضه مصالح ساختماني در سطح استان فارس تدوين شده است که در اين شيوه نامه، شرح وظايف هر يک از دستگاه ها مشخص شده است.
وي ادامه داد: امسال تمرکز فعاليت هاي نظارتي بر توليدکنندگان مصالح ساختماني در استان در خصوص آن دسته از مصالحي است که در ساختمان سازي و اجراي پروژه هاي عمراني کاربرد بيشتري دارند و در اين مقطع، مصالحي چون شن و ماسه، تيرچه و بلوک، بتن آماده، فوم ها و بلوک هاي پي استايرن (سقف سبک) با دقت و حساسيت بيشتري تحت نظارت خواهند بود.
صحراييان بيان کرد: از اول دي ماه، دور جديد و جدي تري از برخورد با توليدکنندگان مصالح نامرغوب در سطح استان آغاز مي شود و اين موضوع ضمن طرح در شوراي برنامه ريزي استان فارس، به شهرداري ها و فرمانداري ها نيز اطلاع رساني شده است و مقرر شده است که در يک حرکت منسجم و فراگير در سطح استان استفاده از مصالح نامرغوب در پروژه ها به حداقل ممکن برسد.
وي گفت: براي برخورد جدي با توليدکنندگان مصالح نامرغوب، هماهنگي هايي نيز با دستگاه قضائي صورت گرفته است و رييس کل دادگستري استان فارس نيز بر همکاري دستگاه قضائي در اين فرايند تأکيد کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن