تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیستم‌های هشت گانه کنترل هوشمند در تهران قدیم راه‌اندازی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سیستم‌های هشت گانه کنترل هوشمند در تهران قدیم راه‌اندازی می‌شود
مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 12، از راه اندازی و نصب سیستم‌های 8 گانه کنترل هوشمند در این منطقه خبر داد.
 محمد رضا حق پرست مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: راه اندازی و نصب سیستم‌های 8 گانه کنترل هوشمند در نواحی 6 گانه و ساختمان شماره یک و در منطقه 12 در دستور کار اداره محیط زیست شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح انرژی‌های نو و بازدهی تجهیزات و امکانات شهرداری منطقه 12 ارتقای سلامت و  رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
 حق پرست اظهار داشت: در این طرح کارشناسان محیط زیست منطقه 12 با حضور در نواحی 6 گانه و ساختمان‌های شماره یک و دو این منطقه اقدام به نصب سیستم‌های 8گانه کنترل هوشمند خواهند کرد.
 
 وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:راه اندازی و نصب سیستم‌های 8 گانه کنترل هوشمند در نواحی 6 گانه و ساختمان‌های شماره یک و د منطقه 12، بروز رسانی موتور خانه‌ةای نواحی 6 گانه و ساختمان‌های شاره یک و دو منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حق پرست خاطر نشان کرد: راه اندازی سامانه کنترل رادیویی پایانه‌های حرارتی دنده دار در منطقه 12 و احداث سایت پرنده نگری در میدان صلح بوستان شهر، احداث بوستان انرژی در بوستان طبیعت زابلی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 







تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن