تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820429690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر خارجه انگلیس: برای موفقیت مذاکرات هسته ای به انعطاف بیشتری نیاز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر خارجه انگلیس: برای موفقیت مذاکرات هسته ای به انعطاف بیشتری نیاز است لندن– ایرنا– "فیلیپ هاموند" وزیر امور خارجه انگلیس شامگاه پنجشنبه با انتشار پیامی در صحفه توئیتر خود با اعلام اینکه برای شرکت در مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 به وین می رود، گفت: موفقیت این مذاکرات، نیازمند انعطاف بیشتری است.


به گزارش ایرنا، وزیر خارجه انگلیس همچنین در پیام خود نوشت: مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5، سخت و دشوار است و شکاف های عمده ای دراین خصوص وجود دارد.
فیلیپ هاموند گفت: "اگر خواهان موفقیت در این مذاکرات هستیم لازم است که انعطاف بیشتری صورت گیرد."
دهمین دور از مذاکرات جامع هسته ای از روز سه شنبه گذشته در وین آغاز شده و طرفین در تلاشند در آخرین مرحله از مذاکرات جامع هسته ای در مدت زمان تمدید و مهلت تعیین شده یعنی 24 نوامبر(سوم آذرماه) به توافق دست یابند.
قرار است محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران روز جمعه در چارچوب این گفت وگوها در وین با فیلیپ هاموند و لوران فابیوس وزیران خارجه انگلیس و فرانسه مذاکره کند.
"فیلیپ هاموند" وزیر امور خارجه انگلیس روز سه شنبه گذشته نیز پس از دیدار با جان کری همتای آمریکاییش در لندن گفته بود، مذاکرات هسته ای میان ایران و 1+5 در وین، بسیار سخت خواهد بود، اما من باور دارم که می توان به توافقی دست یافت.
هاموند افزود: "با توجه اینکه این مذاکرات در آستانه مهلت تعیین شده در 24 نوامبر انجام می شود، باور دارم که توافق میان طرفین می تواند صورت بگیرد اما ما خواهان یک توافق بد نیستیم."
اروپام** 5** 1552 ** 2023


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن