تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای آمریکا پیش از تصویب بودجه از سوی کنگره به عراق اعزام می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نیروهای آمریکا پیش از تصویب بودجه از سوی کنگره به عراق اعزام می شوند تهران - ایرنا - دولت آمریکا شماری از نیروهای نظامی این کشور را با هدف مشاوره و آموزش نیروهای عراقی در چند هفته آینده و پیش از تصویب بودجه مورد نیاز از سوی کنگره ، به عراق اعزام می کند.


به گزارش رویترز از واشنگتن ، این نیروها بخشی از 1500 نفری هستند که مجوز اعزام آنان به عراق صادر شده است.
جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که اعضای مهم این نیروی آمریکایی در هفته های آینده به عراق اعزام می شوند با اینکه کنگره هنوز برای تصویب 5.6 میلیارد دلار بودجه اضافی درخواست شده اقدام نکرده است.
مقامات آمریکایی پیش از این گفته بودند که پیش از اعزام این نیروهای آمریکایی به عراق لازم است که کنگره بودجه مورد تقاضا را تصویب کند، اما ژنرال لوید آستن فرمانده نیروهای آمریکا در خاورمیانه توصیه کرد که اعزام این نیروها با استفاده از بودجه کنونی آغاز شود.
سخنگوی پنتاگون در این مورد به خبرنگاران گفت: فرمانده ما در خاورمیانه بر اساس تشخیص خود می تواند منابع مالی در دسترش را برای ماموریتهای مختلف جابجا کند.
وی در عین حال گفت که تصویب بودجه 5.6 میلیارد دلاری مورد تقاضا همچنان مورد نیاز است.
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا روز 7 نوامبر برنامه ای برای دو برابر ساختن شمار نیروهای آمریکایی در عراق اعلام کرد و گفت که یک هزار و 500 نیروی نظامی جدید به عراق می روند تا 9 پایگاه جدید برای آموزش 9 تیپ نظامی عراقی و 3 تیپ از پیشمرگه های کردستان عراق را آموزش دهند.
کربی گفت که به اعتقاد ژنرال آستن این اقدام حاوی پیام مهمی برای عراقی و سایر شریکان ائتلافی درباره جدیت ما در این ماموریت است.
رسانام**1078**1370*


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن