تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798374774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب محافظه کار در برابر آزمونی دیگر/ برگزاری انتخابات میاندوره ای در انگلیس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حزب محافظه کار در برابر آزمونی دیگر/ برگزاری انتخابات میاندوره ای در انگلیس لندن – ایرنا - حزب محافظه کار انگلیس به رهبری دیوید کامرون نخست وزیر این کشور، روز پنجشنبه با برگزاری انتخابات میاندوره ای در منطقه "راچستر و استرود"، بار دیگر در برابر آزمونی دیگر قرار گرفته است.


انتخابات میاندوره ای در این منطقه بدنبال استعفای «مارک رکلس» نماینده این حوزه انتخابیه از حزب محافظه کار و پیوستن وی به حزب ضد اروپایی و عوام گرای استقلال انگلیس (یوکیپ) به رهبری "نایجل فاراژ" صورت می گیرد.
سیزده نفر از احزاب مختلف از جمله احزاب محافظه کار، کارگر و لیبرال دمکرات، در انتخابات میاندوره ای "راچستر و استرود" واقع در استان کنت و در 48 کیلومتری جنوب شرقی لندن، نامزد شده اند،اما با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته، شانس "مارک رکلس" از حزب یوکیپ برای پیروزی در این حوزه انتخابیه پیش از سایر نامزدها است.
در دوره قبلی انتخابات حوزه انتخابیه راچستر و استرود در سال 2010 میلادی، مارک رکلس که آن موقع عضو حزب محافظه کار بود، 49.2 درصد آرا و نامزد حزب کارگر 28.5 درصد از آرا بدست آوردند.
بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته با توجه به حضور مارک رکلس، نامزد های احزاب محافظه کاران و کارگر هیچ امیدی به کسب کرسی «راچستر و استرود» در مجلس عوام انگلیس نخواهند داشت.
در صورت پیروزی مجدد مارک رکلس، در این انتخابات ، علاوه بر ضربه اعتباری مجدد به حزب محافظه کار، حزب استقلال انگلیس می تواند دومین کرسی را در مجلس عوام این کشور بدست آورد.
حزب یوکیپ که دارای دیدگاه های منفی نسبت به پیوستن انگلیس به اتحادیه اروپا و سیاست های مهاجرتی است، اواسط مهرماه گذشته و تنها پنج ماه پس از پیروزی شگفت انگیز در انتخابات پارلمان اروپا، با پیروزی نامزد این حزب در انتخابات میاندوره ای منطقه "کلاکتون " برای نخستین بار موفق به کسب یک کرسی در مجلس عوام انگلیس شد و بار دیگر یک شگفتی سیاسی در این کشور رقم زد.
"داگلاس کارسوِل" از حزب یوکیپ در حوزه انتخابیه "کلاکتون" واقع در ساحل شرقی انگلیس موفق شد در این انتخابات با پشت سرگذاشتن نامزدهای حزب محافظه کار و کارگر، 59 و 75 صدم آرا را به خود اختصاص دهد.
کارسول نیز همانند «مارک رکلس»، پیشتر عضو حزب محافظه کار انگلیس بود که به دلیل مخالفت با سیاست های کامرون نخست وزیر این کشور و رهبر این حزب در اواخر ماه آگوست از جرگه محافظه کاران جدا شد.
جدایی "داگلاس کارسول" و "مارک رکلس" از حزب محافظه کار انگلیس و پیوستن آنها به حزب استقلال (یوکیپ)، علاوه بر وارد کردن ضربه اعتباری به حزب "دیوید کامرون" ، این حزب را در وضعیت نامناسبی قرار داده است .
از زمان تأسیس حزب یوکیپ در سال 1993 میلادی این نخستین بار بود که این حزب موفق می شود، به مجلس عوام انگلیس راه پیدا کند.
حزب استقلال انگلیس در مهرماه گذشته در انتخابات میاندوره ای حوزه انتخابیه "هی وود" و "میدلتون" در بخش "منچستر" نیز که به طور سنتی ساکنانش طرفدار حزب کارگر هستند، اگرچه نتوانست پیروز شود اما توانست با پشت سرگذاشتن حزب محافظه کار، 39 درصد آرا را به دست آورد که نسبت به انتخابات در سال 2010 میلادی افزایش سه درصدی نشان می دهد.
"نایجل فاراژ" رهبر حزب یوکیپ گفته است این حزب پس از کسب آرای لازم در انتخابات عمومی سال آینده میلادی، می تواند سبب ایجاد تعادل قدرت در انگلیس شود که به طور سنتی در اختیار دو حزب قدرتمند محافظه کار و کارگر قرار دارد.
رهبر حزب استقلال همچنین گفته است که انتظار دارد که نمایندگان محافظه کار بیشتری به این حزب نوپا بپیوندند.
"نایجل فاراژ" که در جریان انتخابات پارلمان اروپا در 22 می (اول خرداد ماه 1393 )موفق شد، بار دیگر به این پارلمان راه یابد، رسما از سوی حزب استقلال برای کسب کرسی "کنت" در انتخابات سراسری آینده نامزد شده است.
وی که از سال 2010 میلادی رهبری حزب استقلال را بر عهده دارد و یک پیروزی را در انتخابات اخیر پارلمانی اروپا تجربه کرده، امیدوار است بتواند به پارلمان انگلیس راه یابد.
به گفته تحلیل گران در انتخابات سال آینده میلادی انگلیس که برای انتخاب 650 کرسی مجلس عوام برگزار می شود احتمال پیروزی حزب استقلال زیاد نیست، اما کسب کرسی قابل توجه از سوی این حزب، می تواند سبب کاهش قدرت احزاب محافظه کار و کارگر و تضعیف هر چه بیشتر حزب لیبرال دمکرات که هم اینک با حزب محافظه کار تشکیل دولت ائتلافی داده است، شود.
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه کار هشدار داده است که کسب آرای زیاد توسط حزب استقلال می تواند منجر به پیروزی حزب کارگر در انتخابات عمومی آینده این کشور در سال 2015 میلادی شود.
"گرانت شاپس" رییس حزب محافظه کار انگلیس نیز گفته است اگر موفقیت حزب استقلال در انتخابات سال آینده تکرار شود، به معنای موفقیت "اد میلیبند" رهبر حزب کارگر خواهد بود.
حزب مخالف کارگر که دارای گرایش های چپ میانه است در حال حاضر از 650 کرسی مجلس عوام انگلیس دارای 257 کرسی، از 792 کرسی مجلس لردها دارای 218 کرسی و از 73 کرسی انگلیس در پارلمان اروپا دارای 20 کرسی است.
حزب محافظه کار انگلیس به رهبری دیوید کامرون که به همراه حزب لیبرال دمکرات دولت ائتلافی تشکیل داده ، در حال حاضر از 650 کرسی مجلس عوام دارای 303 کرسی و از 792 کرسی مجلس لردها دارای 232 کرسی و از 73 کرسی انگلیس در پارلمان اروپا دارای 19 کرسی است.
اروپام**1**1552**1663**5981


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن