تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801768163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار زابل: با تفکر بسیجی توطئه های دشمنان خنثی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار زابل: با تفکر بسیجی توطئه های دشمنان خنثی می شود زاهدان - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار زابل با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار علیه ایران گفت: تمامی توطئه های دشمنان با تفکر و روحیه بسیجی خنثی و سبب نجات و خروج کشور از تنگناهای اقتصادی می شود.


به گزارش ایرنا، "هوشنگ ناظری" در شورای اداری زابل با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج یک تفکر، اعتقاد و دیدگاهی است که ویژگی خاص خود را دارد و از صدر اسلام وجود داشت و تا ظهور امام عصر(عج) که پرچم حکومت اسلامی به دست با کفایت ایشان برسد ادامه خواهد داشت.
وی تشکیل بسیج را مبتنی بر اصول و برگرفته از آیه و روایت اسلامی دانست و گفت: این هفته، زمان گرامی داشت ارزش ها و اعتقاداتی است که در طول تاریخ وجود داشت و همیشه وجود خواهد داشت.
فرماندار زابل ادامه داد: محور حرکت بسیج مردمی بودن آن است و هر انسانی که دارای فطرت پاک است بسیجی نامیده می شود.
وی با تاکید بر برگزاری با شکوه برنامه های هفته بسیج در ادارهها و سازمانهای این شهرستان از مدیران خواست با اهتمام ویژه برنامه ها را اجرا کنند.
ناظری اضافه کرد: مدیران ادارهها نسبت به تقویت پایگاه های بسیج مربوط به خود اقدام کنند و فعالیت این پایگاه ها از سوی ناحیه سپاه زابل به فرمانداری اعلام شود.
همچنین فرمانده ناحیه سپاه زابل افزود: با آغاز هفته بسیج 62 عنوان ویژه برنامه برگزار می شود و اجتماع بزرگ بسیجیان پنجم آذرماه در استادیوم شهید حسینی طباطبایی با عنوان شکوه و مقاومت به صورت محوری برگزار خواهد شد.
"محمد ناظری" با اشاره به برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: همایش پیاده روی خانوادگی، کوه پیمایی، حضور منسجم در حلقه های صالحین، نمایشگاه هفته بسیج، دیدار های مردمی، مشاوره های دینی، نشست های روشنگری در حوزه و پایگاهها مقاومت، نشست پیشکسوتان بسیجی، همایش بسیج طلاب و تمدن نوین اسلامی، ویزیت رایگان بیماران، کرسی های آزاد اندیشی برای طلاب و دانشجویان، افتتاح چند سالن ورزشی، اعزام تیم های تخصصی پزشکی به مناطق محروم و همایش اقتصاد مقاومتی از جمله این برنامه ها است.
وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی، برگزاری همایش افزایش جمعیت با توجه به منویات مقام معظم رهبری، برگزاری یادواره شهدا و شهدای هنرمند منطقه، برگزاری مسابقه تیراندازی برای سران طوایف و مدیران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان از مدیران خواست با درج مطالب در خصوص بسیج بر روی قبض آب، برق و تلفن اقدام کنند.
وی تفکر بسیجی را باعث دورشدن چشم طمع دشمنان از نظام دانست و تاکید کرد: با تمسک به بسیج، اقتدار و امنیت جامعه حفظ و توانمندی ها افزایش پیدا می کند.
ناظری با بیان اینکه خنثی شدن توطئه های دشمن به دست بسیج است گفت: هر روز که از عمر این انقلاب می گذرد نیاز به بسیج و تفکر بسیجی بیشتر می شود.
وی با اشاره به اقدام گروهک تروریستی داعش، رژیم غاصب صهیونیستی در قتل کودکان و نشست ایران با گروه 1+5 یادآور شد: این اقدام باعث شده است توجه به بسیج بیشتر شود.
ناظری با اشاره به فعالسازی مجدد هیات رزمندگان اسلام گفت: هیات رزمندگان در هر شهری ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است که مدتی غیرفعال بود که با اعضای جدید فعال خواهد شد.
در شورای اداری زابل "حمید نوری" به عنوان سرپرست جدید شهرداری زابل و کلبعلی بعنوان دبیر اجرایی هیات رزمندگان زابل معرفی شد.
7437 /2047/


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن