تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819138012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اربعین حسینی 700 هزار نفر به کربلا مشرف می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اربعین حسینی 700 هزار نفر به کربلا مشرف می شوند قم - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اربعین امسال بیش از 700 هزار نفر به کربلای معلا مشرف می شوند، گفت: تلاش شده مشکلات مسیر سفر به عتبات عالیات رفع شود.


به گزارش ایرنا، علی جنتی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در قم، افزود: اربعین پارسال 500 هزار نفر به کربلای معلا مشرف شده اند.
وی اظهار کرد: پارسال همچنین 800 هزار نفر به حج عمره مشرف شدند که این تعداد نسبت به سال قبل از آن دو برابر شده است.
جنتی در بخش دیگری ادامه داد: 21 نفر از شخصیت های متخصص از جمله تعدادی از فضلای حوزه علمیه که مورد تایید شورای انقلاب فرهنگی هستند بر حوزه کتاب نظارت می کنند.
وی بیان کرد: در حوزه مطبوعات نیز سعی بر این است که آنچه در این حوزه منتشر می شود در فضای سالمی باشد و در نمایشگاه مطبوعات امسال بیش از 500 غرفه وجود داشت که بخشی از آن به مطبوعات حوزه دین اختصاص یافت که قابل توجه بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از شش هزار نشریه دارای مجوز در کشور داریم.
وی اظهار کرد: سال گذشته 66 هزار عنوان کتاب منتشر شد که از این تعداد 35 هزار عنوان چاپ اول بودند.
جنتی همچنین اظهار کرد: در سینما گرفتار برخی از فیلم هایی هستیم که از گذشته ساخته شده اند که مورد بحث و قرار است با اصلاحات پخش شوند که در این حوزه نیز افرادی اهل نظر و متدین بر حوزه فیلم و فیلمنامه ها نظارت دارند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تلاش ما در این وزارتخانه استفاده از نیروهای اهل فکر و نظر، متدین، فاضل، معتقد به نظام و خارج از خط و خطوط های سیاسی است، اظهار کرد: عموم نیروهای این وزارتخانه در بخشهای مختلف افراد صالح و متدین هستند.
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به استان قم با حضرات آیات "حسین وحید خراسانی" و "عبدالله جوادی آملی" از مراجع تقلید، "محمدعلی گرامی" از استادان برجسته حوزه و "ابراهیم امینی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجج اسلام "سید محمد سعیدی" امام جمعه قم و "سیدجواد شهرستانی"، نماینده آیت الله "سیدعلی سیستانی" در ایران، دیدار و گفت و گو کرد.
/591406/550


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن