تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819163061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاکپور یکی از گزینه‌های کادر فنی امید است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: خاکپور یکی از گزینه‌های کادر فنی امید است
کفاشیان:‌ قرار نیست سرخابی‌ها اجاره‌ای به ما بدهند/اختیار تیم امید بر عهده کاشانی است رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرار نیست که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجاره‌ای به ما بدهند و همانند گذشته رفتار خواهد شد.
به گزارش نامه نیوز ، علی کفاشیان پس از جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: سند ساختمان این دو باشگاه 100درصد به نام فدراسیون فوتبال است. من در مجمع گذشته پیشنهاد دادم که سند به نام دو باشگاه بشود که مجمع قبول نکرد و این موضوع تا امسال ادامه پیدا کرد و هیأت رئیسه هم قبول نکرد تا این موضوع در مجمع مطرح شود. 


وی در مورد حضور کرانچار در ایران افزود: قرار شده مذاکرات ادامه داشته باشد و در مورد دستیاران هم صحبت‌هایی شده است. به هر حال خاکپور هم گزینه مورد تأئید اعضای هیأت رئیسه است و یکی از گزینه‌های مطرح شده است. در کمیته فنی و توسعه باید این موضوع و دستیارانش مورد بررسی قرار بگیرند.


رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تعامل کرانچار و کی‌روش تصریح کرد: در هر صورت کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی نظارتی هم روی تیم امید دارد هر وقت که کرانجار به ایران بیاید تعامل برقرار خواهد شد. بعد از اتمام جام ملت‌ها اولویت ما تیم امید خواهد بود که بتواند با تمام قوا در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند.


وی در مورد اینکه آیا نظارت کی‌روش فقط در اسم است، تأکید کرد: تعامل باید صورت بگیرد ما در آینده اردوهای مشترکی خواهیم داشت و این موضوع قطعاً‌ انجام خواهد شد.


کفاشیان در مورد تورنمنت آینده تیم ملی امید تصریح کرد: کرانچار باید در ایران حاضر شود و برنامه خود را به ما بدهد تا پس از آن در مورد این موضوع تصمیم بگیریم.


وی در مورد اینکه آیا قرار است سرپرست تیم امید تغییر کند یا خیر، اختیار تمام مسائل تیم امید برعهده کاشانی است و او در این زمینه تصمیم می‌گیرد، اجازه بدهید که کرانچار هم در  ایران حاضر شود و نظر او هم اعمال شود. پس از حضور او در مورد کادر فنی و سایر مسائل تصمیم خواهیم گرفتم.


کفاشیان در خصوص درگذشت غلامحسین مظلومی تأکید کرد: واقعاً از خبر درگذشت او ناراحت شدم، خدا رحمتش کند. او از جمله افراد ارزشمند فوتبال ما بود که زحمت زیادی هم کشیده بود.


رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا قرار نیست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به فدراسیون اجاره‌ای بدهد، گفت:‌ ساختمان به نام فدراسیون است اما ما اجاره‌ای از آنها نمی‌گیریم آنها همیشه پول از ما می‌گیرند. طبق روال گذشته ادامه پیدا خواهد کرد مگر اینکه مجمع تصمیم دیگری بگیرد.


وی در مورد حضور یکی از اعضای هیأت رئیسه تأکید کرد: ما پس از استعفای رحیمی، قنبرزاده را به عنوان یکی از اعضای موقت در هیأت رئیسه آوردیم که حالا باید این موضوع در مجمع فدراسیون فوتبال مورد رأی قرار بگیرد و اعضای باشگاه‌ها در این مجمع حاضر شوند.


منبع: فارس


۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن