تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820385462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی ب والیبال ساحلی از سد قطر گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازی های ساحلی آسیا؛ تیم ملی ب والیبال ساحلی از سد قطر گذشت تهران - ایرنا - چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا با برتری تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران برابر قطر پیگیری شد.


به گزارش ایرنا از کمیته ملی المپیک، ایران که در سه بازی گذشته ترکمنستان، مالدیو و بحرین را شکست داده بود در بازی چهارم برای تعیین سرگروه در مقابل قطر به میدان رفت و پیروز شد.
تیم ایران در این دیدار با ترکیب صابر هوشمند و بهمن سالمی در ست اول با وجود اینکه چندین بار از حریف جلو افتاد اما در نهایت با نتیجه 21 بر 17 مغلوب قطر شد. اما تیم کشورمان ست دوم را خوب شروع کرد و سه امتیاز از حریف جلو افتاد و هوشمند و سالمی سعی کردند فاصله حداقل سه امتیازی را حفظ کنند. ولی در ادامه قطری ها که متوجه شدند نمی توانند فاصله را جبران کنند، خودشان را روی زمین انداختند. با توجه به این که والیبال ساحلی تعویض ندارد و اگر بازیکنی مصدوم شود می تواند 5 دقیقه وقت پزشکی بگیرد، قطری ها با همین شیوه بازی را قطع کردند تا شاید بتوانند روحیه تیم ایران را خراب کنند.
با وجود این تیم ایران بعد از وقت پزشکی اولین امتیاز را گرفت تا نشان دهد این حربه قطری ها هم کارساز نیست.
ست سوم را قطر بهتر شروع کرد و چند امتیاز جلو افتاد. ولی ایران خیلی زود جبران کرد و دو تیم پا به پای هم تا امتیاز 11 پیش رفتند اما در نهایت ایران امتیاز هفدهم را کسب کرد و با پیروزی در این دیدار حساس به عنوان سرگروه به مرحله بعد راه یافت.
بهمن سالمی پس از این پیروزی گفت: این مسابقات سطح بالایی دارند. همه تیم ها به اینجا آمده اند و مسابقات کیفیت خوبی دارد. آقای موحدی سرمربی ما زحمات زیادی برای این تیم کشیده است.
او در مورد تیم قطر گفت: قطری ها بازیکنان خوبی دارند. آن ها همیشه در مسابقات جهانی شرکت می کنند و تجربه بالایی دارند. بازیکن چپ دست آن ها مصری است و عالی بازی می کند. با این حال خدا را شکر که توانستیم برنده شویم و به عنوان سرگروه به مرحله بعد برویم.
سالمی در مورد حرکت بازیکن تیم قطر که پس از عقب افتادن خودش را به مصدومیت زد تا بازی را متوقف کند افزود: او از شیوه همیشگی کشورهای عربی استفاده کرد تا وقت کشی کند ولی به لطف خدا این کار هم مؤثر نبود و ما بازی را بردیم.
بازیکن تیم ملی والیبال سالحی در مورد حریفان آینده ایران گفت: سخت ترین حریفان ما چین الف، قزاقستان الف و اندونزی هستند ولی امیدواریم که بتوانیم بهترین جایگاه را در این مسابقات به دست بیاوریم و به مدال طلا برسیم.
صابر هوشمند هم اظهار داشت: ماسه ساحل تایلند در آسیا حرف اول را می زند و در مقایسه با سواحل ایران که بهترین آن ها کیش است، یک سر و گردن بالاتر است. به همین دلیل ما اینجا شرایط متفاوتی را تجربه می کنیم.
او در مورد مسابقه با قطر ادامه داد: قطر تیم خوب و قدرتمندی دارد. خیلی خوب کار کردند. آب و هوای کشور قطر هم شبیه آب و هوای تایلند و شرجی است. آن ها یک بازیکن برزیلی در یک تیم و یک بازیکن مصری در تیم دیگرشان دارند. هماهنگی های لازم را هم دارند و یک مربی خارجی هم بالای سر این ورزشکاران است.
هوشمند گفت: ولی با این همه امکانات و نیروی خارجی مغلوب ما شدند. ما تمریناتمان را در مناطق سرد و کم شن برگزار کرده ایم ولی با این حال توانستیم با لطف خدا و هوادارانی که تشویق مان می کردند بازی را ببریم و مردم را شاد کنیم.
هوشمند در مورد باخت ایران در ست اول افزود: ما ست اول را خوب شروع کردیم ولی بعد از آن به دلیل اشتباهات داوری تمرکزمان را از دست دادیم. در ست دوم به خودمان برگشتیم و با تمرکز توانستیم خوب کار کنیم و ببریم. ما تلاش می کنیم تا فینال بالا برویم و دلمان روشن است که می توانیم جایگاه اول را به دست بیاوریم. من از مربیان و فدراسیون تشکر می کنم ولی درخواستی که دارم این است که به والیبال ساحلی بیشتر توجه شود. اگر ما اردویی در چنین آب و هوایی داشتیم می توانستیم با توجه به فیزیک بدنی خوبمان، همه تیم های آسیا را دو بر صفر ببریم.
ورزشی**9126


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن