تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819973029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیلی تلگراف: روسیه بدنبال سرقت اطلاعات از سربازان انگلیسی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دیلی تلگراف: روسیه بدنبال سرقت اطلاعات از سربازان انگلیسی است لندن - ایرنا- روزنامه دیلی تلگراف روز پنجشنبه نوشت:دستگاه های امنیتی انگلیس به سربازان خود در مانور مشترک نظامی در لهستان هشدا دادند که به منظور مقابله با جاسوسی سایبری روسیه، از به همراه داشتن دستگاه های الکترونیک شخصی همانند تلفن همراه ، تبلت و لپ تاب خودداری کنند.


به گزارش ایرنا، دیلی تلگراف افزود: علت اعلام این هشدار از سوی سرویس های اطلاعاتی و امنیتی و ضد جاسوسی نظامی انگلیس، ناشی از این است که احتمال دارد این دستگاه های سربازان انگلیسی ، از سوی سیستم جاسوسی سایبر روسیه مورد هدف قرار گیرند.
به نوشته این روزنامه، در هشدار داده شده به سربازان انگلیسی شرکت کننده در مانور نظامی "عقاب سیاه " در غرب لهستان ، به طور واضح گفته شد که شواهد حاکی از این تهدید اطلاعاتی است.
دیلی تلگراف نوشت: در این مانور که تا اواخر نوامبر ادامه خواهد داشت و از بزرگترین مانورهای نظامی در اروپایی شرقی از سال 2008 میلادی بشمار می آید، بیش از یکهزار و 300 سرباز انگلیسی مجهز به خودروهای زرهی حضور دارند.
به نوشته این روزنامه، هدف از برگزاری مانور «عقاب سیاه» اطمینان بخشیدن به اعضای ناتو در منطقه در برابر تهدیدات احتمالی از سوی روسیه، پس از مداخلات این کشور در اوکراین است.
دیلی تلگراف همچنین نوشت: براساس اطلاعات بدست آمده همزمان با برگزاری مانور "عقاب سیاه "در لهستان ، در این هفته ناتو در حال آماده شدن برای یک مانور جنگ سایبری در کشور استونی است.
به نوشته این روزنامه انگلیسی ، بیش از 400 متخصص سایبر از کشورهای عضو ناتو قرار است به منظور شرکت در این مانور در استونی گرد هم آیند.
دیلی تلگراف نوشت: روسیه در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین کشورهای جهان در زمینه جنگ سایبری شناخته می شود و تحلیل گران معتقدند که حملات سایبری و جاسوسی هم اینک یکی از سلاح های مسکو در زمینه جنگ های غیرمتعارف بشمار می آید.
به نوشته این روزنامه، وزارت دفاع انگلیس گفته است که این کشور به عنوان یک هدف برای جاسوسی سایبری شمرده می شود و ارتش این کشور تمامی اقدامات لازم را برای حفاظت از سربازانش به کار خواهد گرفت.
اروپام ** 5** 1552 **1917


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن