تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح استانی شدن انتخابات مجلس در دستور کار جلسه علنی یکشنبه آتی قرار خواهد گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لاهوتی خبر داد
طرح استانی شدن انتخابات مجلس در دستور کار جلسه علنی یکشنبه آتی قرار خواهد گرفت
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس با اعلام این خبر که طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با 173 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است، گفت: این طرح هم اکنون تفسیر و در بین نمایندگان توزیع شده و در دستور کار جلسه علنی مجلس شورای اسلامی یکشنبه آتی قرار خواهد گرفت.


"مهرداد بائوج لاهوتی" نماینده مردم لنگرود در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر که طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با 173 امضا تقدیم هیئت‌رئیسه شده است، گفت: این طرح هم اکنون تفسیر و در بین نمایندگان توزیع شده و ان‌شالله در دستور کار جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در یکشنبه آتی 2 آذر قرار خواهد گرفت.   

 
وی در تشریح جزییات این طرح اظهار داشت: براساس این طرح انتخابات مجلس شورای اسلامی به حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی تقسیم می‌شود و براین اساس استان‌ها به عنوان حوزه‌های انتخابیه اصلی تقسیم می‌شود و شهرستان‌ها نیز به عنوان حوزه‌های انتخابیه فرعی شناخته می‌شود.   
 
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت افزود: براساس این طرح داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر کسب آرای لازم در شهرستان‌ها باید حداکثر آرای نسبی از کل آرای ماخوذه استان‌ها را نیز کسب کنند تا بتوانند وارد مجلس شوند.   
 
لاهوتی در پایان تصریح کرد: براین اساس نمایندگانی به مجلس راه خواهند یافت که بیشترین و بالاترین آرا را در استان‌ها کسب کنند.  

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن