تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته بسیج شهرستان حاجی آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته بسیج شهرستان حاجی آباد خبرگزاری پانا: با توجه به نزدیک شدن هفته بزرگداشت بسیج، در جلسه ای مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان حاجی آباد به برنامه ریزی در مورد گرامیداشت این هفته پرداختند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ آبان ساعت 20:52



  به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته بسیج با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و مدیران ادارات حاجی آباد در سالن فرمانداری شهرستان برگزار شد.
 
 
فرماندار حاجی آباد در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و زحمات بسیجیان در تمامی مناسبت ها گفت: بسیجیان در طول چند سال گذشته حرکت و برنامه های مناسبی در زمینه های مختلف از جمله در زمینه فرهنگی داشته اند.
 
 
جهانگیری در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های هفته بسیج افزود: ادارات و نهادهای شهرستان باید همکاری و اقدامات لازم در برگزاری هرچه بهتر این هفته به کار گیرند.
 
 
فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد نیز دراین جلسه ضمن تشریح اهداف و برنامه های هفته بزرگداشت بسیج افزود: در طول این هفته بیش از 62 برنامه مختلف درسطح شهرستان یرگزار خواهد شد.
 
 
امیری کیا در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: برنامه های گرامیداشت این هفته حضور حلقه های صالحین در میقات نماز جمعه ،دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، همایش پیاده روی خانودگی، همایش شکوه مقاومت استادیوم ورزشی در روز 5 آذر ،  دیدار با امام جمعه شهرستان، 4 یادواره شهدا و همایش امربه معروف و نهی از منکر،نشستهای بصیرتی سخنرانی توسط رزمندگان دفاع مقدس در مدارس،افتتاح پروژه های بسیج سازندگی(خانه عالم ، مسجد،)، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی(مرغ بومی،قالی بافی،پرورش بوقلمون و شتر مرغ وبرگزاری مسابقات ورزشی گروه ذوالفقار  و … از جمله برنامه‎های این هفته درحاجی آباد است.
 
 
وی در ادامه از کلیه نهادهای مربوطه خواستار مساعدت کامل در زمینه های آزادسازی نیرو، پشتیبانی و فضاسازی در سطح شهر شد.
 
 
امیری کیا  در بخشی از سخنان خود با اشاره به روز شمار هفته بسیج، عنوان کرد: هفته بسیج از جمعه ۳۰ آبان و ۲۷ محرم آغاز و تا پنج‌شنبه ۶ آذرماه ادامه خواهد داشت که در این راستا برنامه‌های متنوعی جهت گرامیداشت این هفته در دستور کار قرار دارد.
 
 
در پایان این نشست اعضای ستاد گرامیداشت به بیان اهداف وبرنامه های خود در طول این هفته پرداختند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن