تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820093750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۵ درصد سود مغازه داران از فروش تخم‌ مرغ


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ۴۵ درصد سود مغازه داران از فروش تخم‌ مرغ


در حالی که قیمت مصوب امسال برای هر دانه تخم‌ مرغ ۳۲۰ تومان است و قیمت آن برای مغازه‌ داران دانه‌ای ۲۴۰ تومان تمام می‌شود، مصرف‌ کنندگان خرد برای خرید هر دانه تخم‌مرغ باید ۳۵۰ تومان پرداخت کنند که سود ۴۵ درصدی برای مغازه‌ داران دارد.  به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از ایسنا، بازار تخم‌ مرغ از ابتدای امسال تاکنون وضعیت پرنوسانی داشته است؛ به طوری که نه مصرف‌ کنندگان از آن راضی بودند و نه تولید کنندگان؛ مرغداران همواره از زیان میلیاردی خود در نیمه امسال گلایه دارند و مصرف‌ کنندگان هم نمی‌دانند تا کی باید درگیر نوسان قیمت باشند. مغازه‌ داران هم به هرقیمتی که بخواهند این محصول را می‌فروشند.
اکنون  قیمت هر شانه 30 تایی تخم مرغ  در بازار مصرف حدود 8500 تا 9000 تومان است که البته مغازه‌ داران آن را حدود 7000 تومان می‌خرند که  قیمت هر عدد آن حدود 240 تومان برای مغازه دار تمام می‌شود و مصرف‌ کنندگان با خرید شانه‌ ای حدود 280 تومان برای آن می پردازند.

این درحالیست که اگر مصرف‌ کننده‌ ای نخواهد یک شانه تخم‌ مرغ از مغازه بخرد باید برای هر عدد از این محصول 350 تومان به مغازه‌ دار پول بدهد که  سود 45 درصد برای مغازه داران دارد.


چهار شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن