تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799159844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیوه داعش برای جذب زنان/تغییر نام بیجی/داعش را اخراج نمی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شیوه داعش برای جذب زنان/تغییر نام بیجی/داعش را اخراج نمی کنیم


تداوم پیشروی‌های ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی در استان های مختلف علیه داعش و انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل ساختمان استانداری «اربیل» در صدر اخبار امنیتی امروز عراق است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بازگشایی جاده المقدادیه - خانقین، در دیالی، کشته شدن سرکرده گردان بمب‌گذاری‌های داعش، خنثی کردن 10 بمب در منطقه «السعدیه» و ...از تازه ترین تحولات امنیتی عراق است.

فرار شماری از سرکرده‌های داعش از «فلوجه» و «هیت»
تروریست های داعش


«صباح کرحوت»، رئیس شورای استانداری «الانبار»، از فرار سرکرده‌های داعش از 2 شهر «فلوجه» و «هیت» و عقب‌نشینی آنها به مناطق صحرایی در این استان خبر داد و گفت، این افراد در تلاش برای بازگشت به سوریه اند و شماری از آنها نیز موفق شده‌اند به این کشور بازگردند.

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در «اربیل»/هدف ساختمان استانداری بود

منایع خبری از شنیده شدن صدای یک انفجار در مرکز شهر «اربیل» خبر داد.

گفته می‌شود که این انفجار در یک منطقه شلوغ رخ داده است و اکنون خودروهای امدادرسانی خود را به منطقه «قلعه» در مرکز اربیل رسانده‌اند. منابع رسانه‌ای علت این انفجار را یک خودروی بمب‌گذاری شده عنوان کردند.

«السومریه نیوز» درباره جزئیات این انفجار نوشت: یک انتحاری با استفاده از یک خودروی بمب‌گذاری شده قصد داشت به ساختمان استانداری در منطقه «القلعه» در مرکز استان اربیل حمله کند که با انفجار این خودرو، چندین تن کشته و زخمی شدند؛ اما هنوز شمار دقیق قربانیان مشخص نیست.

گزارش ها همچنین حاکی است، این انفجار 5 کشته بر جای گذاشت که 3 تن آنها از محافظان ساختمان استانداری و 2 تن شهروند بودند.

برخی منابع نیز شمار قربانیان این انفجار را 4 کشته و 22 زخمی اعلام کردند.   افزایش شمار قربانیان انفجار اربیل

«طاهر علی» فرماندار اربیل اعلام کرد با کشته شدن برخی از زخمی‌های انفجار تروریستی امروز در مقابل ساختمان استانداری «اربیل»، شمار قربانیان این انفجار تروریستی به 10 کشته و 16 زخمی افزایش یافته است.   واکنش دفتر نخست وزیری عراق به انفجار اربیل دفتر نخست‌وزیری عراق، انفجار تروریستی امروز مقابل ساختمان استانداری «اربیل» در منطقه کردستان را محکوم و اعلام کرد: هر حادثه تروریستی، همه عراقی‌ها را ناراحت می‌کند و برای مقابله با این دشمن که انسانی رفتار نمی‌کند، باید با وحدتمان مقابله کنیم تا پیروز شویم.   درخواست رسمی استانداری الانبار از وزارت دفاع «صباح کرحوت»، رئیس شورای استانداری «الانبار» اعلام کرد، این شورا امروز نشستی درباره تازه ترین تحولات این استان برگزار کرده است و طی آن تصمیم گرفته شد به طور رسمی از وزارت دفاع عراق درخواست شود یک لشگر نظامی متشکل از 4 تیپ با 10 هزار نیروی داوطلب از عشایر برای کمک به ارتش عراق و آزادی این استان تشکیل شود. وی افزود این درخواست به وزارت دفاع ارائه شده و ما اکنون منتظر پاسخ وزارت دفاع هستیم.  
دانلود

نخست‌وزیر عراق از بازگشایی جاده بغداد - بیجی خبر داد
سربازان عراقی


«حیدرالعبادی»، نخست‌وزیر و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق به فرماندهی عملیات «صلاح‌الدین» و نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و ملت عراق، آزادی شهر «بیجی» را تبریک گفت و از بازگشایی جاده بغداد – بیجی خبر داد. همزمان عادل عبدالمهدی، وزیر نفت عراق، نیز اعلام کرد وزارت نفت در پی آزادی کامل شهرستان بیجی از سلطه گروه تروریستی داعش در منطقه 200 کیلومتری شمال بغداد، عملیات ترمیم و راه اندازی این پالایشگاه را آغاز خواهد کرد.   تغییر نام پالایشگاه «بیجی»

«رائد الجبوری» استاندار صلاح‌الدین اعلام کرد که از «عادل عبدالمهدی» وزیر نفت عراق خواسته است که نام پالایشگاه بیجی را به پالایشگاه پایداری (صمود) تغییر دهد و او نیز به این درخواست پاسخ مثبت داده است.

با آزادی شهر «بیجی» و در هم شکسته‌ شدن محاصره پالایشگاه مهم بیجی در این شهر، فعالیت این پالایشگاه مانند گذشته از سر گرفته شده است. از آنجا که این پالایشگاه ما‌ه‌ها در مقابل تجاوزات تکفیری‌های داعش مقاومت کرده است و حملات آنها را خنثی کرد، استانداری صلاح‌الدین چنین درخواستی را مطرح کرده است.



ترور یک افسر عالی‌رتبه ارتش عراق در بغداد 2 ساعت پس از ربوده شدن

یک منبع آگاه در پلیس عراق اعلام کرد نیروهای امنیتی پیکر یک افسر بلندپایه ارتش را 2 ساعت پس از ربوده شدنش در بغداد، پیدا کردند.

برابر این گزارش، افراد مسلح ناشناس، امروز به منزل یک افسر بلندپایه ارتش عراق، با درجه سرتیپ ستادی، در بغداد حمله کردند و او را ربودند، اما 2 ساعت بعد، پیکر او در خیابان «القناه» در منطقه «المشتل» در شرق بغداد پیدا شد.

بازگشایی جاده المقدادیه - خانقین در دیالی

«مثنی التمیمی»، رئیس شورای استانداری «دیالی»، امروز چهارشنبه، گفت، نیروهای امنیتی عراق به همراه نیروهای بسیج مردمی و پشتیبانی هوایی موفق شدند، جاده «المقدادیه – خانقین» در منطقه «امام ویس» در 55 کیلومتری شمال شرق بعقوبه را باز کنند. این جاده پس از درگیری‌های شدید طی 24 ساعت گذشته، سرانجام به دست این نیروها آزاد شد.

کشته شدن یکی از سرکرده‌های داعش در بعقوبه

نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی، صبح امروز با یک گروه مسلح از تکفیری‌های داعش در «تلال حمرین» نزدیک منطقه «امام ویس» در 50 کیلومتری شمال شرق بعقوبه درگیر شدند که در پی آن، یکی از سرکرده‌های عربی داعش، کشته شد.

برابر این گزارش، در این درگیری مسئول گردان بمب‌گذاری‌ها در «حوض حمرین»، به همراه دستیارش کشته شد.   گروهک تروریستی داعش گروهانی از زنان را مسوول تبلیغ برای اقدامات خود و دفاع از آنها کرده است زنان عربستانی که از کشور خود گریخته اند و تحت تاثیر اندیشه های تکفیری تروریستی گروهک مزبور قرار گرفته اند- رهبری این گروهان را برعهده دارند. سوء استفاده داعش از زنان عربستانی
زنان صعودی
افراد تشکیل دهنده این گروهک موسوم به «گروهان رسانه ای الخنساء» در مناطق تحت نفوذ داعش، یعنی منطقه البرقه کشور لیبی، عراق و سوریه در حوزه رسانه های گروهی و فضاهای مجازی و به عنوان سخنگوی داعش مشغول فعالیت هستند.
این گروهک بخش های مختلفی از قبیل نویسندگی، چاپ و نشر و طراحی و مونتاژ را در برگرفته است. افراد این گروهان تحت عنوان المناصرات (زنان یاری رسان) پایگاه های ارتباط اجتماعی را به صحنه نبرد الکترونیکی داعش تبدیل کرده اند. گروه اهل الحق: عراق را به گورستان داعش تبدیل می کنیم
آرم گروه اهل الحق در عراق
گروه عصائب اهل الحق در عراق تاکید کرد، اعضای گروه تروریستی داعش  را از عراق اخراج نخواهند کرد، بلکه این کشور را به گورستانی برای آنان تبدیل خواهند کرد.
گروه عصائب اهل الحق، از گروه های برجسته شیعه در عراق است.

خنثی کردن بیش از 10 بمب در منطقه «السعدیه»

کارشناسان مواد منفجره در عراق، بیش از 10 بمب کاشته شده در کنار جاده‌های فرعی و اصلی منطقه «السعدیة» در 60 کیلومتری شمال شرق بعقوبه را در چند ساعت گذشته خنثی کردند. این بمب‌ها به منظور جلوگیری از پیشروی‌های ارتش در این منطقه مهم و راهبردی جاسازی شده بود. بیش از 5000 سرباز و مبارز مردمی آماده عملیات پاکسازی تکریت
شادی نیروهای عراقی
منابع امنیتی عراق از تجمع پنج هزار سرباز و نیروی مردمی در پیرامون شهر تکریت به منظور اجرای عملیات گسترده برای آزاد سازی این شهر خبر دادند.
این منابع اعلام کرد حدود پنج هزار سرباز و نیروی داوطلب مردمی با استقرار در اطراف تکریت خود را برای عملیات آزاد سازی این شهر از وجود اعضای تروریستی داعش، آماده کرده اند.
نیروهای امنیتی همچنین موفق به شکست محاصره پالایشگاه بیجی و مناطق اطراف آن شده اند و اقدام به مین و بمب زدایی از مسیرها و خانه های این منطقه کرده و نیروهای امنیتی شهرستان بیجی را نیز از وجود داعشی ها، پاکسازی کردند.
دانلود
 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن