تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردبیل ، استان پیشتاز در آموزش نانوایان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اردبیل ، استان پیشتاز در آموزش نانوایان اردبیل - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده توسط سازمان غله ، اردبیل رتبه اول کشور در آموزش نانوایان را دارد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه ای اردبیل ، کلام الله صفری در نشستی با مدیرکل غله استان بر لزوم تداوم این آموزش ها تاکید کرد و افزود: مساله نان با سلامت و جان مردم در ارتباط است.
وی با اشاره به این که بر اساس برنامه پنجم توسعه تا پایان سال 94 ، 40 درصد نانوایی های استان باید صنعتی شوند گفت: در این راستا با دو رویکرد آموزش گذر مهارتی و برگزاری دوره های کوتاه مدت و سمینارهای آموزشی و همچنین در قالب استاندارد های شغلی و دوره های میان مدت نسبت به آموزش نانوایان با همکاری اداره کل غله اقدام خواهیم کرد.
وی استفاده از بروشور ، لوح فشرده و پوسترهای آموزشی را بسیار موثر دانست و خواستار همکاری اداره کل غله و اطلاع رسانی در این زمینه شد.
وی اظهار کرد: توافق نامه همکاری بین این اداره کل و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با هدف آموزش شاغلین واحدهای صنفی نانوایی براساس استانداردهای آموزشی 15 گانه برای پنج نوع نان منعقد شده که عملکرد قرارداد آموزشی سال جاری در شش ماه اول امسال 91 درصد است.
عباس کریمی مدیرکل شرکت غله استان نیز در این نشست با اشاره به کسب مقام اولی توسط اداره کل غله استان گفت: با همکاری همدیگر برای بهبود کیفیت هر چه بهتر نان در استان و ارج نهادن به آموزش های تکمیلی تلاش خواهیم کرد.
594/530


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن