تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798319152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال در برابر 15 هزار تماشاگر تیم بلفیا برزیل را شکست داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تقویم تاریخ در آینه ورزشی؛
استقلال در برابر 15 هزار تماشاگر تیم بلفیا برزیل را شکست داد
امروز چهارشنبه 28 آبان 1393 هجری شمسی برابر با 25 محرم 1436 هجری قمری و 19 نوامبر 2014 میلادی است.
 


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 55 سال پیش در چنین روزی تیم فوتبال استقلال تهران در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه امجدیه برابر 15 هزار تماشاگر تیم بلفیا برزیل را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.
 
برای استقلال نادر افشار در دقیقه 20 و مهرابیان در دقیقه 67 گل زد در تیم استقلال جعفر نامدار، مهرابیان، کوزه کنانی، افشار، جدی کار، صبوری، جمالی، محمد بیاتی، گلی زاده، رنجبر و حسن حبیبی حضور داشتند.
 
49 سال پیش در چنین روزی در یک مسابقه دوستانه فوتبال تیم منتخب تهران برابر یک تیم از بلغارستان قرار گرفت تیم کشورمان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر این تیم را شکست دهد این مسابقه در حضور 10 هزار تماشاگر در تهران برگزار شد برای تیم تهران عزیز اصلی، منوچهر عزیزی، محمد رنجبر، مهراب شاهرخی، نادر لطیفی، محمود یاوری، مصطفی عرب، امینی خواه، ساعدی، فریبرز اسماعیلی، طالبی وداریوش مصطفوی بازی کردند.
 
48 سال پیش در چنین روزی در مسابقات وزنه برداری بازی‌های آسیایی بانکوک تیم ایران برنده سه مدال طلا شد.
 
محمد نصیری، پرویز جلایر و منوچهر برومند این سه مدال را برای ایران بدست آوردند محمد رضا ناصحی، محمد تهرانی، ناصر دروییان و رضا استکی برای تیم ملی وزنه برداری ایران چهار برنز کسب کردند.
 
 همچنین 48 سال پیش در چنین روزی در مسابقات تنیس روی میز انفرادی بازی‌های آسیایی بانکوک هوشنگ بزرگ زاده موفق به کسب یک مدال برنز شد که تاکنون این موفقیت تکرار نشده است.
 
   46سال پیش در چنین روزی در مسابقات وزنه برداری المپیک 1968 مکزیک در دسته سبک وزن پرویز جلایر با بلند کردن 422.500 گرم وزنه در مجموع، مدال نقره  این مسابقات را کسب کرد و نفر دوم مسابقات المپیک در این دسته شد.
 
   32سال پیش در چنین روزی نهمین دوره بازی‌های آسیایی در هند با حضور رئیس جمهور و نخست وزیر هند در ورزشگاه  75 هزار نفری جواهر آغاز شد در رقابت‌های نهمین دوره بازی‌های آسیایی 3446 ورزشکار از 33 کشور آسیایی حضور داشتند که در 19 رشته ورزشی به رقابت پرداختند .
 
  ایران با 60 ورزشکار در 4 رشته ورزشی فوتبال ، کشتی وزنه برداری و دوچرخه سواری از این بازی‌ها شرکت کرد.
 
  29سال پیش در چنین روزی مسابقات وزنه برداری استان تهران و باشگاه‌های تهران برگزار شد در 52 کیلو گرم محمد منتظری از باشگاه کارگران در 56 کیلو گرم سعید کشوری، در 67.5 کیلوگرم عباس طالبی از باشگاه کارگران، در 75 کیلوگرم عبداله شعبان جعفری از نیروی هوایی، در 82.5 کیلوگرم رسول جاوید آسا از کارگران، در 90 کیلوگرم علی فرهادی از کرج، در 100 کیلوگرم علی مرادی از راه‌ آهن ، در 110 کیلوگرم حسین عباس حیدریان از نیروی هوایی، و در 110+ کیلوگرم حسین حیدری از نیروی هوای اول شد.

علی مرادی در دسته 100 کیلوگرم با بلند کردن وزنه 165.500 گرمی، 500 گرم رکورد آسیا را که متعلق به خودش بود افزایش داد. این مسابقات در تهران برگزار گردید.
 
27سال پیش در چنین روزی سیزدهمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی ایران با حضور 140 جودوکار از 19 استان کشور در سالن ورزشی شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم جودو تهران (الف) با کسب 1 مدال طلا، 2 مدال نقره ، 3 مدال برنز و 16 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم خراسان با 14 امتیاز دوم و تیم تهران ( ب) سوم شد.
 
در سال 1906 در چنین روزی شهر لندن به عنوان میزبان بازی‌های المپیک تابستانی در سال 1908 انتخاب شد.
 
در سال 1965 در چنین روزی لوران بلان کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال فرانسه متولد شد. وی که در نقش مدافع آخر بازی می‌کرد در رده باشگاهی طی سالهای1983 تا 2003 در تیمهای گوناگونی بازی کرده است.
 
لوران بلان طی سالهای 1989 تا 2000 در 97 بازی  برای تیم ملی فرانسه 16 گل زد. وی که در حال حاضر سرمربی پاریسن ژرمن است سابقه هدایت تیم بوردو و فرانسه را هم دارد.
 
در سال 1983 در چنین روزی روزنامه ورزشی اکیپ چاپ فرانسه، کارلوئیس دونده سرشناس آمریکایی را به عنوان برترین ورزشکارجهان در سال 1983 معرفی کرد.
 
در سال 1379 در چنین روزی در پایان سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در جمهوری ایرلند تیم ایران با کسب 1 طلا و 2 برنز و یک مقام پنجمی به کار خود پایان داد.
 
در سال 1379 در چنین روزی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در سومین دیدارش در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران مقابل عمان به برتری 3 بر صفر رسید.
 
در این بایز که با حضور 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید شیرودی تهران انجام شد ایمان مبعلی، محمد رضا آشوری و بهرام اسماعیلی اعضای تیم کشورمان بودند.
 
در سال 1382 در چنین روزی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه‌ای در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا مقابل لبنان به میدان رفت. در این دیدار که با حضور 7 هزار تماشاگر در ورزشگاه الکویر بیروت برگزار شد علی دایی، یحیی گل محمدی وعلیرضا نیکبخت گلزنان تیم کشورمان بودند.
 
در سال 1385 در چنین روزی تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه‌اش در شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در ژاپن مقابل ایتالیا 3 بر یک مغلوب شد.  
 
در سال 1386 در چنین روزی در پایان دیدار‌های مرحله مقدماتی گروه دوم مسابقات فوتبال جوانان و قهرمانی آسیا در تهران تیم ملی کشورمان با 4 برد و یک تساوی و 13 امتیاز بالاتر از لبنان، عمان، هند، بحرین و پاکستان درصدر قرار گرفت و به مرحله نهایی مسابقات راه یافت.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن