تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819353872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی استقلال خوزستان : با تمرکز تیم سایپا را شکست خواهیم داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مربی استقلال خوزستان : با تمرکز تیم سایپا را شکست خواهیم داد اهواز - ایرنا - مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: چنانچه تمرکز خودرا حفظ کنیم و بدون اشتباه ظاهر شویم ، تیم فوتبال سایپای البرز را شکست خواهیم داد.


دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و سایپای البرز از هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 15/15دقیقه فردا در ورزشگاه 50 هزارنفری غدیر اهواز برگزارخواهد شد.
به گزارش ایرنا سیروس پورموسوی که بعدازظهرپنجشنبه درنشست خبری قبل ازبازی به سوولات خبرنگاران پاسخ می داد،اظهارداشت:با توجه به اینکه شرایط خوبی درجدول ندارم،برای بهبود این وضع حتما باید تیم فوتبال سایپا را شکست دهیم .
وی اضافه کرد:به رغم احترامی که برای تیم فوتبال سایپا قائل هستیم ،در این بازی تیم فوتبال خوب و پرمهره سایپا را باشکست بدرقه می کنیم.
پورموسوی گفت:این بازی حکم مرگ وزندگی برای تیم فوتبال استقلال خوزستان را دارد ازاین رو بازیکنان مصصم هستند تا همه تلاش خودرابرای گرفتن سه امتیاز این بازی به خرج دهند.
وی اظهارداشت:بازیهای اخیراین تیم را به طورکامل آنالیز کردیم از این رو شناخت کافی ازتیم فوتبال سایپا داریم وبرای گرفتن سه امتیاز توصیه های لازم را به بازیکنان خود نموده ایم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در این بازی موسی کولیبالی ، مجید حیدری وروح الله سیف الهی را به علت محرومیت و عبدالهادی خنیفر را به خاطر مصدومیت دراختیار نداریم .
تیم فوتبال استقلال خوزستان تا پایان هفته سیزدهم با 12امتیازدرمکان دوازدهم جدول قراردارد.
در همین حال سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز به نشست خبری قبل از بازی با تیم استقلال خوزستان نرسید.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:باتوجه به اینکه این نشست ساعت 15/15دقیقه امروز برگزارمی شود واز سوی دیگر تیم سایپای البرز ساعت50/16دقیقه ازتهران به اهواز پرواز دارد،لذا مجید جلالی به این نشست نخواهد رسید.
639/551


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن