تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798301993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رأي«نه» نمايندگان ركورد فتنه‌ستيزي مجلس را شكست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رأي«نه» نمايندگان ركورد فتنه‌ستيزي مجلس را شكست
صبح روز سه‌شنبه چهارمين جلسه رأي اعتماد مجلس به گزينه پيشنهادي دولت براي وزارت علوم در حالي آغاز شد كه آتش توپخانه جريان تجديدنظرطلب نزديك به 10 روز عليه منتخبان ملت فعال بود و روزنامه‌هاي زنجيره‌اي تلاش كردند تا از عدم رأي مجلس به يكي ديگر از فعالان فتنه جلوگيري كنند.
نویسنده : سعيد همتي 


صبح روز سه‌شنبه چهارمين جلسه رأي اعتماد مجلس به گزينه پيشنهادي دولت براي وزارت علوم در حالي آغاز شد كه آتش توپخانه جريان تجديدنظرطلب نزديك به 10 روز عليه منتخبان ملت فعال بود و روزنامه‌هاي زنجيره‌اي تلاش كردند تا از عدم رأي مجلس به يكي ديگر از فعالان فتنه جلوگيري كنند. اما اين اتفاق نيفتاد و وكلاي مردم به دور از گرايشات سياسي و جناحي، مصالح نظام را ارجحيت داده و با رأيي قابل توجه از سكانداري دانش‌آشتياني– كه برخي‌ها معتقد بودند گزينه اختصاصي جبهه مشاركت است – جلوگيري كنند. هر چند طي اين روزها به كرات رسانه‌ها و نمايندگان اعلام كرده بودند بعيد است دانش آشتياني بتواند نظر مثبت نمايندگان را كسب كند. به هرروي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي پس از شنيدن سخنان رئيس‌جمهور در دفاع از آشتياني، گزينه پيشنهادي وزارت و ناطقان موافق و مخالف، با ۱۷۱رأي مخالف، ۷۰ رأي موافق و ۱۶ رأي ممتنع به دانش‌آشتياني براي تصدي وزارتخانه علوم اعتماد نكردند. عدم اقبال كنوني باز مشخص كرد كه مجلس همچنان «فتنه» را خط قرمز خود مي‌داند و اگر رئيس‌جمهور باز هم بر اين رويه اصرار داشته باشد، رأي مجلس باز هم قابل پيش‌بيني خواهد بود. يكي از نكات جالب در موضوع رأي اعتماد به چهارمين وزير پيشنهادي آن بود كه آراي حاميان دولت نسبت به ماه‌هاي گذشته تقليل قابل توجهي داشته آنچنان كه تنها 70 تن از نمايندگان حاضر شدند به دانش‌آشتياني رأي موافق نشان ‌دهند. وي در ميان تمام گزينه‌هاي پيشنهادي دولت يازدهم به مجلس، تاكنون «كمترين» ميزان رأي مثبت را كسب كرده است كه بدون ترديد اين موضوع مي‌تواند به منزله كاهش مقبوليت دولت در ميان نمايندگان مردم باشد.
      
به گزارش فارس، جلسه علني صبح ديروز مجلس شوراي اسلامي به رياست علي لاريجاني رئيس مجلس و با دستور كار رأي اعتماد به فخرالدين احمدي‌دانش‌آشتياني وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري آغاز شد.

  آقاي معين باج‌خواهاني را كه ذكر كرده‌اند معرفي كنند
قاسم جعفري نماينده مردم بجنورد در مجلس در صحن علني مجلس و در مخالفت با وزير پيشنهادي علوم گفت:‌اي كاش اصولگرا و اصلاح‌طلب نبود و همه حق‌طلب مي‌شديم اما چه شده است كه تصادفاً همه از يك گروه آن هم آقاي معين و مجموعه وي معرفي مي‌شوند. آيا اين تصادفي است؟ وي افزود: آقاي معين همين دو سه روز پيش گفت كه باج‌خواهي مجلس در اين 35 سال بي‌سابقه است. نمايندگان مجلس شما چه باج‌خواهي كرده‌ايد؟ اگر باج‌خواهي صورت گرفته من درخواست دارم كه آقاي معين يا هر فرد ديگري باج‌خواه‌ها را معرفي كند.
جعفري خطاب به رئيس‌جمهور گفت: معاون پارلماني شما مصاحبه‌هاي انبوهي را انجام داده است و برخي از اين مصاحبه‌ها به جاي وصل كردن، فصل كردن را دنبال مي‌كنند. وي در مصاحبه‌هاي خود مي‌گويد آقاي روحاني از ابتدا بنايي براي استفاده از مجلس در بحث وزارت علوم نداشته است. سخنگوي كميسيون آموزش مجلس اظهار داشت: وزارت علوم، قوه فاكره دولت است و فردي بايد سكان آن را در دست بگيرد كه قوه عاقله دين و دانش را با هم داشته باشد و در اين مسئله اين موضوع بايد توسط مجلس احراز شود و به نظر مي‌رسد كه اين مسئله نيست.  

   روحاني صحن مجلس را ترك كرد
حسن روحاني رئيس‌جمهور كه از صبح ديروز براي دفاع از وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري در صحن علني مجلس شوراي اسلامي حضور يافته بود، دقايقي بعد پارلمان را ترك كرد و به جاي وي اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس‌جمهور در صحن علني ماندگار شد.

   گويا وزارت علوم سهم حزب منحله مشاركت است
حسين نقوي حسيني نماينده مردم ورامين در مجلس هم در مخالفت با دانش‌آشتياني وزير پيشنهادي علوم اظهار داشت: در همين مجلس با اقدام رئيس مجلس جلسه مشتركي با فرجي‌دانا گذاشته شد و وي قول داد كه اصلاح كند اما نكرد. چه كساني به اينان اجازه اصلاح نمي‌دهند؟ چه حلقه‌اي در وزارت علوم حاكم است؟ چه كساني وزارت علوم را در دست خود گرفته‌اند؟ نماينده مردم ورامين در ادامه سخنان خود در مخالفت با وزير پيشنهادي علوم گفت: آقاي رئيس‌جمهور شما مي‌گوييد در معرفي وزير علوم تحت فشار نيستيد پس چرا همه كساني كه معرفي مي‌شوند از يك حلقه‌اند؟ آيا فرد معتدلي در بين جامعه دانشگاهي نيست؟ ما به عمل نگاه مي‌كنيم.
نقوي حسيني با اشاره به عدم رأي اعتماد مجلس به نيلي‌احمد‌آبادي خطاب به رئيس‌جمهور گفت: مجلس اعتقاد دارد شعارهاي دولت شما بايد حفظ شود. مردم به تدبير، اميد و اعتدال رأي دادند اما تمامي افراد معرفي شده براي وزارت علوم بويي از اعتدال نبردند. همه اين افراد معرفي‌شده براي وزارت علوم عضو شوراي مركزي حزب منحله مشاركت هستند. گويا وزارت علوم سهم حزب منحله مشاركت شده و شما نمي‌توانيد از آن عبور كنيد.
 
  اصرار بر فتنه‌گر خواندن كساني كه از فتنه 88 تبري مي‌جويند درست نيست
علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس هم به عنوان موافق وزير پيشنهادي اظهار داشت: مجلس ناخودآگاه در حال گام برداشتن در جهت تقويت فتنه سال 88 است. وي افزود: وقتي افراد با سابقه درخشان را فتنه‌گر معرفي مي‌كنيم، اين سؤال ايجاد مي‌شود كه اين چه فتنه‌اي است كه شخصيت‌هاي با سابقه نظام همه در آن دخيل هستند. وي با يادآوري سابقه جبهه و جنگ وزير پيشنهادي علوم گفت: خيلي از حرف‌هاي برخي نمايندگان به نفع موسوي و كروبي تمام مي‌شود. مطهري با تأكيد بر لزوم زمينه‌سازي براي تعامل اصولگرايان و اصلاح‌طلبان معتدل براي تحقق شعار اعتدال تصريح كرد: البته دولت چندان در تحقق شعار خود موفق نبوده است.
وي ادامه داد: اينكه بعضي از نمايندگان مي‌گويند ما بايد وزير پيشنهادي را معرفي كنيم و دولت قبول كند، خلاف قانون اساسي است، همچنان كه اصرار بر فتنه‌گر بودن گزينه‌هاي پيشنهادي در حالي كه خود از آن تبري مي‌جويند، درست نيست. مطهري تصريح كرد: آقاي دانش‌آشتياني در زمان تحصن مجلس ششم اصلاً معاون وزير نبوده است و پاي هيچ بيانيه‌اي را هم امضا نكرده و استعلام‌ها در مورد ايشان مثبت بوده است. وي افزود: وزير پيشنهادي علوم فتنه را محكوم مي‌كند و تيپ شخصيتي وي با ميلي‌منفر متفاوت است. ايشان زماني كه حزب مشاركت قانوني بوده است در آن عضو غيرمؤثر بوده و نمي‌توان در اين مورد گفت كه ايشان عضو حزب منحله است چراكه مانند اين است كه بگوييم هركس عضو حزب جمهوري اسلامي بوده چون بعداً امام فرمودند اين حزب منحل شود پس او هم عضو حزب غيرقانوني بوده است.

  ‌آشتياني از گردانندگان فتنه 88 بوده است
همچنين عليرضا زاكاني نماينده مردم تهران در مقام مخالفت با گزينه معرفي شده با بيان اينكه دولت براي تحقق اقتصاد مقاومتي نياز به آرامش دارد، گفت: سپردن مديريت آموزش عالي به فعالان فتنه 88 و عناصر افراطي برخلاف مصالح كشور است.
نماينده تهران خطاب به رئيس‌جمهور خاطرنشان كرد: آقاي روحاني شما كه 20 سال عضو خانواده مجلس بوديد چرا پيام منطقي مجلس را در صيانت از ملت ناديده مي‌گيريد؟ از تابستان 92 تا پاييز 93، پنج نفر را براي پذيرفتن كرسي وزارت علوم به مجلس معرفي كرديد كه همه جزو جريان افراطي بوده و به نوعي با فتنه 88 پيوستگي داشتند، اصرار به سپردن دانشگاه به دست جريان خاص تعجب‌آور نيست؟ تقاضاي مجلس تقاضاي نادرستي است؟ حل مشكل منطقي مجلس كار دشواري است؟ نمايندگان وقتي جواب اين سؤالات را نمي‌گيرند يك برداشت واقعي دارند و آن اين است كه دست‌هايي پشت پرده وجود دارد. زاكاني با بيان اينكه امروز دولت در موضوع هسته‌اي در وضعيت حساسي قرار دارد و كشور نيازمند همبستگي و همياري براي دفاع از حقوق ملي است، تصريح كرد: رئيس‌جمهور با كنايه به ما گفت «و ما ادراك ماالبورسيه» پاسخ اين صحبت را اين گونه مي‌دهيم كه «و ما ادراك ماالفتنه.»
نماينده مردم تهران اضافه كرد: تا امروز هر كس براي وزارت علوم به ما معرفي شد در فتنه مشاركت داشت، امروز هم كه دانش‌آشتياني معرفي شده است به اعتقاد بنده و با توجه به استنادات از عوامل گرداننده فتنه 88 است كه البته اين موضوع راستگويي دولت را مي‌رساند كه گفت اگر 10 نفر را هم رد كنيد هر بار در همين مسير معرفي مي‌كنيم بر اين جريان تأكيد داريم.  نماينده تهران ادامه داد: دانش‌آشتياني از مؤسسان حزب مشاركت است، بيانيه‌هاي مختلف را امضا كرده‌ است و اسناد آن نيز موجود است. مجلس ششم تحصن شد و من از علي مطهري تعجب مي‌كنم كه مي‌خواهد مجلس نهم را با ششم مقايسه كند. مجلس ششم براي جلوگيري از امر منطقي و قانوني انتخابات تحصن شد، 119 نفر از اساتيد هفتم بهمن ماه سال 82 بيانيه رسمي دادند و به نفع تحصن‌كنندگان روزه سياسي گرفتند كه دانش‌آشتياني نيز جزو اين افراد بود و در آن بيانيه تحصن نمايندگان را نقطه عطف پيشرفت كشور دانستند.
وي در ادامه با پخش فيلمي از حضور دانش‌آشتياني در فتنه 88 و در تحصن دانشگاه امير‌كبير به نمايش گذاشت و گفت: ميلي‌ منفرد را به واسطه حضور در تحصن دانشگاه اميركبير رأي اعتماد نداديم، دانش‌آشتياني مربوط به دانشگاه اميركبير نيست ولي از دانشگاه ديگر به اين دانشگاه آمده و در تحصن شركت كرده است و حالا تكذيب مي‌كند كه در فتنه 88 حضور داشته ولي نه تنها حضور داشته بلكه از گردانندگان فتنه بوده است.
زاكاني خاطرنشان كرد: حضور آقاي دانش‌آشتياني در جمع شعاردهندگان كه فيلم آن در زمان آقاي ميلي‌‌منفرد منتشر شد كتمان بحث فتنه را برملا مي‌كند. آقاي صديقي معاون دانشجويي حال حاضر وزارت علوم و آقاي غلامي مديركل بورس فعلي اين وزارتخانه در كنار آقاي دانش‌آشتياني بودند.
زاكاني خاطرنشان كرد: امروز كشور نياز به آرامش دارد آقاي رئيس‌جمهور گفت كه ما بايد تنور را گرم كنيم و ناني به مردم بدهيم، آقاي رئيس‌جمهور با شرايطي كه ايجاد شده نه تنور گرم مي‌شود بلكه در جامعه آتشي برافروخته خواهد شد كه تمام منافع ملي شرايط كشور را به باد خواهد داد. نماينده مردم تهران در مجلس خاطرنشان كرد: آقاي دانش‌آشتياني به مدت 20 سال مديرعامل مدارس مفيد بوده است. تهران 3هزار مدرسه دارد تنها مدرسه‌اي كه مدير آن در زمان فتنه دستگير شد مدير مدرسه مفيد بود و تنها مدرسه‌اي هم كه روز قدس از مدرسه راهپيمايي به راه انداخت تا شعار نه غزه نه لبنان را سر دهند مدرسه مفيد به مسئوليت و مديريت آقاي دانش‌آشتياني بود.

  عدم رأي اعتماد به وزراي پيشنهادي اختلاف مجلس و دولت را به جامعه تلقين مي‌كند
محمد‌رضا تابش نماينده مردم اردكان در سخناني در موافقت با دانش‌آشتياني به عنوان وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري اظهار داشت: عدم رأي اعتماد به وزراي پيشنهادي براي تصدي سكان وزارت علوم و عزل ديگري، چه پيامي را به جامعه منتقل مي‌كند؟ مبادا اختلاف مجلس و دولت جنگ قدرت و ناكارآمدي نظام را به جامعه تلقين كند كه اين گناهي بس نابخشودني است. در نظامي كه مردم براي آن خون دادند، از جان و مال خود گذشتند و كار را امروز به دست ما سپردند، اگر ما نتوانيم سر كوچك‌ترين مسائل تعامل و همراهي داشته باشيم درست نيست.
  دانش آشتياني قول داده كه دانشگاه عرصه گروه‌هاي سياسي نباشد
عبدالكريم هاشمي نخل ابراهيمي نماينده مردم ميناب در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني سه‌شنبه پارلمان، در موافقت با فخرالدين احمدي دانش‌آشتياني به عنوان وزير پيشنهادي علوم اظهار داشت: وزير پيشنهادي علوم در نشست‌هاي اخيرش درباره موضوعات مطرح شده مبني بر حضور در فتنه 88 گفت كه وقتي رهبر معظم انقلاب در اين رابطه موضع‌گيري كردند من از اين فرامين تبعيت كردم و در آن زمان به دنبال مسائل سياسي نرفتم، وزير پيشنهادي همچنين گفت، قول مي‌دهم كه دانشگاه عرصه تاخت و تاز گروه‌هاي سياسي نباشد و رونق علمي در اين محيط ايجاد شود.

  سند عضو هيئت مؤسس بودن دانش آشتياني در حزب مشاركت موجود است
در اين ميان عليرضا زاكاني با استناد به ماده 79 آيين‌نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تمام اظهاراتش از روي سند بود، گفت: دانش‌آشتياني مطرح كرد كه عضو هيئت مؤسس حزب مشاركت نبوده در حالي كه برگه عضويت وي با دستخط دانش‌آشتياني هم اكنون در دست من است و ساير موارد ذكر شده نيز با سند بوده است.

  حضور فعالي در جبهه مشاركت نداشتم
پس از سخنان مخالفان و موافقان، فخرالدين احمدي‌دانش‌آشتياني گزينه پيشنهادي دولت براي تصدي وزارت علوم در جلسه رأي اعتماد مجلس با اشاره به اقداماتش در دوران جنگ گفت: نمي‌دانم با چه زباني بگويم اين كسي كه اين اقدامات را در دوران جنگ انجام داده، مي‌تواند مخالف بسيج باشد؟ من خود يك بسيجي‌ام و دست همه بسيجيان را مي‌بوسم. وي در خصوص اقداماتش در دوران جنگ گفت: من در تمام دوران كاري 40 ساله‌ام هميشه سرباز اين نظام بوده‌ام. من فرزند انقلابم و از زمان پيروزي انقلاب كارم را در سپاه شروع كرده‌ام و در سپاه نيز توجه خاصي به مسئله جنگ داشته‌ام.
دانش‌آشتياني تصريح كرد: من كسي بودم كه دانشگاه را به جنگ بردم نه تنها دانشجو را به جبهه بردم بلكه در جبهه نيز براي دانشجويان كلاس برگزار كردم، البته در كنار آن آئين‌نامه‌هاي آموزشي‌اي كه دانشجويان را به خاطر حضور در جبهه با مشكل روبه‌رو مي‌كرد، تغيير دادم. وي افزود: من خودم بسيجي‌ام و دست همه بسيجي‌ها را مي‌بوسم اما بايد ديد كه چه كسي خدمتگزار بسيج است. چه فردي و با چه روشي به بسيج خدمت مي‌كند.  وزير پيشنهادي علوم اظهار داشت: منظور فرمان امام براي بسيج، بسيج علمي و فرهنگي بود. منظور و هدف امام اين بود كه جنگ تمام شده و براي خودكفايي كشور بايد بسيج شويم و بايد توان تربيت متخصصين را داشته و به خوداتكايي در علم برسيم.
 دانش‌آشتياني خاطرنشان كرد: در آن مقطع دفتر بسيجي در دانشگاه وجود نداشت كه من آن را از دانشگاه خارج كرده باشم. بحث در اين بود كه در مراكز مختلف پايگاه‌هاي بسيج داشتيم و تصوري كه از اين پايگاه‌هاي بسيج در آن مقطع وجود داشت حفظ شهر و منطقه بود.  وي ادامه داد: من عنوان كردم كه اگر پايگاه بسيج در داخل دانشگاه مستقر شود اعتبار بسيج لطمه مي‌بيند نه اينكه من مخالف بسيج باشم و براي اينكه ممكن بود تقابلي رخ دهد من اين پيشنهاد را ارائه كردم.
وي افزود: عنوان مي‌شود كه من در يك حلقه هستم. من شخصيت مستقلي هستم و عملكرد من اين موضوع را ثابت مي‌كند. من در زمان آقاي فرهادي وارد وزارت علوم شدم و در حلقه ديگران نبودم و به دليل عملكردي كه در دوره بعدي داشتم وزير بعدي من را براي همكاري انتخاب كرد كه من در اولين جلسه با حضور خودم در وزارت علوم مخالفت كردم.
 دانش‌آشتياني خاطرنشان كرد: من مؤسس حزب مشاركت نبودم اما بله در جبهه مشاركت و در آن ايام حضور داشتم اما حضورم حضور فعالي نبود. به روزنامه‌هاي آن زمان مراجعه كنيد ببينيد كه آيا مصاحبه‌اي از من در جرايد آن زمان وجود دارد يا نه كه لطمه‌اي به نظام داشته باشد. وي افزود: فرزند حسين شريعتمداري و سردار نقدي در مدرسه ما بوده‌اند، ما جناحي عمل نكرديم، مدرسه كه نبايد جناحي عمل كند، چرا اين مسائل را مطرح مي‌كنيد؟ حداقل فقط مرا خراب كنيد نه يك جامعه آموزشي را.
دانش آشتياني ادامه داد: من فرزند انقلابم، تمام تهمت‌ها را در راه نظام به جان مي‌خرم و ابايي از تهمت‌ها ندارم، مگر نمي‌دانستم اين تهمت‌ها در راه است پس چرا پذيرفتم؟ ديدم نظام در خطر است، كشمكش دولت و مجلس به مشكل ملي تبديل مي‌شود، به اين دليل پذيرفتم و از شما نمايندگان درخواست دارم اگر بخواهيد دانشگاهي آرام داشته باشيد و دانشگاهي طرفدار نظام با توليد ثروت براي كشور داشته باشيد به من رأي دهيد.
 وي با اشاره به تحصن نمايندگان افزود: من در زمان تحصن نمايندگان معاون نبودم. من نامه‌اي را در اين رابطه امضا نكردم. من فقط نامه‌اي را در ارتباط با آقاي فرجي‌دانا امضا كردم. اما در آن نامه از مطالبي كه عنوان مي‌شود چيزي نديدم. در آن نامه آمده بود با تعامل با نمايندگان منصف، معتدل و فهيم مجلس شوراي اسلامي اين طرح را ناكام بگذاريد. يعني ما نامه نوشتيم كه دولت با تعامل و همكاري با مجلس اجازه ندهد كه استيضاح آقاي فرجي‌دانا انجام شود.

  با 171 رأي مخالف نمايندگان به دانش آشتياني هم اعتماد نكردند
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با بررسي صلاحيت و برنامه‌هاي فخرالدين احمدي‌دانش‌آشتياني وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري با 70 رأي موافق، 171 رأي مخالف و 16 رأي ممتنع از مجموع 257 رأي مأخوذه، به دانش‌آشتياني براي تصدي سكان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري رأي اعتماد ندادند. ابوترابي‌فرد در صحن علني مجلس گفت: نمايندگان مجلس در انتظار معرفي گزينه برخوردار از شاخصه‌هاي علمي و فرهنگي براي وزارت علوم هستند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن