تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق فراوري مواد معدني بخش مهمي از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۳۴ق.ظ)
رونق فراوري مواد معدني بخش مهمي از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي است استاندار استان مرکزي گفت: برنامه براي رونق فراوري مواد معدني و سرمايه گذاري هدفمند در اين بخش از سياست هاي مهم اقتصاد مقاومتي است که موجب افزايش درآمد و اشتغال در کشور و استان مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسين مقيمي در حاشيه بازديد از معادن استان مرکزي گفت: معدن ظرفيت توسعه اي استان در کنار صنعت، تجارت، کشاورزي و گردشگري است که همه مسوولان استاني بايد به آن توجه ويژه داشته باشند.
وي اظهار کرد: استان مرکزي يکي از کانون هاي پر استعداد در عرصه معدن است و نبايد از ظرفيت هاي اين حوزه براي اشتغال زايي و توليد ثروت غفلت شود.
مقيمي گفت: همه دستگاه هاي ذيربط بايد در راستاي ساماندهي و حل مشکل معادن در سطح استان کوشا باشند و با تسريع در واگذاري مجوز به معدن کاران و روان سازي امور و خدمات به آنان از اتلاف وقت و هزينه جلوگيري کنند.
استاندار استان مرکزي بيان کرد: با وجود به ظرفيت هاي بالاي معادن استان بهره برداري مناسب از آنها نمي شود و بايد با کاهش صادرات مواد خام معدني ارزش افزوده حاصل از اين بخش در تقويت زيرساخت ها و سازندگي کشور تزريق شود.
مقيمي خاطر نشان کرد: هم اکنون در بخش اکتشاف، طراحي، تجهيز و بهره برداري معادن مهندس ها و کارگران ماهر و با تجربه اي داريم و بايد به بخش بهره وري و فرآوري مواد معدني با نقشه راه و نظارت جدي عمل شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: براي استخراج طلا از معدن طلاي اخترچي با روش هاي فني و ارزان اقدامات خوبي انجام شده است که در آينده نزديک به عنوان قطب طلاي ايران معرفي شود.
استاندار مرکزي ادامه داد: قرار گرفتن معادن استان مرکزي در نقاطي که به راحتي مي توان به آنها دسترسي داشت يکي از مزيت هاي معادن استان است که از هدررفت سرمايه جلوگيري کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن