تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تلفن هوشمند گرند زد تي اي آشنا شويد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۹:۳۳ق.ظ)
با تلفن هوشمند "گرند زد تي اي" آشنا شويد اين تلفن هوشمند جالب برنده جايزه بهترين طراحي شده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، کمپاني عظيم ارتباطي ZTE با تمرکز بر خواسته‌هاي کاربران توانست در سال ۲۰۱۳ گوشي هوشمند اندرويدي را ارائه کند که جايزه طراحي بين المللي iF) iF International Design Award) را از آن خود کند. اين گوشي منحصر بفرد Grand S lite نام دارد.
تحقيق‌هاي انجام گرفته درمورد گوشي‌هاي هوشمند حکايت از نياز و تمايل جوامع به صفحه نمايش‌هاي بزرگ دارد. تا حدي که در دو سال اخير سازندگان گوشي‌هاي هوشمند بيشتر به اين مهم توجه کرده‌اند تا بتوانند هرچه بهتر پاسخگوي تقاضاي جوامع خود باشند. کمپاني عظيم ارتباطي ZTE نيز از اين قاعده مستثني نبوده و با تمرکز بر خواسته‌هاي کاربران توانست در سال ۲۰۱۳ گوشي هوشمند اندرويدي را ارائه کند که جايزه طراحي بين المللي iF) iF International Design Award) را از آن خود کند. اين گوشي منحصر بفرد Grand S lite نام دارد که در ادامه به بررسي آن مي پردازيم.
يکي از ويژگي‌هاي اين گوشي طراحي منحصر بفرد آن است. ضخامت ۶٫۹ ميليمتري و وزن اندک اين گوشي در کنار بدنه پلاستيکي با کيفيت آن موجب حمل آسان و آرامش هنگام استفاده مي‌گردد.
يکي ديگر از ويژگي‌هاي مهم گوشي Grand S Lite پشتيباني از دو سيمکارت است. ويژگي که نياز به حمل دو گوشي را مرتفع ساخته و امکان تفکيک محيط کار از زندگي شخصيتان را در يک دستگاه براي شما فراهم مي‌کند.
همچنين Grand S Lite داراي صفحه نمايش ۵ اينچ با کيفيت Full HD است. اين گوشي از تکنولوژي OGS One Glass Solution بهره گرفته که موجب کاهش ضخامت صفحه بدون کاهش کيفيت و مقاومت آن مي‌گردد. همچنين محافظ گوريلا گلس موجود بر روي شيشه به مقاومت آن مي‌افزايد.
پردازنده چهار هسته‌اي با فرکانس ۱٫۵ گيگاهرتز ساخت کمپاني مدياتک به همراه پردازنده قدرتمند گرافيکي و ۲ گيگابايت رم موجود در اين گوشي به شما امکان اجراي سريع و روان برنامه‌ها و بازي هاي دلخواهتان را مي‌دهد.
اين در حالي است که دوربين قدرتمند ۱۳ مگاپيکسلي و دوربين جلويي ۲ مگاپيکسلي اين گوشي لحظه‌هاي شاد و به يادماندني شما را با تمام جزئيات ضبط مي‌کند. علاوه بر آن نرم افزاري براي ويرايش و افزودن برخي حالات بر روي تصوير گرفته شده در اختيار شما مي‌باشد که مي‌تواند به زيبايي تصاوير شما بيفزايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن