تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804449369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با چند ويژگي جالب گلکسي نوت 4 آشنا شويد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۳۱ق.ظ)
با چند ويژگي جالب گلکسي نوت 4 آشنا شويد با 9 ويژگي منحصر به فرد در سامسونگ گلکسي نوت 4 آشنا شويد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سامسونگ گلکسي نوت 4 هم‌اکنون يکي از گران‌ترين و البته بهترين اسمارت فون‌هاي اندرويدي بازار به شمار مي‌رود. بدون شک اين وسيله قدرتمند 2.5 ميليون توماني مي‌تواند بهترين انتخاب شما براي يک گوشي لوکس باشد.
سامسونگ علاوه بر به کارگيري سخت افزار قدرتمند، در زمينه نرم افزاري نيز تلاش کرده است با استفاده از قابليت‌هاي ويژه‌اي کاربرانش را راضي نگه دارد. رابط کاربري تاچ ويز، هم اکنون يکي از کامل‌ترين نمونه‌ها در زمينه امکانات نرم افزاري به شمار مي‌رود. در ميان اين امکانات فوق‌العاده، ممکن است ويژگي‌هايي نيز وجود داشته باشد که تاکنون به گوش شما نرسيده باشد.
سامسونگ سعي کرده است شما را با 9 ويژگي جذاب و جالب نوت 4 آشنا سازد تا شما بتوانيد با قدرت تمام از اين فبلت 5.7 اينچي استفاده کنيد. با ما باشيد تا با اين موارد آشنا شويد.
Link Preview: براي استفاده از اين قابليت مطمئن شويد که حالت AirView را فعال کرده‌ايد. با اين قابليت شما مي‌توانيد با بردن قلم بر روي لينک مورد نظر، محتويات آن را به راحتي تماشا کنيد.
قابليت Meeting Mode در Voice Recorder: توانايي ضبط صدا يکي از ساده‌ترين قابليت‌هاي اسمارت فون‌هاست که از سال‌هاي قبل در اکثر تلفن‌هاي همراه وجود داشته است؛ اما در نوت 4 با استفاده از قابليت Metting Mode مي‌توانيد مشخص کنيد صدايي که قرار است ضبط کنيد، از کدام سمت مي‌آيد! در اين قسمت شما از 8 طرف توانايي تنظيم ضبط صدا را داريد.
Caller information: اگر شما قابليت Caller information را از مسير Setting> Calls> Show Caller Information فعال سازيد، آن وقت مي‌توانيد ليست کاملي از اطلاعات شخصي که با شما تماس گرفته است، به راحتي در هنگام برقراري تماس مشاهده نماييد.
نور دهي خودکار دوربين با لمس طولاني تصوير: در هنگام عکس‌برداري، هر قسمتي را که مايليد لمس کرده و چند ثانيه انگشت خود را در همان‌ جا نگاه داريد، دوربين به طور خودکار نور آن قسمت را تنظيم کرده و فوکوس را در آن نقطه تنظيم مي‌کند.
ثبت عکس سلفي با کيفيت و بدون تاري با لمس سنسور ضربان قلب: مي‌توانيد به راحتي و با لمس ساده سنسور ضربان قلب يک سلفي خوب ثبت کنيد. بدون نياز به فشردن هيچ کليدي و بدون لرزش دست، عکس خود را ثبت کنيد.
Sound Detector: يک قابليت خوب و کارا براي افرادي که در شنيدن صدا مشکل دارند و يا خواهان شنيدن موسيقي بدون صداي مزاحم هستند.
نمايش آپشن‌هاي مهم در ابتداي ليست قسمت تنظيمات: ويژگي‌هاي زياد تاچ ويز يک نعمت است اما جستجو در ميان آن‌ها و عدم موفقيت در پيدا کردن تنظيمات مورد نظر يک درد بزرگ! در اين نسخه سامسونگ تنظيماتي که بيشتر نياز است را در بالاي ليست قسمت تنظيمات کلي قرار داده است.
قابليت WiFi Sharing: اگر مي‌خواهيد دوست خود را به شبکه واي‌فاي که متصل شده‌ايد، وصل کنيد ولي پسورد آن را نمي‌دانيد، قابليت Quick Connect Wi-Fi Sharing مي‌تواند بهترين راه براي شما باشد.
آپشن One-Handedd Operation: اين قابليت آن‌چنان ويژه نبوده ولي سامسونگ ترجيح داده است تا آن را نيز معرفي کند. با اين ويژگي کار با نوت 4 با يک دست بسيار راحت و دل‌چسب مي‌شود. اين ويژگي بر روي اکثر اسمارت فون هاي بالاي 5 اينچ به کار مي‌رود. البته با حرکت سريع انگشت خود بر روي صفحه از کنار به وسط و برگشت آن مي‌توانيد اين قابليت را فعال يا غيرفعال کنيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن