تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803120183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور العمل ساخت و ساز در ارتفاعات جنوبی مشهد به زودی ابلاغ می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خراسان رضوی: دستور العمل ساخت و ساز در ارتفاعات جنوبی مشهد به زودی ابلاغ می شود مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی به ممنوعیت ساخت و ساز ها در ارتفاعات مشهد اشاره کرد و گفت: چارچوب و دستورالعمل ساخت و سازها بویژه در ارتفاعات جنوبی مشهد تهیه شده و ظرف 10 روز آینده با تصویب کمیسیون ماده پنج ابلاغ می شود.


علیرضا رشیدیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سووالی در زمینه مجوزهایی که در حوزه ساخت و ساز در ارتفاعات مشهد طی سال های اخیر داده شده و همچنان ادامه دارد، افزود: بر اساس طرح های جامع و تفضیلی هر گونه بارگذاری در مناطق مختلف شهر باید مبتنی بر خروجی این اسناد و مجوزهای صادر شده از سوی مراجع قانونی و ذی صلاح انجام شود.
وی یادآورشد: در واقع این ضرورت احساس می شد که هر گونه جرم گذاری بر پهنه های مختلف بر اساس شرایط منطقه از نظر آبی، خاکی و حتی آب و هوایی محاسبه شود و در این میان جرم گذاری در برخی نقاط ممنوع شود که این ممنوعیت بر اساس یک سری شاخص ها چون شیب مسیر ، ارتفاع و منظر و مانند آن باید انجام گردد.
وی ادامه داد : بدین منظور چارچوب کار برای ساخت و سازها در ارتفاعات جنوبی تهیه شده که بر مبنای آن شاخص های مهندسی که برای توسعه شهر نیاز است مشخص و گزارش آن آماده شد که باید در کمیسیون ماده پنج تصویب و بعد ابلاغ شود.
وی عنوان کرد : بعد از ابلاغ بر اساس این شاخص ها نقاطی از شهر بعنوان لکه های ممنوع برای هر گونه جرم گذاری مشخص می شود که در این مناطق شروع به احداث ساختمان ممنوع خواهد بود.
وی در زمینه انفجار بخشی از ارتفاعات هاشمیه مشهد طی روزهای اخیر و اقدام به ساخت و ساز در آن گفت : این فرد از شهرداری مشهد مجوز دریافت کرده و ساخت و ساز را نیز در محل شروع کرده اما بعد از این به منظور آنکه کار در این حوزه مبنایی بوده و سلیقه ای انجام نشود با تعیین این چارچوب ساخت و سازهای ارتفاعات جنوبی مشهد را تعیین تکلیف می کنیم.
استاندار خراسان رضوی در ادامه از ارسال بسته پیشنهادی حاشیه شهر مشهد طی روز دوشنبه برای معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و وزارتخانه های کشور و راه و شهرسازی خبر داد و افزود : در سفر اخیر هیات دولت به استان، شهرداری مشهد مکلف به تدوین بسته پیشنهادی برای ساماندهی حاشیه نشینی در این کلانشهرشد.
وی عنوان کرد: کار تدوین این بسته طی هفته گذشته توسط شهرداری به اتمام رسید و برای تصویب نهایی به استانداری تحویل شد.
وی افزود: این بسته طی دو روز و در جلسات فشرده ستاد توانمندسازی سکونت گاه های غیر رسمی استان بررسی و نواقص کار مرتفع گردید و با تصویب و تایید استانداری به صورت رسمی به تهران ارسال شد.
وی با بیان اینکه این بسته کامل و شامل همه ابعاد می باشد ، گفت : در آن علاوه بر ترسیم وضع موجود، مشکلات و چالش های اساسی، پیشنهادات اجرایی در حوزه های زیربنایی، اقتصادی و فرهنگی نیز ارائه شده است.
این مسوول ادامه داد : تاکید ما هم در جریان بررسی های کارشناسی و ارزیابی های بعدی طرح در دولت و مجلس آن است که مراقبت شود اصل طرح حفظ شود و مشابه وضعیتی که در بحث بودجه زیارت روی داد و موضوعی که مختص مشهد بود و بعد به کل کشور تعمیم داده شد روی ندهد.
وی عنوان کرد : در تدوین طرح هم تلاش شد که این پیشنهاد با رعایت همه ملاحظاتی که برای شرایط عمومی کشور، استان و مشهد وجود دارد تدوین شود و بر این اساس در یک برنامه سه ساله در حوزه های مختلف کاربردی ، امنیتی و اجتماعی ، فرهنگی و غیره تدوین و طراحی شده است.
2713/522


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن