تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799270950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها 15 میلیون نفر از جمعیت 75 میلیونی کشور فعالیت ورزشی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تنها 15 میلیون نفر از جمعیت 75 میلیونی کشور فعالیت ورزشی دارند گرگان - ایرنا - نماینده دبیرخانه شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: تنها 15 میلیون نفر از جمعیت 75 میلیونی کشور به نوعی فعالیت ورزشی دارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "صدیقه کعبی زاده" شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: این درحالی است که باید براساس توزیع نرمال، 30 میلیون نفر از جمعیت کشور، سه جلسه در هفته تمرین و فعالیت منظم ورزشی داشته باشند.
وی در ادامه به ارسال نسخه اولیه سند ملی ورزش کشور برای بررسی به استان ها خبر داد و یادآور شد: در تدوین این سند از برخی مطالب نظام جامع به عنوان سند بالادستی استفاده شده است.
کعبی زاده با یادآوری این که در سند ملی، نگاه جدیدی به مدیریت ورزش شده و نقش حاکمیتی وزارت ورزش و جوانان نیز دیده شده است، ادامه داد: نگاه جزیره ای و فقدان هم افزایی به علت تقسیم کار طولی، اهداف مستقل، رویکرد قهرمانی و غیر پایدار، رویکرد کمرنگ سلامتی، رویکرد حرفه ای غیر متوازن، کمرنگ شدن ارزش ها و کمبود زیرساخت ها در بخش نیروی انسانی، سخت افزار و نرم افزار در وضع موجود ورزش کشور از مسائلی بوده که در این سند با ارائه راه حل های اساسی گنجانده و دیده شده است.
وی گفت: در این سند نقش همه دستگاه ها در توسعه ورزش دیده شده و سهم هر یک از آنها نیز مشخص بوده و از سوی دیگر در خصوص نقش دستگاه ها در توسعه ورزش، هفت حکم به صورت قانونی استخراج و تبیین شده است.
نماینده دبیرخانه شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تدوین سند ملی ورزش از سوی وزارت ورزش و جوانان یک ضرورت محسوب می شود، زیرا شاهدیم که معنویت در ورزش دچار اختلال شده، اقبال عمومی از انجام فعالیت های ورزشی مطلوب نیست، رویکرد واحد ورزش در کشور وجود ندارد و به دلیل فقر حرکتی شاخص های سلامتی نامطلوب است.
وی تصریح کرد: هم زمان با توسعه ورزش سلامت محور، شاهد افزایش ورزشکاران و رونق اقتصاد ورزشی خواهیم بود و رویکرد کلان سند نیز سلامت محور و معنویت ساز است.
کعبی زاده اظهار کرد: مواردی همچون هم افزایی در فعالیت های شرکای ورزش، تامین سلامت عموم مردم، پوشش همه ابعاد و بخش های ورزش کشور، قابلیت احصاء برنامه های راهبردی و برنامه های عملیاتی از سند، شفاف سازی نقش دولت در حوزه های مختلف ورزش و امکان تقسیم کار ملی و تشریک مساعی در اجرای اقدامات اساسی از محورهای اصلی و مهم سند ملی ورزش می باشد.
وی تصریح کرد: این سند در اختیار اعضای شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرد تا نظرات ارائه شود و انتظار ما از استان ها این است که زمینه های مشارکت دستگاه ها و نهادهای مرتبط، اقشار و اصناف برای توسعه ورزش سلامت محور را فراهم نمایند.
کعبی زاده خاطرنشان کرد: ضمانت اجرایی این سند مصوبه هیات دولت است و برای دو برنامه ششم و هفتم نوشته می شود.
وی با بیان این که فرآیند کار باید مورد نظارت و کنترل قرار گیرد که در این راستا کارگروه کنترل و نظارت تشکیل شده است، تاکید کرد: انتظار داریم با اجرایی شدن سند ملی، جمعیت 60 میلیون نفری غیرفعال ورزشی را به 40 میلیون نفر کاهش دهیم.
7467/601


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن