واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: تشکیل تیم ساخت بازی (حتما بیاین - تعارف نکنین ) camry 05 مهر 1389, 18:21سلام دوستان تصمیم به تشکیل تیم (از افراد تازه کار گرفته تا حرفه ای ) در امر بازی سازی گرفتیم دوستانی که خواستار همکاری با ما و تشکیل تیم بازی سازی هستند به بنده پیغام خصوصی یا اینجا اعلام کنند و یا مرا در یاهو ادد کنند : [email protected] لطفا میزان حرفه ای بودنتون رو هم بگین تا دسته بندی بشه تیم به : مدیر کل سرپرست مدیر ... . . . و اعضا دیگر که اگر همکاری کنین بعدا معلوم می شود با تشکر :rose::rose::rose: roughdominator 06 مهر 1389, 11:04اگه خواستید من میتونم به طور پاره وقت برای طراحی مراحل بهتون کمک کنم.به انجین های torque و udk هم مسلط هستم. Mahdi_Rashed 08 مهر 1389, 01:26من در پروژه اصلی خودم که بودم برای چندین دفعه از طریق اینترنت و گروههای اینترنتی اقدام به ساخت و طراحی بازی کردیم . ولی طولی نمیکشید که به دلایل مختلفی گروه از هم میپاشید و پروژه کنسل میشد . علتش بیشتر این بود که نظارت از طریق اینترنت امکانپذیر نیست و هر کسی به طور مثال مدل سازها ساز خودشون رو میزنن و سبک کاری خودشون رو قبول دارن و حاظر به انجام کار دقیق و حساب شده گروهی نیستن . علتش هم این هست که کار برای رضای خداست و ممکنه کسی پولی دستش نیاد . من خودم به شخصه ایجاد همچین گروهی رو که یکی مثلاً از مشهد و یکی تهران و یکی تبریز عضو میشن تا یم بازی رو بسازن جالب و کاری نمیدونم . اگه گروه مورد نظر در یک جا جمع بشن ( منظور از جا یک شرکت یا یک استودیو ) که تمامی کارها اونجا متمرکز بشه و ساعت کاری مشخصی داشته باشه که این امر 100 درصد نیازمند سرمایه هست و اگه یک بازی بدون یک سرمایه کلان و درست ساخته بشه نمیشه بهش گفت یک بازی . موفق باشی :rose: soshiant3d 08 مهر 1389, 10:00با مهدي موافقم ولي اگه اين قدرت مديريت رو تو خودتون ميبينيد كه بتونين گروه رو جمع و جور نگه داريد خيلي خوبه و حتما ميتونين درضمن بازي خاصي الان مد نظرتون هست؟اگه هست يه توضيح درباره سبك و حال و هواش بديد ممنون ميشيم camry 08 مهر 1389, 10:13فعلا هیچ چیزی از این تیم معلوم نیست فقط تنها چیزی که الان هدفمه جمع آوری تیم هست که اگر حل بشه برنامه های زیادی دارم Yasharp 11 مهر 1389, 08:13سلام خسته نباشد. راستش من پروژه پایانیم تو دانشگاه بازی بود که با موتور 3d game stdio و از نرم افزار 3ds max هم برای طراحی ابجکت ها استفاده کرده بودم علاقه زیادی برای بازی سازی دارم الان هم میخوام روی موتورهای Unity & UDK وقت بزارم بعد ببینم چی میشه mehrdad_hellboy 11 مهر 1389, 17:04سلام دوستان گل سلام گرم مرا از اعماق ته انتهای ! انجکن 3d نویسندگی کارگردانی و قسمت کوجولوی افتر افکت پذیرا باشید من هستم برای کمک البته من بازی سازی بلد نیستممایا بلدم یه چیزایی اما کلا بازی سازی تعطیلم که به نظر خودم مهم نیست چون که من میخواهم فقط براتون بنویسم داستانو میتوتم برای دمو ها و انیمیشن های وسط بازی دکوپاژ براتون بنویسم و کلی از کارهای بسیار زیادی که یه کارگردان انجام میده البته اگه موافقید که یه بارزی ساخته بشه و همکاری باشه و همش در حد یه تایپیک نباشه و دور هم جمع شیم و کار کنیم و از این جور حرفا مخلص بچه های بازی ساز مجید آنلاینی my email: [email protected] [email protected] evil_gates 12 مهر 1389, 09:13سلام دوستان منم با نظر جناب Mahdi_Rashed موافقم. اينكه يه تيم كنار هم جمع بشن براي انجام كاري در گام اول شايد خوب باشه. اما اگه برنامه ريزي صحيحي براي هدف تشكيل و نحوه فعاليت اعضا كنار هم وجود نداشته باشه اين گروه خيلي سريع از هم پاشيده ميشه و در اكثر موارد حتي روابط عاطفي و دوستانه اعضا هم دچار مشكل ميشه. پيشنهاد من اينه در همين ابتداي كار كسي كه صاحب ايده يا برنامهاي براي جمع كردن اين تيم هست دوستاني كه اعلام آمادگي كردن رو دعوت كنه به يك جلسه مشورتي گروهي. (حتي اگه از نظر مكاني نسبت به هم دور هستين تو يك كنفرانس اينترنتي اين موضوع رو به بحث بزارين) تو اين جلسه لازمه اهداف كاري گروه و راههاي رسيدن به اين اهداف رو به طور دقيق مشخص كنيد. تخصصهايي كه براي رسيدن به اين اهداف لازم هست رو بدست بياريد و متناسب با اون شرح وظايف و جايگاه و نوع دخالت هر فرد از گروه رو مشخص كنيد. اصلي ترين و مهمترين چيزي كه اعضاي گروه رو كنار هم نگه ميداره انگيزههايي هست كه هر فرد با قرار گرفتن در كنار بقيه بهش دست پيدا ميكنه. لازمه ايجاد انگيزه كنيد و يا انگيزه هاي اعضاي گروه رو بشناسيد و براي رسيدن به اون راه حل بديد. ممكنه تو شروع كار مشكلات زيادي داشته باشيد و كاستيهايي براي رسيدن به اهداف. ممكنه هنوز دقيقا ندونيد روابط كاري و مالي كه اعضاي گروه با هم ميتونن داشته باشن رو چجوري برقرار و مديريت كنيد. اما اينا چيزايي هستن كه تو مديريت يك پروژه گروهي خيلي تاثير گذاره و لازمه با دقت و دانش كافي در موردش تصميم گيري و اجرا بشه. اگه دوستان مايلن با روشي منطقي و مطلوب يه تيم از بچههاي با انگيزه و متخصص تو اين زمينه جمع كنن و كار گروهي انجام بدن پيشنهاد من اينه كه اون جلسه مشورتي رو برگزار كنيد. بنده هم به اندازه يك مشورت دوستانه ميتونم به دوستان كمك كنم. موفق باشيد. mehrdad_hellboy 12 مهر 1389, 11:11سلام مجدد من کاملا با داداشی موافقم من میگم از این پست به بعد هر کی پایست بیاد خودشو معرفی کنه و بگه چی کار میتونه انجام بده تا بفهمیم چند نفریم من طرح عالی برا بازی دارم تو ذهنم که هر موقع دوستان جدی باشن دریغ نمیکنم در صمن باید دور هم جم شیم ( اینو از بنده ی حقیر قبول کنید ) 1- مهرداد 2- تهران 3-کارگردان و فیلمنامه نویس ( داستان پردازی ) + دکوپاژ و اسکریپت 4- مدلسازی با مایا s_a_l2_a 03 آبان 1389, 09:55سلام منم دوست دارم باشم ولی تا حالا کار نکردم ، نمی دونم می تونم یا نه به برنامه ی 3ds max مسلط م ولی نمی دونم به کار میاد یا نه اگه می تونم باشم خبرم کنین مرسی Pars 3d 20 آبان 1389, 10:07با درود فراوان منم دوست دارم باهاتون همکاری کنم ، البته اگر واقعا کار کنید نه اینکه تا یه جایی پیش برید و یکی یکی کنار بکشید ، چون همه دارن وقتشون رو روی این کار میزارن ، پس اگه خواستید جدی کار کنید ، منم هستم. 1-علیرضا 2-اصفهان 3-انیماتور (کار با Biped و Cat) 4-مدلسازی محیط با 3d max سپاسگذارم ashkan_mmb 21 آبان 1389, 21:54اینترنتی نمیشه . ما 4 سال تلاش کردیم و شاید توی این 4 سال گروه 100 دفعه از هم پاشید و خراب کاری شد . . .. دلیل این هم اینه که هیچ کس از کسی حرف شنوی در اینترنت نداره . و همه سطح کاری خودشون رو قبول دارن و دوست دارن در اعضای اینکه پولی دریافت نمیکنن به جاش مورد توجه و ریاست بر دیگر افراد گروه قرار بگیرن . (این در مورد افراد غیر حرفه ای بود که 3-4 تا نرم افزار سه بعدی رو از روی ویدئو های دانلودی یاد گرفتند و هیچ تجربه بازی سازی هم ندارند) افراد با تجربه هم یا از طریق اینترنت کار نمیکنن . یا هم اگه کار کنن فقط اللافت میکنن و مسلماً ماهیانه حقوق بالایی هم باید بپردازی و آخرم بازیت ساخته نمیشه . به نظر من خودت تا میتونی قدرتت رو توی مدلینگ و ساخت و طراحی کارکتر ها و اشیا و ... سه بعدی زیاد کن و سعی کن چنتا زبان برنامه نویسی هم یاد بگیری . وقت برای شروع ساخت یه بازی زیاد هست (هرچی دیر تر بهتر (چون تکنولوژی های جدید تر هم میاد و هم تجربت بیشتر میشه)) سر فرصت که احساس کردی دیگه پتانسیل ساخت یک بازی در اون حدی که میخوای رو داری . میتونی یک موتور انتخاب کنی و توی یکی از دوره های آموزشی موتوری که انتخاب کردی شرکت کنی و خودت در حد چنتا صحنه رئال تایم از بازیت وقتی تونستی بسازی اون موقع به راحتی میتونی با مدلر ها و افرادی که برای تیم لازم داری و توی شهرت هستن ارتباط بر قرار کنی و با هم یک گروه بشین و یک بازی رو تا آخر بسازین . evil_graphic 23 آبان 1389, 22:01سلام دوستان خسته نباشید منم با دوستای دیگه موافقم ماهم چند سال پیش یه گروه طراحی بازی داشتیم (از نت با هم در ارتباط بودیم) من مسئول گرافیک 2 بعدی بودم اما بعد از ساخت یه سری قسمت های بازی گروه از هم پاشید و هیچکس دیگه جواب نداد به کس دیگه سایت هم بسته شد ... asirap 23 آبان 1389, 22:42اگر خواستید من میتونم سایت اخبار ، پیشرفت پروژه ، پیشنهاد و انتقاد و انجمن و کلا یه سایت کامل برای پروژه یا گروه طراحی کنم منو با پ.خ خبر کنید:rose: p30graphic 25 آبان 1389, 09:04سلام 1. کار تیمی خوبه و جواب میده. من آقای قاسم فرحانی رو میشناسم و اطلاع داری که چندتا شخصیت واسه یه بازی فرانسوی کشیده. 2. من هم طراحی اینترفیس منوها رو می تونم انجام بدم. کاره مهمی نیست ولی خوب دوست دارم باشم. خواستید نمونه کار میزارم Pars 3d 20 آذر 1389, 19:38با درود فراوان بچه ها مثل اینکه قبل از اینکه تیم تشکیل بشه ، از هم پاشید . پس چی شد ؟ سپاس گذارم wall_e 22 آذر 1389, 02:24سلام منم با 3d max کار میکنم شاید اون گوشه موشه ها واسه نگهبانی یا انبار داری بدردتون خوردم:green: Mahdi_Rashed 22 آذر 1389, 15:01با درود فراوان بچه ها مثل اینکه قبل از اینکه تیم تشکیل بشه ، از هم پاشید . پس چی شد ؟ سپاس گذارم من قبلاً گفته بودم که کار طراحی بازی باید سازماندهی بشه تا بتونیم یک گروه طراح آماده کنیم . اگه سازماندهی نباشه هرکی دوست داره به ساز خودش فلوت بزنه . مثلاً سبکهای طراحی جورواجور و متدهای برنامه نویسی یا تکسچرینگ مختلف که خوب کیفیت رو پایین میاره :green: سلام منم با 3d max کار میکنم شاید اون گوشه موشه ها واسه نگهبانی یا انبار داری بدردتون خوردم Wall_e جان به عنوان یک نصیحت میگم که هیچوقت فعالیتها و کارهایی رو که بلدی و انجام میدی دسته کم نگیر . کار کردن با نرم افزارهای 3بعدی کاری نیست که هر کسی بلد باشه . نه فقط نرم افزار 3بعدی بلکه هر نرم افزار حرفه ای دیگه :rose: SpSafary 30 دي 1389, 11:20سلام ساخت بازی کار راحتی نیست به طوری که حتی گاهی اوقات شرکت های بزرگ بازیسازی هم توش موفق نیستند برای ساختن بازی شما باید انگیزه و هدف و علاوه بر این نیرو که پایین بهش اشاره کردم رو داشته باشید : 1- اول از همه مدیر ! یک نفر باید مراحل ساخت بازی رو مدریت و هدایت کنه ! 2- باید حداقل دو یا چهار برنامه نویس حرفه ای داشته باشید ! 3- باید با چند آبجکتور و گرافیست حرفه ای همکاری داشته باشید ( بستگی به نوع بازی , 2بعدی یا 3بعدی بودن ) 4- به صدا فکر کردید ؟ بازی که بدون صدا نمی شه ! پس باید یک آهنگساز و یک ادیتورصدا ( ارکستر ) داشته باشید . 5- یک داستان خوب باید برای بازیتون ( بسته به نوع بازی ) در نظر بگیرید . نمی خوام حالتون رو بگیرم اما برای ساختن یک بازی موفق باید این پنج چیز رو داشته باشید ! maya 2011 28 بهمن 1389, 21:55سلام من آشنایی نسبی با xna و مایا و تردی مکس و zbrush دارم david 12 29 بهمن 1389, 19:58salam man ham barname nevisam dar hale hazer daram ba udk kar mikonam doost daram basham esmam alirezast az tehran in ham emailame :[email protected] vahid 1944 10 اسفند 1389, 17:32من هم هستم مایا بلدم از تهران اسمم وحید vahid [email protected] maya 2011 10 اسفند 1389, 19:50سلام به همه ی دوستان من بهرام هستم من با XNA کار کردم و الان ما تیم 4 نفره تو تبریز داریم ولی به مشکل بزرگی برخوردیم که نتونستیم تو XNA کارکتر حرکت بدیم اگه تمایل پیوستن به این گروه رو دارید ایمیل بزنید [email protected] teshneh 14 اسفند 1389, 10:14منم با برنامه Adobe Flash cs3 va 5 کار کردم،اگر مفیده میتونم همکاری کنم. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 518]