تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819554923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح هاي جامع گردشگري اکوتوريسم به مرحله اجرا در خواهد آمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۹:۵۳ق.ظ)
استاندار کرمان: طرح هاي جامع گردشگري اکوتوريسم به مرحله اجرا در خواهد آمد استاندار کرمان گفت: اجراي طرح هاي جامع گردشگري اکوتوريسم پارک ملي خبر از توابع بافت و کوير شهداد نخستين بار در کشور در کارگروه گردشگري اين استان تصويب و به مرحله اجرا در خواهند آمد.
به گزارش خبرگزاري موج، رزم حسيني در نشست کارگروه گردشگري استان کرمان با تأکيد بر اينکه الزامات زيست محيطي در طرح هاي جامع گردشگري اکوتوريسم مصوب در کارگروه گردشگري استان کرمان مد نظر قرار دارد، افزود: طرح هاي جامع گردشگري اکوتوريسم پارک ملي خبر و کوير شهداد توسط شرکت هايي صاحب نام به مرحله اجرا در خواهند آمد.
وي با اشاره به فضاي ايجاد شده در کشور طي تصدي دولت تدبير و اميد يادآور شد: صنعت گردشگري در کشور با توجه فضاي مطلوب به وجود آمده در اين مدت از رونق خاصي برخوردار شده است.
استاندار کرمان دليل رونق صنعت گردشگري در کشور را، اجراي سياست هاي خوب و صحيح دولت تدبير و اميد در زمينه هاي مختلف دانست و خاطر نشان کرد: آغاز تصميم گيري اجراي طرح جامع گردشگري پارک ملي خبر بافت به هشت ماه گذشته مربوط است که به منظور بهره برداري از ظرفيت بخش خصوصي به مرحله اجرا رسيد.
رزم حسيني با اشاره به انجام مطالعات فراوان بر روي طرح جامع گردشگري اکوتوريسم پارک ملي خبر، گفت: پارک ملي خبر به عنوان مکاني بکر و داراي ظرفيت هاي فراوان در زمينه هاي مختلف؛ به ويژه گردشگري است که بايد از اين منطقه در راستاي خلق ثروت، توسعه اقتصاد منطقه، ايجاد اشتغال و جذب گردشگران بهره برد.
وي از اجراي طرح جامع گردشگري کوير شهداد نيز در کرمان به عنوان ديگر طرح مصوب کارگروه گردشگري استان نام برد و افزود: کوير همواره براي منطقه يک تهديد به شمار مي رفته است که اجراي اين طرح امنيت کوير را تضمين مي کند.
استاندار کرمان از سرمايه گذار پارک ملي خبر تقدير کرد و افزود: اين طرح با رعايت تمامي الزامات زيست محيطي و در قالب يک بسته کامل گردشگري به مرحله اجرا در خواهد آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن