تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش درصد نقش آفريني در لحظات طلايي همراه با تکريم مسافران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۹:۵ق.ظ)
افزايش درصد نقش آفريني در لحظات طلايي همراه با تکريم مسافران مديركل فرودگاه‌هاي استان کرمان گفت: طرح هاي كاهش زمان آب گيري خودروهاي اطفاي حريق و ساماندهي تسمه نقاله براي تحويل بار در فرودگاه رفسنجان عملياتي شد.
به‌گزارش خبرگزاري موج، محمد نخعي دقت براي رويارويي موثر با بحران در كمترين زمان و نقش‌آفريني در لحظات طلايي را اقدامي ارزشمند عنوان و تاكيد كرد: بايد مقدمات هدفمندي و تاثيرگذاري موثر در سوانح احتمالي را افزايش داد.
وي ادامه داد: در اين راستا ارتقاي سامانه‌ها و تجهيزات با كارايي دوچندان و سرعت عمل بالا همراه با كاهش قابل توجه زمان آبگيري خودروهاي اطفايي، زمان حضور همكاران در سوانح را براي تاثير در زمان لحظه طلايي ايجاد و اهداف ايمني را تقويت خواهد كرد.
وي زمان آبگيري پمپ قبلي را 10 دقيقه اعلام و در خصوص مزاياي پمپ جديد خاطرنشان كرد: پمپ جديد موسوم به هايدورانت قادر است خودروي اطفايي را در 2 دقيقه آبدهي کند كه با دبي معادل 5000 ليتر در دقيقه، از توانايي بالايي برخوردار و در عمليات اطفاي حريق احتمالي، بسيار كارگشا و حياتي خواهد بود.
نخعي همچنين از تهيه نوار نقاله براي سالن پايانه فرودگاه رفسنجان خبر داد و افزود: اين نوار به طول 12 متر نقاله به منظور پذيرش و نيز تكريم بيشتر مسافران نصب شده است.
وي با اشاره به اين كه پيش از اين، بار مسافران از طريق توزين مستقيما به خارج حمل مي‌شد، ادامه داد: با نصب اين نوار نقاله عملا حجم پذيرش مسافر بيشتر و ايستائي مسافران با قرارگيري و نصب سه ترازو، زمان مصرفي به شدت كاهش خواهد داشت و اين کاهش در ارتقاي سطح رضايتمندي موثر خواهد بود.
گفتني است؛ پيش از انجام اين طرح، زمان ايستائي مسافران بيشتر و ايجاد نظم مناسب نبود که در حال حاضر با نصب اين تسمه نقاله زمان ايستائي مسافران به حداقل ممكن كاهش خواهد يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن