واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اتاق تي وي Hamed 28 شهريور 1389, 08:38سلام اين كار براي يه مشتري فقط قصد نشون دادن باكس تي وي و ميز و يه يونيت كشو و البته پنجره هاي چوبي كه اون قوس تو پنجرها واقعا سخت... SOFTWARE 3ds max 2009 Vray 1.5 Photoshap cs4 Time render : 2h for every which علي علي poriaabaci 28 شهريور 1389, 09:08سلام عزیزم خسته نباشی روشنایی داخل و بیرون با هم نمیخونه کنتراست و تبایین بین رنگ های سرد و گرمت دل نشین نیست اون فرش زیر میزتو خیلی دوست دارم و اگر یه توجهی به رنگ های مکمل بکنی کارت بی نقس میشه:) Hamed 28 شهريور 1389, 09:52عزيز ممنون كه نظر دادي به نظر من طراحي = سليقه درسته حرفت اصول كارخوبه كه از رنگ هاي مكمل استفاد بشه اما لزوما نيازي به رعايتش تو همه كارا نيست نمونه زياده از اين جور كارها علي علي AREF 28 شهريور 1389, 14:12سلام.کار پخته ای شده.مرسی عزیزم نقاط قوت: 1- نور پردازی خوب 2- سیرکولاسیون خوب و به نحو احسن 3- رنگ بندی خوب کار.البته نور شب خیلی Strong :cool:شده نقد از سلیقه من:lol: 1- بک گراند خوب نشده.حداقل خیلی شدت نورش بالاست و اینکه رنگش اصلا با نور خورشیدی که دادی جور نیست 2- نور خورشید رو خیلی شدید آوردی. چرا؟ ببین حامد برای روشن کردن اتاق لازم نیست حتما اینقدر نور شدید بیاری.آدم سر درد میگیره.اگه میخوای روشن کنی از 4 تا لامپ کمکی استفاده کن.من شخصا اینجور وقتا کم میارم توی نور، color mapping رو روی Exponontional میزارم .سفیدی و سیاهی رو روی 2.5 میزارم و Gamma رو 0.7 میزارم. 3- نور شدید آوردی اما چرا پرده نزاشتی 4- متریال خام به نظر میرسن.مثلا کف، چوب صحنه، کمد... رفلکت ندادی 5- خیلی کار قرمز شده.َآدم سر درد میگیره.فکر کنم چون Satiorationزیاد شده باشه 6- فقدان Ambient Occasion خیلی دیده میشه.چرا از Vrayنسخه جدید و مکس 2011 استفاده نمی کنی.مکس 2009 زیاد کرش میکنه.اما 2011 مرگ نداره.همچنین وی ری جدید توی مباحث Vray Lightخیلی قوی شده.همچنین متریال های Vray Light و ... کوچ کن برو جلو 7- عکسهای تابلو استرج شده.از جیگر من حامد جون:rose: بعیده:snap: 8-پرسپکتیو فکر نکنم بخونه. مهرشاد pm2002 28 شهريور 1389, 14:30من هیچ موقع در مورد معماری کار نظر نمیدم با اینکه رشتم معماریه ولی در مورد رندرت باید بگم که خیلی ضعیفه با پنجره به این بزرگی که داری میتونستی خیلی بهتر این کارو نور پردازی کنی در کل من به این کار امتیاز 40 از 100 میدم. Hamed 28 شهريور 1389, 15:11سلام اول تشكر كه نقد كردي دوم تسليم عارف نمي خوام بگم بلد بودمو نكردم ولي خيلي از اين مواردي كه ميگي من مدونم ولي صد حيف كه وقت نكردم و اينكه پول كم كار زياد نميبره..:green:و اينكه كمي بي حوصله بودم:) راجبه max 2011 منم ميدونم امكانات جديدشو لي من 32bitو همه vray تو بازار 64 اگر كسي 32 سراق داره كرك خوبشو بگه من دانلود كنم يا حداقل هزينشو ميپردازم...؟؟؟:sad: Hamed 28 شهريور 1389, 15:13سلام مهرشاد جان دمه شما گرم از نظرت علي علي *farshid* 28 شهريور 1389, 15:32سلام حامد جان... کارت خوب شده اول از نقد انگلیسی شروع کنیم Time render : 2h? for every which :wink: render time : 2hs for each من رندر سمت راست رو مینقدم ... 3 تا مورد داشت کارت به نظر من 1- بکگراند 2- نور 3-زاویه دوربین 1- بکگراند : پرسپکتیو بکگراند خوب رعایت شده... ولی روشناییش با فضای داخلی جور نیست . شدت روشنایی بکگراندت باید خیلی بیشتر از این باشه... مثلا اون نوری که جلوی پنجره افتاده و اونجار رو سفید کرده روی ساختمون های بیرون و کوه و چمن هم افتاده ... پس چرا اونا اینجوری overbright نشدن؟ 2- نور : تاریکه عمق نفوذ نور غیر مستقیم (نور آسمون و محیط) 8 متره... با پنجره ی به این بزرگی باید نور بیشتری وارد میشد من به جای تو بودم یه بار بدون نور خورشید فقط با نور enveroment gi یا vray light به شدت نور مورد نظرم میرسیدم... بعد با یه direct light معمولی نور آفتاب رو شبیه سازی میکردم... شما شدت نورآسمون رو دستکم گرفتین... خورشید روشنه ولی آسمون هم روشناییش دستکمی از خورشید نداره... حجوم همه جانبه نور آسمون که کل فضا رو روشن میکنه تو کارتون دیده نمیشه... به نظرم با vray camera هم زیاد کار نکردی... چشم انسان هیچ وقت فضا رو اینجوری نمیبینه... چشم همیشه سعی میکنه رنگ های صحنه رو به رنگ یه خنثی نزدیک کنه... شما با تعیین یه رنگ قهوهای روشن برای color balance میتونستین این مشکل رو حل کنین زاویه دوربین هم زیاد جالب نیست ... نیدونم چرا ... نصف رندرت شده پشت صندلی ولی در کل خوبه چند تا مشکل اساسی داره که اگه حل بشه عالییییی میشه :rose: Hamed 28 شهريور 1389, 16:19اينا اشتباهات تايپي زيادا پيد ميشه تو تايپيتام...:green::):):) ولي در كل در ريختو ما هنوز تو مكس ول معتليم اينجور كه بوش ميآد ولي درستش ميكنم ...:paint::paint::paint: علي علي Hamed 28 شهريور 1389, 16:21راستي ممنون فرشيد جان ممنون:rose: eshervinol 24 آذر 1389, 04:24سلام دوست من راستش من احساس می کنم یه مقذار کنتراست کارت زیاد شده ولی در کل خیلی خوبه . Ultra 3D 24 آذر 1389, 17:58سلام چندتا پیشنهاد دارم اول این که انگار از vray light plan پشت پنجره استفاده نکردی! ... فقط با نور Sun داخل اتاق روشن نمی شه همون طوری که دوستامون گفتن جاهای روشن burn شدن و سایه ها تاریک ! ... گذاشتن یک نور پشت پنجره و تنظیم color maping همون جوری که عارف جان گفتن کارت رو راه می دازه عکس پشت زمینه رو که گفتن ! بعد انجام دادن تغییرات بالا اگه رنگ محیط ( که به قرمز می زنه ) درست نشد از Vray overwrite mtl استفاده کن و برای متریال GI و reflection یک متریال روشن تنظیم کن در ضمن از پست پروداشن کارت خوشم اومد!:) .:taymaz:. 25 آذر 1389, 22:49عزيز ممنون كه نظر دادي به نظر من طراحي = سليقه درسته حرفت اصول كارخوبه كه از رنگ هاي مكمل استفاد بشه اما لزوما نيازي به رعايتش تو همه كارا نيست نمونه زياده از اين جور كارها علي علي سلام نظرات مربوط به نوری که بچه ها گفتن قبول دارم ولی با این حرف شما که طراحی=سلیقه کاملا مخالفم طراحی اصولی داره که نمیشه ازش فراتر رفت و فراتر رفتن ازش به منظور ایجاد یه سبک هست و سبک هم همیجوری نیست و باید یک سری قوانینو رعایت کنین و براش دلیل داشته باشین اگه نظر شما که گفتین طراحی = سلیقه هست درست بود هیچ وقت کتابی مثل نویفرت و ... وجود نداشت AREF 26 آذر 1389, 20:20حامد تو با مکس 32 بیتی کار می کنی؟؟؟؟:snap: جان من شوخی نکن!! آخه 32 بیت که اصلا رندر نمی گیره.همش کرش میکنه میپره بیرون کتاب جامع وی ری (ع):lol: Vray 64 سلام.برای کامل کردن بحث قبلیم که درباره سخت افزار مورد نیاز برای وی ری بود. خودم شخصا این تست رو انجام دادم. ویندوز Win7 64 bit , Max 2011 64 bit , Vray 64bit همه اینها رو راه انداختم و نتیجه زیر حاصل شد. این جوری میگم که واضح باشه. محدودیت هایی که تو 32 بیت وجود داره 1- در حالت 32 بیتی مکس حداکثر از 1000 مگ رم سیستم برای فرآیند رندرینگ استفاده میکنه و وقتی تو پروِژه مقدار بیشتری رو بطلبه کرش می کنه و از مکس بیرون می پره که معمولا این اتفاق تو صحنه هایی می افته که برای محاسبات GI باید از Light catch توی صحنه هایی که Displacement , Vray Fur استفاده کرد. 2- مثلا اگه اندازه رندر شما از 1000 به بالا باشه برای Gi خودم بخاطر اینکه کرش نکنه اندازه نصف رندر می گرفتم بعد محاسبات رو save می کردم و ... کلی داستان... 3- مثلا تو یه پروژه سنگین که تعداد آبجکت از یه تعداد خاصی بالا میره مثل یه آشپزخانه سنگین بیش از 100 آبجکت کاملا باید موقع رندر یه سجاده پهن کنین و دست به دعا بشین که بیرون نپره. اما تو 64 بیتی تمام این مشکلات حله.صحنه هایی که اندازه 320 در 240 به عنوان تست رندر بیرون می پرید حالا میشه با اندازه 10000.جالبه بدونین نتیجه زمان رندر هم تفاوت داره.یعنی توی 64 بیتی زمان رندر کاهش پیدا میکنه از لحاظ فنی تو 32 بیت از 1200 مگابایت رم استفاده میشه اما تو 64 بیتی هر چی که داشته باشین اگه 16 گیگ هم داشته باشین از همش استفاده میشه. موفق باشین. .:taymaz:. 27 آذر 1389, 02:50سلام عارف اطلاعاتت خیلی مفید بود دلم نیومد فقط تشکر بزنم :دی ممنون اینارو از .... (دیدی فکرت منحرفه) کجا پیدا میکنی؟ :دی دی دی موق باشی استاد سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 935]