تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818867968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگیری از اتلاف وقت جزو مزایای مهم پرداخت غیرحضوری قبوض آب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جلوگیری از اتلاف وقت جزو مزایای مهم پرداخت غیرحضوری قبوض آب است یاسوج - ایرنا - معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوگیری از اتلاف وقت مشترکان یکی از مهمترین مزایای پرداخت غیرحضوری قبوض آب شهری در این استان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حسینی روز یکشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از پرداخت غیرحضوری قبوض آب شهری از طریق خودپرداز، اینترنت و تلفن بانک اطلاعات مربوط به این قبوض در کمترین زمان ممکن به شرکت آبفای شهری استان ارسال می شود.
وی با اشاره به اهمیت فرآیند الکترونیکی کردن ارایه خدمات و گسترش دولت الکترونیک، بیان کرد: حرکت در این مسیر علاوه بر شتاب بخشی به امور موجب تکریم ارباب رجوع نیز خواهد شد.
حسینی بدون اشاره به آمار، اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده و گزارش های رسیده هم اکنون 98 درصد قبوض آب شهری در کهگیلویه و بویراحمد به طور غیرحضوری و با روش الکترونیکی پرداخت می شود.
وی عنوان کرد: با فراهم شدن زیرساخت های لازم برای پرداخت غیرحضوری قبوض آب شهری در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد این موضوع با استقبال چشمگیر مشترکان این استان مواجه شده است.
حسینی ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در راستای رفاه حال مشترکان اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با بانک های عامل این استان در زمینه پرداخت قبوض آب شهری به صورت الکترونیکی کرده است.
وی افزود: مشترکان آب شهری کهگیلویه و بویراحمد می توانند در تمام ساعات شبانه روز نسبت به پرداخت قبوض آب خود از طریق پایانه های الکترونیکی، تلفن بانک ها و همراه بانک ها اقدام کنند.
7535/671


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن