تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798700611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه های هفته کتاب مراکز فرهنگی هنری پایتخت اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ویژه برنامه های هفته کتاب مراکز فرهنگی هنری پایتخت اعلام شد تهران-ایرنا- ویژه برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 به مناسبت فرارسیدن بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این دوره از هفته کتاب با شعار "ترویج کتاب، ترویج امید" از بیست و چهارم آبان تا اول آذرماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود که به همین مناسب ویژه برنامه هایی متناسب با اهداف این هفته درمراکز فرهنگی هنری منطقه 18 در نظر گرفته شده است.
اکبر بختیاری رییس فرهنگسرای خاتم از برگزاری نشست ادبی «صدای سخن عشق» ویژه قرائت و نقد و بررسی اشعار آئینی، کارگاه آموزش «قصه گویی ردپای خاطرات»، نشست خانواده و مدیریت مالی در آینه کتاب، مسابقه حضوری راه و رسم نظم و نشست ادبستان حماسه به مناسبت هفته کتاب خبر داد.
*رد پای خاطرات، کارگاه آموزش قصه گویی
به گفته بختیاری کارگاه آموزش قصه گویی با عنوان «ردپای خاطرات» با حضور استاد مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده کودک و نوجوان در فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.
وی افزود: رحماندوست در این نشست ضمن معرفی جدیدترین آثار خود با موضوع ترانه های خردسالان، توضیحاتی درباره قصه گویی برای کودکان ارائه خواهد کرد.
مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 ادامه داد: نخستین نشست از کارگاه آموزش قصه گویی «ردپای خاطرات» یکشنبه 26 آبان ماه از ساعت 9 تا 11 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای خاتم (ص) میزبان علاقه مندان است.
*اشعار آئینی در نشست ادبی «صدای سخن عشق»
بختیاری با اشاره به برگزاری نشست ادبی «صدای سخن عشق»، اظهار کرد: این برنامه به مناسبت هفته کتاب و ماه محرم و با مشارکت دفتر شعر و ادب حوزه هنری و کانون ادبی پنجشنبه 29 آبان ماه از ساعت 15 تا 17 در کتابخانه قائم برگزار می شود.
وی افزود: در این برنامه با حضور محمود حبیبی کسبی کارشناس دفتر شعر حوزه هنری و صاحب دو مجموعه شعر «منشور» و «دستایر» و اعضای کانون ادبی فرهنگسرا، شعر آیینی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

*خانواده و مدیریت مالی در آینه کتاب
مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 نشست خانواده و مدیریت مالی در آینه کتاب را دیگر برنامه ای ذکر کرد که به مناسبت هفته کتاب از سوی مرکز رشد کودک و مادر برگزار می شود.
بختیاری اظهار کرد: این برنامه به مناسبت هفته کتاب و با مشارکت مرکز مالی ایران با نگاهی به کتاب های مربوط به اصول مدیرت مالی در خانواده ها، 27 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 میزبان علاقه مندان است.
وی افزود: در این برنامه با حضور کارشناس مرکز مالی ایران، محورهایی همچون مهارت های مدیریت مالی در خانواده، آشنایی خانم ها با ارزش پول، تعارض های مالی، مدیریت مالی و موانع شایع در مدیریت مالی مورد طرح و بررسی قرار می گیرد و کتاب های مرتبط با مدیریت در خانه و خانواده معرفی می شود.
*مسابقه حضوری راه و رسم نظم
رییس فرهنگسرای خاتم از برگزاری مسابقه حضوری «راه و رسم نظم» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، ویژه دانش آموزان دبیرستانی خبر داد.
بختیاری گفت: این برنامه به همت کتابخانه استاد حکیمی با مشارکت دبیرستان امام علی(ع) منطقه 18 به صورت کتبی در چند مرحله برگزار می شود و تمام پرسش ها درباره نظم و انضباط است و دانش آموزان باید با مطالعه منابع مختلف به پرسش ها پاسخ دهند.
وی افزود: این مسابقه که با هدف ترغیب دانش آموزان به مطالعه و تحقیق طراحی شده چهارشنبه 28 آبان ماه ساعت 10 صبح در محل دبیرستان امام علی (ع) برگزار می شود.
مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 ادامه داد: فرهنگسرای خاتم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست های نقد و بررسی کتاب با عنوان «ادبستان حماسه» را چهارشنبه و پنجشنبه( 28 و 29 آبان ماه) با حضور علاقه مندان برگزار می کند.
*مهربانی با کتاب در هفته یار مهربان فرهنگسرای رویش
فرزاد قاسم زاده رییس فرهنگسرای رویش و مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 از برگزاری ویژه برنامه «مهربانی با کتاب» به مناسبت فرارسیدن بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
قاسم زاده افزود: مهربانی با کتاب، فرهنگسرای کتاب و قصه بازار، ویژه برنامه هایی است که در هفته کتاب میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.
وی ادامه داد: در این برنامه که دوشنبه 26 آبان ماه از ساعت 14 تا 16 در مرکز آموزش های شهید داود حیدری برگزار می شود، کتابخانه های تحت پوشش در منطقه از «ترین»های کتابخانه خود مثل فعال ترین،کوچکترین و.... تجلیل می کنند.
قاسم زاده گفت: دعوت از نفرات برگزیده کنکور به همراه خانواده، دعوت از شعرا و نویسندگان منطقه و سخنرانی پیرامون نقش مطالعه آزاد در پیشرفت تحصیلی از دیگر بخش های این برنامه است.
رییس فرهنگسرای رویش با اشاره به برپایی فرهنگسرای سیار کتاب در بخش جانبی برنامه «مهربانی با کتاب» اظهار کرد: در این برنامه در فضای خارجی سالن مرکز آموزش های شهید داود حیدری، غرفه هایی برپا خواهد شد که کتابداران در آنها به انجام امور کتابخانه خواهند پرداخت.
وی گفت: ثبت نام رایگان کتابخانه ها، پایگاه مبادله کتاب، مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، رادیو کتاب، اهدا کتاب، قفسه نشریات و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله بخش های مختلف فرهنگسرای کتاب خواهد بود.
مدیرفرهنگی هنری منطقه 9 از برگزاری ویژه برنامه «قصه بازار» در کتابخانه قیصر امین پور خبر داد و افزود: این برنامه شامل آموزش قصه گویی به مادران با استفاده از متون ادبیات کهن ایران همچون شاهنامه و کلیله و دمنه است.
وی بیان کرد: ویژه برنامه «قصه بازار» در دو اجرا، 27 آبان و 29 آذرماه از ساعت 15 تا 17 در کتابخانه قیصر امین پور میزبان مادران است.
تهرام/7245/


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن