تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشم مردم آمریکا از بازگشت به کار یک پلیس قاتل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خشم مردم آمریکا از بازگشت به کار یک پلیس قاتل تهران-ایرنا- انتشار گزارش احتمال بازگشت به کار پلیس قاتل نوجوان آمریکایی در شهر فرگوسن ایالت میسوری ، بار دیگر خشم مخالفان نژاد پرستی در امریکا را برانگیخت.


به گزارش خبرگزاری رویترز از فرگوسن، تظاهرکنندگان مخالف خشونت پلیس، رای احتمالی هیات منصفه درباره بازگشت به کار "دارن ویلسون" پلیس سفیدپوست آمریکایی را محکوم کردند.
ویلسون در تاریخ 18 مرداد گذشته با حمله به "مایکل براون" نوجوان سیاه پوست غیرمسلح آمریکایی، وی را به ضرب گلوله از پای در آورد.
رئیس پلیس شهر فرگوسن آمریکا امروز یکشنبه اعلام کرد اگر هیات منصفه حکم دهد که ویلسون جنایتی مرتکب نشده است، وی می تواند به کار خود بازگردد.
یکی از رهبران تظاهرکنندگان شهر فرگوسن گفت: بازگشت به کار این پلیس قاتل بخشی از جامعه را خشمگین و ناراحت خواهد کرد. چنین حکمی بخشی از الگوی مصونیت پلیس آمریکا را نشان می دهد که می تواند هر اقدامی را بدون هیچ گونه تبعاتی انجام دهد.
فرگوسن شهرستان کوچکی در حومه شهر سنت لوییس ایالت میسوری آمریکاست که با ترکیب جمعیتی 67 درصد سیاهپوست و 29 درصد سفیدپوست، بیشتر به عنوان شهری سیاهپوست نشین شناخته می شود.
این شهر در چند ماه گذشته شاهد کشته شدن دو نوجوان سیاهپوست به دست پلیس سفیدپوست این شهر بوده است.
به دنبال قتل مایکل براون ، "وندریت دی مایرز" نوجوان سیاهپوست هیجده ساله دیگری در تاریخ 16مهر ماه در محله "شو" شهر فرگوسن به دست یک افسر پلیس سفیدپوست کشته شد. مقامات پلیس این شهر مدعی اند وی ابتدا به سوی افسر پلیس تیراندازی کرده ، اما خانواده مایرز این اتهام را رد کردند و گفتند که وی اسلحه با خود حمل نمی کرده است.
اروپام**9158 **1561** 1583


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن