تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد دادستان کل کشور بر ضرورت به کارگيري همه ظرفيت ها در مبارزه با مواد مخدر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۹ق.ظ)
تأکيد دادستان کل کشور بر ضرورت به کارگيري همه ظرفيت ها در مبارزه با مواد مخدر دادستان کل کشور در همايش دادستان هاي عمومي، انقلاب و نظامي مراکز استان ها اظهار داشـت: ستـادهاي استـاني مبارزه با جرايم خاص بايد در جهـت برخورد با شـرارت و ناامني همواره فعّال بوده و ضمن رصد به موقع جرائم با آنها برخورد كنند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين رئيسي با تأکيد بر اينکه مسأله مواد مخدر از بزرگترين معضلات جامعه ماست افزود: در برخورد با جرائم مواد مخدر ضمن به کار گيري تمام پتانسيلها، بايد ظرفيتهاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي به کار گرفته شوند و ضمن شناسايي سرشبکه هاي قاچاق و پخش مواد مخدر، در نهايت آنها را کشف و متلاشي نمود که اين مهم مستلزم سرمايه گذاري کلان است.
وي همچنين در خصوص جرايم حوزه فضاي مجازي اظهار داشت: در اين باره نياز به اختصاص شعب ويژه دادگاه جهت رسيدگي به جرايم حوزه فضاي مجازي داريم که ان شاء الله در آينده اي نزديک محقق خواهد شد.
حجت الاسلام رئيسي افزود: ارگان هاي دولتي هر کدام مرزبان حوزه کاري خود هستند؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مرزبان امور فرهنگي است يا وزارت و دارايي مرزبان امور اقتصادي است؛ با اين وصف اگر مرزبان، ميدان ديد خود را به خوبي رصد نکرده و تخلفات را به موقع شناسايي ننمايد، طبيعتاً دستگاه قضايي نيز در برخورد با متخلفان موفق نخواهد بود.
اين مقام قضايي با اشاره به پرونده هاي اقتصادي گفت: بايد منافذي که موجب رخنه در امور مالي و بروز تخلف مي شود مسدود شوند و جا براي کار در اين حوزه بسيار زياد است.
دادستان کل کشور با تأکيد بر ضرورت کاهش جمعيت کيفري، خطاب به دادستان ها و قضات کشور گفت: صدور قرار بازداشت حتي الامکان فقط مربوط به مواردي باشد که قانون در آن موارد صراحت دارد يا ضرورتي اجتناب ناپذير براي بازداشت وجود دارد.
در اين همايش همچنين از خانواده شهيد ترور "حاج ولي حاجي قليزاده" (دادستان اسبق شهرستان خوي) که در سال 1388 توسط اشرار به شهادت رسيد تجليل بعمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن