تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802974920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خباز: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل می‌توانند زیر یک سقف بنشینند /یک درصد اختلاف هم بین هاشمی و خاتمی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: خباز: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل می‌توانند زیر یک سقف بنشینند /یک درصد اختلاف هم بین هاشمی و خاتمی وجود ندارد
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی براین اعتقاد است که اعتدالیون اصولگرا و اصلاح طلب باید دور یک میز نشسته و برای آینده کشور تصمیم بگیرند.
محمدرضا خباز معاون تقنینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری در گفتگو با نامه نیوز، با اشاره تدارکات انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم و مشخصا تشکیل کمیته انتخاباتی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان و فعال شدن دوباره شورای مشورتی خاتمی گفت: هرچه در انتخابات تنوع و تکثر کاندیدا داشته باشیم این موضوع هم به نفع کشور است و هم مردم در انتخاب دچار مشکل نمی شوند. مثلا اگر قرار است یک کیلو سیب بخریم اگر این یک کیلو را از بین 10 کیلو سیب جدا کنیم بهتر است یا بین 100 کیلو سیب؟ قطعا وقتی انسان می خواهد از بین 100 کیلو جدا کند دستش بازتر است و به دنبال بهترین‌ها می‌گردد.


وی اظهار کرد: در کشور سلیقه‌های مختلفی حاکم است، اگر شورای هماهنگی اصلاح طلبان به یک جمع‌بندی برسد و شورای مشورتی آقای خاتمی نیز به یک جمع بندی برسند تا اینجا خوب است البته مشروط بر این که در نهایت یک کاسه شوند، یعنی این دو مجموعه و مجموعه دیگری اگر هست با هم یک کاسه شوند و هماهنگ با هم حرکت نهایی را انجام دهند. 


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه ائتلاف بهترین راهکار برای رسیدن به نتیجه مطلوب در انتخابات آینده است، گفت: ائتلاف یعنی این که هرگروهی لیستش را ارائه می دهد، وزانت آن لیست مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افراد لیست به صورت جداگانه بررسی می‌شوند و میزان رای آوری آنها مشخص می شود. بعد از آن همه بر سر یک میز می نشینند و با مذاکره دو لیست را تبدیل به یک لیست می کنند. این نشان دهنده توجه به افکار عمومی است تا دست مردم در انتخاب باز باشد.


خباز درخصوص اظهارات سیدمحمد خاتمی مبنی براینکه اصلاح طلبان از ایده ائتلاف با اعتدالیون جریان‌های سیاسی دیگر استقبال می‌کنند حتی اگر این ائتلاف مستقیم نباشد، اظهار داشت: این ایده درستی است و آقای خاتمی هم در انتخابات ریاست جمهوری با آن موافق بودند اما بقیه دوستان ما آن را قبول نداشتند.


نماینده پیشین مجلس تصریح کرد: حتی بنده معتقدم که با رقبایی که با هم نزدیک نیز هستیم می شود صحبت کرد چه ایرادی دارد که اصولگرایانی که از نظر فکری به ما نزدیک هستند با آنها جلسه برگزار کنیم. نمونه آن آقای مطهری است زیرا وی اصولگرا است و ما نیز اصلاح طلبیم ولی ما شباهت‌های نزدیکی با این جریان داریم، بنابراین به نظر بنده ممکن است ما با جریان رقیب سرمیز مذاکره بنشینیم.


وی ادامه داد: من معتقدم حتی باید پا را از این فراتر بگذاریم و اگر قرار است یک اکثریت قاطع در مجلس آینده به دست آوریم باید اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان زیر یک سقف بنشینند و برای آینده کشور تصمیم بگیرند.


خباز همچنین در رابطه با نقش هاشمی رفسنجانی در رهبری جریان اصلاحات، گفت: اگر آن لیستی که از شورای اصلاح طلبان و شورای مشورتی آقای خاتمی نهایی می شود در نهایت به تایید آقای هاشمی و خاتمی برسد یقین بدانید که اکثریت آنها در کشور پیروز می شوند.


وی در مورد وجود برخی زمزمه‌ها مبنی بر بروز برخی اختلافات میان هاشمی و خاتمی، افزود: من یک درصد نیز فکر نمی کنم اختلافی میان این دو باشد، زیرا بنده در جریان انتخابات گذشته چیزهایی میان این دو بزرگوار دیدم که نشان می‌داد این دو آنقدر به هم نزدیک هستند و اختلافی نیز بین آنها نیست، مثلا می‌رفتیم پیش آقای هاشمی وی 100 دلیل می آورد که نزد آقای خاتمی بروید و در واقع دنبال آقای خاتمی می‌رفتیم وی نیز 101 دلیل می‌آورد که دنبال آقای هاشمی بروید. حتی فکر نمی کنم یک درصد نیز این دو با هم اختلاف داشته باشند و آرزو داریم در انتخابات مجلس نیز این دو با هم محور وحدت را بر عهده بگیرند.





۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن