تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818833320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای رسیدن به معرفت حضرت ولی عصر(عج) باید سختی کشید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاد حوزه و دانشگاه: برای رسیدن به معرفت حضرت ولی عصر(عج) باید سختی کشید خبرگزاری پانا : استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که فرد باید به خود امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه و الشریف) محبت داشته و دعا کند، بیان داشت: متأسفانه بسیاری تنها برای رفع گرفتاریهای خود از حضرت حجت‌(عجل‌الله تعالی فرجه و الشریف) کمک طلبیده و به ایشان محبت می‌ورزند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان ساعت 22:50



به گزارش خبرگزاری پانا ، حجت‌الاسلام سید محمد محمدپور‌، استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی دعای سمات این مکان مقدس با تأکید بر کسب معرفت گفت: فرد باید به خدا و اهل‌بیت(علیهم السلام) معرفت داشته باشد.

وی ادامه داد: درصد معرفت‌های ما نسبت به ائمه اطهار(علیهم السلام) باید صد باشد؛ نخستین قدم در دین معرفت داشتن است، تا فرد معرفت نداشته باشد نمی‌تواند به اهل‌بیت(علیهم السلام) و اولیای الهی که حجت خدا بر روی زمین هستند برسد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که فرد باید به خود امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه) محبت داشته و دعا کند، بیان داشت: متأسفانه بسیاری تنها برای رفع گرفتاریهای خود از حضرت حجت‌(عجل‌الله تعالی فرجه) کمک طلبیده و به ایشان محبت می‌ورزند.

وی تصریح کرد: درست است که فرد باید تمام خواسته‌های خود را از اهل‌بیت(علیهم السلام) بخواهد،‌ ولی باید به این موضوع نیز توجه داشته باشیم که محبتمان برای خود این بزرگواران باشد؛ خیال نکنیم که امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه) بنگاه مسکن و ازدواج هستند.

حجت‌الاسلام محمدپور با تأکید بر این‌ که معرفت جایگاه‌ها بالایی  دارد، خاطرنشان کرد: معرفت پیدا کردن نیز سختی دارد، وقتی فرد به معرفت برسد حضرت حجت‌(عجل‌الله تعالی فرجه) را نیز می‌بیند.

وی تأکید کرد: فرد باید در لحظه لحظه زندگی خود امام زمانی زندگی کند، یعنی به دنبال کسب رضایت حجت خدا باشد؛ راه معرفت و رسیدن به حضرت حجت‌(عجل‌الله تعالی فرجه) اجرای احکام الهی است، فرد نمی‌تواند هر کاریی دلش می‌خواهد را انجام داده و بخواهد به حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه) نیز برسد.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: فرد باید نخست واقعا بخواهد که به محضر حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه) برسد؛ پس از این مرحله نیز محرمات را ترک و واجبات را انجام دهد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به معرفت حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه) باید سختی کشید و تلاش کرد، در راحتی بدون خواندن نماز شب و نمازهای دیگر در اول وقت نمی‌توان به معرفت حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه) رسید.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن