تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هم انديشي سازمان و بنادر در خصوص موضوعات پژوهشي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۵۶ب.ظ)
نشست هم انديشي سازمان و بنادر در خصوص موضوعات پژوهشي معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان از برنامه ريزي هاي صورت گرفته به منظور برگزاري گردهمايي پژوهشي مديران ستادي سازمان و معاونين طرح و توسعه بنادر کشور طي روزهاي 27 و 28 آبان ماه جاري در بندر شهيد رجايي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي مهذبي ضمن اشاره به محورهاي اصلي اين گردهمايي دو روزه، گفت: شاخص هاي عملکردي سازمان مرکزي و بنادر بانگاهي به نقشه جامع علمي کشور، دستورالعمل حمايت از پايان نامه ها و فعاليت هاي پژوهشي دانشجويي، وضعيت و نحوه انتشار کتب و مقالات، پيش نويس طرح سال 93 و همچنين نهايي نمودن پروژه هاي درون سپاري و برون سپاري بنادر کشور طي سال جاري از جمله مباحثي است که در اين نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
وي ضمن اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته جهت ميزباني شايسته از حدود 30 نفر از مديران ستادي سازمان و معاونين، رؤسا و کارشناسان طرح و توسعه بنادر هفت استان ساحلي کشور، اضافه کرد: اين گردهمايي دو روزه طي روزهاي 27 و 28 آبان ماه با حضور محمدعلي حسن زاده، مدير کل مرکز بررسي ها و مطالعات راهبردي سازمان بنادر و دريانوردي کشور و ابراهيم ايدني به عنوان عالي ترين مقام حوزه دريايي و بندري استان هرمزگان و ميزبان اصلي اين رويداد برگزار مي شود.
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان همچنين از رؤساي ادارات، مشاورين و کارشناسان مرکز مطالعات راهبردي سازمان مرکزي، معاونين و رؤساي ادارات طرح و توسعه بنادر امام خميني (ره)، بوشهر، چابهار، خرمشهر، اميرآباد، انزلي، آبادان، نوشهر، لنگه و شهيد باهنر به عنوان ديگر مدعوين اين نشست هم انديشي ياد کرد که قرار است طي هفته آينده در بندر شهيد رجايي گردهم آيند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن