تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804856233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت اصحاب فرهنگ استان مرکزی تقویت خرده فرهنگها و بسط دانایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده اراک: رسالت اصحاب فرهنگ استان مرکزی تقویت خرده فرهنگها و بسط دانایی است اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت اصحاب فرهنگ و هنر در استان مرکزی تقویت خرده فرهنگها، هویت بخشی به داشته های اصیل معنوی و فرهنگی و بسط حوزه دانایی است.


«عباس رجایی» عصر شنبه به مناسبت هفته کتابخوانی در گفت و گو با ایرنا افزود: استان مرکزی با دیرینه غنی فرهنگی مهد نخبگان علمی، سیاسی و مذهبی است که دامنه خدمات آنها ملی و فرا ملی است و این مهم به عنوان سرمایه ای گرانسنگ به نام این خطه ثبت شده است.
وی توضیح داد: توسعه متوازن و رشد هر جامعه ای ریشه در گرایش های علمی و اعتقاد عملی به دانش و مطالعه دارد کخ متاسفانه در سالهای اخیر این مهو در استان مرکزی به دلیل بر خوردن وزن صنعت و کشاورزی در قبال فرهنگ جراحاتی برداشته است.
نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مولود نامبارک توسعه نامناسب صنعتی و کشاورزی در استان مرکزی ورود و اختلاط خرده فرهنگهای متعدد و آسیب پذیری نظم سنتی فرهنگی استان بوده که ساماندهی آن رسالتی سنگین بر دوش نخبگان، گروه های مرجع فکری و دستگاهای فرهنگی و هنری است.
رجایی خاطرنشان کرد: رسانه ملی استان در ایجاد همگرایی فرهنگی و انسجام مولفه های مهم فرهنگی منطقه نقش مهمی دارد و باید با کمک فرهیختگان دانشگاهی و بزرگان ادب و هنر و فرهنگ در ترمیم این جراحات گام بردارد.
وی عنوان کرد: از استان مرکزی در حوزه چاپ و نشر به عنوان خاستگاه بزرگان و نخبگان کشوری و بین المللی انتظارات بیشتری است و می طلبد که با تدبیر مسوولان حوزه فرهنگ نواقص چاپ نشر در این استان حل شده و اصحاب قلم برای تولیدات کتاب و مطبوعه به استانهای دیگر سفر نکنند.
رجایی اظهار کرد: مجهز شدن استان به آخرین دستاوردهای الکترونیکی و آی تی در کنار سیاستهای ترغیب مردم به مطالعه موضوعی است که باید در اولویت اقدامات تصمیم سازان فرهنگی استان باشد.
وی گفت: استان مرکزی در طول تاریخ آبستن وقابع مهم تاریخی و مذهبی و فرهنگی بوده که کمتر معرفی شده است و پرداختن هر یک از آنها در بسط دانایی و ایده پردازی فرهنگی و اجرایی می تواند اثرگذاری مستقیم داشته باشد.
وی افزود: کتاب گنجینه ای از فکر و تجربه و نظرات سازنده است که به اشتراک گذاشته می شود و پختگی لایه های اجتماعی با نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و فرصت سازی برای انس بیشتر با کتاب محقق می شود.ک/3
560/


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن