تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798618909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگ‌تر از صهیونیست‌ها توان حمله به ایران را ندارند/ رژیم صهیونیستی در حد جنگ با ایران نیست/ اگر عرضه داشت در جنگ 51 روزه شکست نمی‌خورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارش باشگاه خبرنگاران از نظر مسئولان و کارشناسان ایرانی در مورد رژیم صهیونیستی
بزرگ‌تر از صهیونیست‌ها توان حمله به ایران را ندارند/ رژیم صهیونیستی در حد جنگ با ایران نیست/ اگر عرضه داشت در جنگ 51 روزه شکست نمی‌خورد
کارشناسان و مسئولان ایرانی معتقدند که رژیم صهیونیستی توان و عرضه جنگ ضد جمهوری اسلامی ایران را ندارد و ایران اسلامی با قدرت آماده دفاع است، هرچند که دشمن لفاظی‌های مضحک انجام می‌دهد.
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ فرمانده کل ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک مدعی آمادگی این رژیم برای اقدام نظامی علیه ایران شده است.

فارغ از هرگونه قضاوتی باید گفت: رژیم صهیونیستی نگاهی به سوابق خود در شکست جنگ‌های مختلف منطقه‌ای از جولای 2006 تاکنون داشته باشد و بعد اظهار نظر کند.

جالب اینکه در کل جنگ‌هایی که بررسی کنیم و محور مقاومت نقش‌آفرین بوده، صهیونیست‌ها هیچ‌گونه توفیقی نداشته‌اند و به طور خفت‌بار در لبنان و فلسطین با شکست مواجه شده‌اند.

چگونه رژیمی که از گروه‌های کوچک مقاومت که منسجم و متوکل در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند، شکست خورده و به صورت خفت‌باری در عرصه زمینی و موشکی شکست تلخی را از حزب‌الله و حماس چشیده، امروز می‌تواند با جمهوری اسلامی ایران قدرتمند، پنجه در پنجه شود که خود نشان از مضحک بودن سخنان "بنی گانتس" فرمانده کل ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دارد.

















نظر کارشناسان و مسئولان چیست؟

محبوبی: رژیم صهیونیستی اگر عرضه داشت در جنگ 51 روزه شکست نمی‌خورد/ ساکنان سرزمین‌های اشغالی روحیه خود را باخته‌اند

"قربانعلی محبوبی" استاد دانشگاه جامع امام حسین‌(ع) در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره توان نظامی رژیم صهیونیستی و لفاظی‌های این رژیم ضد جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این سخنان بیشتر جنگ روانی بوده و رژیم صهیونیستی هرگاه در جنگی شکست می‌خورد، با فرافکنی به دنبال ایجاد یک جنگ تبلیغاتی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اگر عرضه جنگ داشت در جنگ 51 روزه شکست نمی‌خورد، چگونه وقتی از مقاومت اسلامی فلسطین شکست خوردند، می‌خواهند با ایران بجنگند.

محبوبی با اشاره به اینکه صحبت‌های صهیونیست‌ها بیشتر بازخورد داخلی و حزبی دارد، تصریح کرد: ساکنان سرزمین‌های اشغالی به خاطر شکست‌های پی در پی و عدم داشتن هیچ دستاوردی، روحیه خود را باخته‌اند و سربازان ارتش این رژیم نیز با خودکشی و فرار از ایجاد جنگ زمینه تضعیف آن را رقم می‌زنند.

وی با بیان شکست جبهه عربی- غربی- صهیونیستی گفت: جبهه استکبار در عراق و سوریه با تمام کمکی که به داعش داشتند به هدف خود نرسیدند.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) در پایان خاطرنشان کرد: سخنان صهیونیست‌ها بیشتر جنگ روانی و تبلیغاتی و  یک بلوف سیاسی است.

سرلشکر ایزدی: نه تنها صهیونیست‌ها، بلکه بزرگ‌تر از آن‌ها نیز توان حمله به ایران را ندارند

سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره لفاظی فرمانده کل  ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما باید این را در نظر بگیریم که انقلاب اسلامی یک زمانی در مرزهای خودش باید با ضد انقلاب می‌جنگید و پس از آن ۸ سال دفاع مقدس پیش آمد که با پیروزی از همه آن‌ها عبور کرد. امروزه رهپویان انقلاب اسلامی مثل حزب‌الله لبنان از کرانه‌های دور مسیر انقلاب را طی می‌کنند و رژیم صهیونیستی در شرایط اسفباری است.  در جنگ 51 روزه چقدر مردم بی‌گناه را بمباران کردند تا خود مردم غزه به جریان حماس فشار بیاورند، اما مردم با ایستادگی به پیروزی رسیدند. 









 


وی افزود: امروزه در شرایطی هستیم که در مرز لبنان، سوریه، غزه و مناطق دیگر انقلاب اسلامی با قدرت ایستادگی کرده است. صهیونیست‌ها اگر کوچک‌ترین حرکتی کنند، بد‌ترین ضربات را می‌خورند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: این سخنان استفاده تبلیغاتی دارد و رزمندگان ما کوچک‌ترین حرکتی را رصد و سرکوب می‌کنند که نمونه آن هواپیمایی است که فرستاده شده بود و جمهوری اسلامی با قدرت پاسخ داد. قدرت جمهوری اسلامی ایران با صهیونیست‌ها قابل قیاس نیست و نه تنها صهیونیست‌ها، بلکه بزرگ‌تر از آن‌ها نیز توان حمله به ایران را ندارند.  
 

حداد عادل: آماده دفاع هستیم

غلامعلی حداد عادل، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اظهارات فرمانده کل ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی درباره آمادگی اقدام نظامی علیه ایران اظهار داشت: باید بگویم که ما هم آماده دفاع هستیم.


سردار نقدی:رژیم صهیونیستی در حد جنگ با ایران نیست

سردار "محمد رضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اظهارات "بنیامین گانتس" فرمانده کل ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص اعلام آمادگی برای حمله به ایران گفت: قطعاً رژیم صهیونیستی در حدی نیست که با جمهوری اسلامی ایران وارد نبرد شود.  

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها که در جنگ غزه شکست خوردند و ناکام ماندند، چگونه می‌توانند با ایران وارد جنگ شوند.


شیخ‌الاسلام: رژیم صهیونیستی توان انجام عملیات نظامی علیه ایران را ندارد

حسین شیخ‌الاسلام مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اظهارات اخیر فرمانده کل ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه آماده حمله نظامی به ایران هستیم، گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان توانایی انجام چنین کاری را ندارد.  
 
وی با اشاره به مشکلات داخلی و خارجی رژیم صهیونیستی، خاطر‌‌نشان کرد: رژیم صهیونیستی وارد حاشیه شده و توان انجام عملیات نظامی ضد ایران را ندارد.


گفتنی است،   باشگاه خبرنگاران؛ اخیراً در همین رابطه گزارشی را درباره 8 توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران با عنوان "ابرقدرت غرب آسیا چگونه می‌جنگد؟ / درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی" منتشر کرده است

کارشناسان و مسئولان ایرانی معتقدند: رژیم صهیونیستی توان و عرضه جنگ ضد جمهوری اسلامی ایران را ندارد و  ایران اسلامی با قدرت آماده دفاع است؛ هر چند که دشمن صهیونیست لفاظی‌های مضحک انجام می‌دهد.

در پایان این شعر شامل حال صهیونیست‌ها می‌شود:

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه‌ توست                       عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

گزارش از : محمد زرچینی

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن