تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا در مذاکره هسته ای در جست و جوی سهم خواهی از ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت زاهدان: آمریکا در مذاکره هسته ای در جست و جوی سهم خواهی از ایران است زاهدان- ایرنا- امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به مذاکره هسته ای گفت: تاریخچه مذاکره نشان می دهد، آمریکا همواره در جست و جوی سهم خواهی از مردم ایران است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد راهداری در نماز جمعه این هفته زاهدان در مصلای قدس افزود: فعالیت های هسته ای کشورمان کاملا صلح آمیز است و مطابق گزارش آژانس بین المللی هسته ای، تاکنون ایران بر اساس قانون عمل کرده و مورد خلافی هم دیده نشده است.
وی اضافه کرد: سهم خواهی آمریکا در حالی است که ایران امروز در عرصه جهانی بعنوان یک کشور قدرتمند و پیشرفته مطرح است.
وی با تاکید بر اینکه برای ما عیب است که به شیطان بزرگ باج بدهیم، اظهار کرد: مردم ایران تحت رهبری مقام عظمای ولایت با قدرت تمام در مقابل زیادی خواهی دشمنان مقاومت می کنند.
خطیب موقت نماز جمعه زاهدان ادامه داد: تیم هسته ای ایران هرگز از اصول و خطوط قرمز نظام عبور نمی کند و در مقابل آمریکا با تمام توان انسانی و اسلامی ایستاده و از حقوق ملت خود تحت رهبری های ولی فقیه دفاع خواهد کرد.
حجت الاسلام راهداری در ادامه به نهضت عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: حاصل عاشورا حفظ حرمت مومن بود و اگر امام حسین(ع) با یزید سازش می کرد، حرمت و عزت مومن حفظ نمی شد.
وی از حسین بن علی ( ع) با عنوان بالاترین مومن یاد کرد و گفت: نباید عزت و شخصیت مومن شکسته شود، مردم ما باید همانند مومن زندگی کنند و حفظ حرمت مومن را سرلوحه کارهای خود در زندگی قرار دهند.
خطیب موقت جمعه زاهدان در باره روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار (24 آبان) نیز گفت: انسان برای پویایی و بالندگی نیاز به مطالعه دارد.
حجت الاسلام راهداری خطاب به نمازگزاران زاهدانی افزود: با کتاب انس بگیرید، حداقل روزی یک ساعت برای کسب آگاهی و افزایش معرفت و شناخت خود مطالعه کنید.ک2
2047/ 607


23/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن