تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819674198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گره کور مسکن مهر کنگاور، گشوده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۳۶ب.ظ)
باپيگيري هاي مکرر فرماندار؛ گره کور مسکن مهر کنگاور، گشوده مي شود سال 1384 بود که کلنگ فازاول مسکن مهر، براي ساخت پانصد و چهار واحد مسکوني در کنگاور به زمين زده شد اما از آن زمان تا به حال هيچ يک از متقاضيان روياي خانه دار شدن خود را برآورده نديده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از کرمانشاه، سال 1384 بود که کلنگ فاز اول مسکن مهر ( مهر دشت )، براي ساخت پانصد و چهار واحد مسکوني در کنگاور به زمين زده شد. از آن زمان تا به حال و با افزايش چند باره سهم آورده ي متقاضيان که اکنون از دويست ميليون ريال هم فراتر رفته، هنوز هيچ کدام از آنها روياي خانه دار شدن خود را برآورده نديده اند.
مشکلات و دست اندازها هرچه بود، الان واحدهاي مزبور آماده تحويل هستند و محوطه سازي هم در مرحله بيس و ساب بيس قرار داشته و مراحل نهائي خود را طي مي کند.
اما مشکلي که دودش ماه هاست به چشم متقاضيان مي رود، اختلاف بين شهرداري و اداره راه و شهرسازي است که باعث شده شهرداري از صدور پايان کار خود داري کند.
همين امر صدور اسناد مالکيت واحدها و در نتيجه صدور دفترچه ي اقساط متفاضيان توسط بانک مسکن و تحويل واحدها را با مانع روبرو کرده است.
اگرچه پيدا نيست چرا اين اختلاف نظر تا کنون برطرف نشده، اما اين مشکلي بود که در مدت کوتاهي که شريف خسروي سکان فرمانداري کنگاور را برعهده گرفته، بارها براي حل آن ضمن بازديد از محل پروژه، طرفين را پاي ميز مذاکره نشاند.
نتيجۀ اين نشست ها که طي صورت جلسه اي به امضاء طرفين رسيد اينگونه شد:
شهرداري مدعي است بابت انتقال محوطه مسکن مهر از حريم شهر به محدوده، بايد 17 درصد زمين ها به شهرداري واگذار شود.
اين انتقال با صدور صورت مجلس تفکيکي قطعات توسط اداره ثبت اسناد و واگذاري آن از سوي راه و شهرسازي ظرف مدت دوماه عملي خواهد شد.
در مقابل شهرداري موظف شد ظرف مدت يک هفته نسبت به صدور پايان کار واحدهاي ساخته شده اقدام کند.
نتيجه ي اين کار، صدور سند مالکيت واحدها توسط ثبت اسناد، صدور دفترچه ي پرداخت اقساط توسط بانک مسکن و نهايتا تحويل واحدها به متقاضيان خواهد بود.
پروسه اي که اگر طرفين، بر تعهدات خود پايبند باشند، متقاضيان مي توانند دعاي سال تحويل را پاي سفره هاي هفت سين در خانه هاي جديدشان بخوانند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن