تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري سارق 180 ميليون ريالي اينترنتي در يزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۵۰ق.ظ)
دستگيري سارق 180 ميليون ريالي اينترنتي در يزد جانشين فرمانده انتظامي استان يزد، از دستگيري فردي كه با سرقت يك كارت عابر بانك 180 ميليون ريال خريد اينترنتي انجام داده بود خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ عطاءالله احمدي در تشريح اين خبر گفت: با مراجعه يكي از شهروندان به پليس فتا و طرح شكايتي مبني بر اينكه مبلغ بسيار بالايي به صورت اينترنتي از حساب وي برداشته شده است بررسي اين موضوع در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران پليس فتا با رصد اينترنتي و انجام پيگيري هاي لازم متوجه شدند متهم اقدام به خريد اينترنتي كرده و از حساب شاكي مبلغ 180 ميليون ريال برداشت كرده است.
احمدي ضمن اشاره به انجام كار اطلاعاتي و شناسايي متهم تصريح كرد: طي هماهنگي با مقامات قضائي متهم در مخفيگاهش دستگير شد و در بازجويي هاي انجام شده اعتراف كرد، كه از آشنايان شاكي بوده و با سرقت كارت عابر بانك وي براي آن رمز دوم تعريف كرده و سپس كارت را به محل اوليه بازگردانده و بعد از طريق اينترنتي اقدام به خريد و برداشت وجه از حساب شاكي كرده است.
جانشين انتظامي استان يزد در پايان يادآور شد: شهروندان هنگام استفاده از دستگاه هاي خودپرداز توجه كنند تا افرادي آنها را زير نظر نداشته باشند و حساب خود را متصل به پيامك كرده تا هر گونه عمليات بانكي سريعا به شما پيامك شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن