تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802761567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزيزي‌خادم: مجمع درباره تغييرات تصميم مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عزيزي‌خادم: مجمع درباره تغييرات تصميم مي‌گيرد
عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: درباره تغييرات احتمالي فدراسيون فوتبال مجمع تصميم گيرنده است و هيئت رئيسه دخالت نمي‌کند.

 به گزارش "ورزش سه" و  به نقل از تسنیم، منصور قنبرزاده و شهاب‌الدین عزیزی خادم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها شرکت کردند و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران حاضر در نمایشگاه بودند.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم درباره اینکه برخی از اعضای هیئت رئیسه در بحث نامه محرمانه به رئیس فدراسیون برای برکناری محمدنبی و آیت‌اللهی امضای خود را پس گرفتند و همچنان در این بحث ابهاماتی وجود دارد که گفته می‌شود برخی از اعضا در این جلسه شکست خوردند، گفت: قنبرزاده بعد از جلسه هیئت رئیسه به عنوان سخنگو به صورت شفاف در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد و ابهامی در این خصوص وجود ندارد. اکنون دو هفته از جلسه‌ای که به آن جلسه شکست می‌گویید می‌گذرد اما به نظرم این از بهترین جلسات دو سال اخیر فدراسیون فوتبال بود.

وی افزود: محدودیت‌ها و ظرفیت‌های فدراسیون فوتبال مشخص است و نگرشی که بین اعضای هیئت رئیسه وجود دارد این است که یک هماهنگی و همگرایی ایجاد کنیم تا تصمیمی یک دست اتخاذ شود.

«فرهنگ عمومی جامعه ما شفاهی شده است» عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان این جمله اعلام کرد که هیچ یک از اعضای هیئت رئیسه به صورت رسمی امضای خود را پس نگرفته‌اند و در این خصوص گفت: ما به تقدم اخلاق اعتقاد داریم. برخی اتفاقات رخ داده در هفته‌های گذشته شاید خوشایند نبوده و باعث می‌شد که اخلاق رعایت نشود. با این حال ما این حق را برای تمامی اعضا قائل هستیم که تصمیم خود را در فضایی آزاد بگیرند. تصمیمی که در فضای دموکراتیک گرفته شده باید در همان فضا ادامه داشته باشد.

عزیزی‌خادم درباره اینکه برخی در جلسه هیئت رئیسه به دنبال اهداف شخصی خود بودند و قصد برکناری نبی و آیت‌اللهی را داشتند، عنوان کرد: اگر کسی به دنبال اهداف شخصی‌اش باشد اتفاق خوشایندی نیست. مجمع فدراسیون و هیئت رئیسه هر کدام وظایفی دارند و اگر قرار به تغییر هم باشد مجمع در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند. برخی موانع و مشکلات هم در فدراسیون فوتبال وجود داشت اما اگر بخواهیم تاریخ را مرور کنیم و به عقب برگردیم متوجه خواهید شد که جلسه قبلی هیئت رئیسه بهترین جلسه بوده است.

وی یادآور شد: فرآیند هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دغدغه‌محور است و جای تاسف دارد که برخی بخواهند به دنبال اهداف شخصی باشند. ما می‌خواهیم تمامی مشکلات به صورت همگانی و تعاملانه حل شود نگاه ما به فوتبال توسعه‌ای است و در کنار این موضوع این حق را هم برای دیگر اعضاء قائل هستیم که تصمیمات خود را بیان کنند. فکر می‌کنم در خصوص هیئت رئیسه یک مقدار کم لطفی شده که چرا ما ساختار خوبی در فدراسیون فوتبال داریم. خانم شجاعی و آقایان قنبرزاده، بهاروند، بهروان، تاج و دیگر اعضا همگی در فضایی هستند که به مدیریت اشراف کامل دارند به خصوص مدیریت در فوتبال و به همین دلیل اعضای هیئت رئیسه به دنبال برکناری عضو دیگری نیستند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه مشکلات و موانعی در این فدراسیون وجود دارد خاطرنشان کرد: امیدوارم جلسه هیئت رئیسه هر چه زودتر برگزار شود. قرار بود اوایل یا اواسط این هفته جلسه را برگزار کنیم که به تعویق افتاد و امیدوارم با توجه به شرایط فعلی این جلسه در اسرع وقت برگزار شود تا موانع و ابهامات از بین برود. ابهاماتی که روی مسائل مالی فدراسیون فوتبال سایه انداخته است و باید در فضایی همگرایانه حل شود. موضوعی که اعضای هیئت رئیسه را بیشتر به هم نزدیک می‌کند تا یک انسجام داخلی به وجود بیاید و از سوی دیگر آنها را قوی‌تر می‌کند تا در چانه‌زنی‌ها و مسائل بیرونی و همچنین اختلاف سلیقه‌های داخلی به یکدیگر کمک کنند.

عزیزی خادم ادامه داد: اختلافات درون هیئت رئیسه نباید به بیرون درز پیدا کند و از سوی دیگر نباید نگاه‌ها در فدراسیون فوتبال پدرسالارانه باشد و به فدراسیون نگاه سرقفلی داشته باشیم. مسیرها و دالان‌ها کاملا مشخص است و اختلاف سلیقه‌هایی که وجود دارد را به فال نیک می‌گیریم. باید در فدراسیون فوتبال پروسه‌ای دموکراتیک را اجرا کنیم و اگر هم اتفاقی رخ می‌دهد یا اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد نباید به کسی بربخورد. شاید با توجه به زیست‌های مختلف تفکرات مشابه هم نباشد و حتی دو برادر دوقلو هم تصمیم یکسان نگیرند به همین دلیل معتقدم باید به تمام نظرات اعضای هیئت رئیسه احترام گذاشت، چون نگاه ما ترمیمی است و می‌خواهیم برخی مشکلات برطرف شود. این مشکلات باید در فضایی کاملا شفاف و منطقی حل شود و شاهد اتفاقاتی نباشیم که خدای ناکرده نابخشودنی باشد.

وی درباره اینکه آیا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قصد برکناری کفاشیان را دارد، گفت: باید در این خصوص به اساسنامه فدراسیون فوتبال نگاهی بیندازید. برای هیئت رئیسه ظرفیت و پتانسیلی تعیین شده و وظایف کاملا مشخص است. هیئت رئیسه نمی‌تواند رئیس فدراسیون فوتبال را برکنار کند و ما هم به دنبال این موضوع نیستیم چرا که نگاه‌مان اصلاحی و ترمیمی است. اگر هم قرار به تغییر کسی باشد در این خصوص مجمع فدراسیون فوتبال تصمیم‌ می‌گیرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: نگاه هیئت رئیسه حفاظت از جایگاه فدراسیون به هیئت رئیسه است. فدراسیون نیازمند جریان جدید و برنامه‌هایی در حوزه‌های اقتصاد و برنامه‌ریزی است . اتفاقاتی در گذشته رخ داده و دیگر نباید این اتفاقات در آینده تکرار شود. وقتی که امروز در مورد فوتبال و فیفا‌دی صحبت می‌کنیم می‌بینیم که فدراسیون رمقی ندارد. متاسفانه روش‌هایی که فدراسیون را با آن اداره می‌کنند منسوخ شده و فدراسیون فاقد برنامه است.

عزیزی‌خادم ادامه داد: با این روند در آینده به بن‌بست می‌خوریم. امروز خیلی‌ها نمی‌دانند ورودی و خروجی فدراسیون چقدر است. اگر وارد این فضاها نشویم و همه چیز پنهان بماند دچار مشکلاتی می‌شویم. همین موارد است که باعث شده امروز مردم دچار دلسردی شوند و دیگر اهمیتی به فوتبال ندهند.

عزیزی خادم با بیان اینکه خیلی از بخش‌ها و حوزه‌ها مغفول مانده و کاملا مسکوت گفت: شما رسانه‌ها باید آنها را کالبدشکافی کرده و به آن بپردازید. امروز هیئت رئیسه وارد مسائلی شده است که این به آینده فوتبال کمک می‌کند. اگر اینچنین نباشد باید 5 سال بدویم تا یک سال عقب‌مانده جبران شود. اگر فکر اساسی نشود، تبعات جبران‌ناپذیری جامعه و حتی تمام ورزش را پیش رو می‌گیرد. ما امسال مسابقات جام ملت‌های آسیا را پیش رو داریم که قهرمانی در آن کار بسیار دشواری است. با توجه به لیگی که ما داریم خیلی کار سختی در راه تحقق این امر پیش روی ماست.



1393/08/23 00:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن