تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهادر مولايي جراحي شد/ تصميم گيري درباره بازگشت نايب قهرمان جهان بعد از 6 ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۴۷ق.ظ)
بهادر مولايي جراحي شد/ تصميم گيري درباره بازگشت نايب قهرمان جهان بعد از 6 ماه بهادر مولايي، وزنه برداي دسته فوق سنگين کشورمان صبح امروز در بيمارستان آتيه زانوي خود را به تيخ جراحان سپرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري، دارنده مدال نقره رقابتهاي سال 2013 قهرماني جهان که در آخرين رکوردگيري تيم ملي قبل از اعزام به بازيهاي آسيايي اينچئون از ناحيه رباط صليبي و مينيسک دچار آسيب ديدگي شد، در عين بدشانسي نتوانست در بازيهاي آسيايي اينچئون صاحب مدال شود.دکتر محمد رازي پزشک معالج بهادر مولايي با ابراز رضايت از روند انجام اين جراحي دوري مولايي را از صحنه رقابتهاي وزنه برداري حداقل 9 ماه اعلام کرد و گفت: مولايي تا شش ماه حق شرکت در تمرينات وزنه‌برداري را ندارد و پس از آن بايد او از ناحيه رباط صليبي، مينيسک داخلي و غضروف زانوي راست دچار پارگي شده بود که امروز تحت عمل جراحي آرتوسکوپي، بازسازي رباط و ترميم مينيسک قرار گرفت.
وي افزود: از هم اکنون نمي توان درباره زمان دقيق بازگشت مولايي به صحنه رقابتها اظهارنظر کرد. ما بايد بعد از شش ماه وضعيت او را مورد بررسي قرار دهيم تا در مورد آينده اش تصميم گيري کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن