تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی دوره های آموزشی متناسب با بازارکارنقش مهمی درکاهش بیکاری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برپایی دوره های آموزشی متناسب با بازارکارنقش مهمی درکاهش بیکاری دارد گچساران - ایرنا - فرماندار گچساران گفت: برگزاری دوره های آموزشی متناسب با بازار کار نقش اثرگذاری در کاهش بیکاری دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرحیم رحیمی پنجشنبه شب در جمع مدیران و کارکنان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در دو بخش مقدماتی و تخصصی عاملی برای تامین نیروی کار ماهر طرح های اشتغالزایی مانند سد چمشیر و پتروشیمی گچساران است.
وی اظهار کرد: تدوین برنامه بلند مدت آموزشی برای تربیت و بکارگیری نیروهای ماهر و نیمه ماهر راهکار اصلی برای تامین نیروهای انسانی طرح های اشتغالزا است که منجر به کاهش هزینه تمام شده محصولات تولیدی خواهد شد.
فرماندار گچساران ابراز داشت: ایجاد طرح های اشتغالزایی از طریق کسب و کارهای کوچک با توجه به استعدادهای هر منطقه اولویت دولت یازدهم برای رونق تولید و اشتغال است
وی با یادآوری بالا بودن نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وجود هزاران جوان تحصیل کرده بدون مهارت و جویای کار وظیفه مسوولان برای ساماندهی نیروهای انسانی را سنگین تر کرده است.
رحیمی بر لزوم افزایش دوره های آموزشی رشته های نوین به ویژه در مراکز آموزش عالی بر اساس رشته های تحصیلی برای فارغ التحصیل شدگان جوانانی با مهارت های علمی و عملی تاکید کرد.
دوره آموزشی سه روزه کارآفرینی ویژه مدیران آموزشگاه های آزاد شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
دوره آموزشی کارآفرینی سازمانی روزهای بیستم تا بیست و دوم آبان با شرکت 80 نفر از مدیران و کارکنان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.
8143/671


23/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن