تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798783310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایعه‌پراکنی‌ها در مورد آزادی مصطفی تاج‌زاده/ محاکمه 3 مدیر مسئول در دادگاه مطبوعات/ پرونده مهدی هاشمی به دستور چه کسی کلید خورد؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خبرخونه حقوقی/
شایعه‌پراکنی‌ها در مورد آزادی مصطفی تاج‌زاده/ محاکمه 3 مدیر مسئول در دادگاه مطبوعات/ پرونده مهدی هاشمی به دستور چه کسی کلید خورد؟
خبرخونه حقوقی با خبرهایی از آخرین وضعیت پرونده بنزین‌های آلوده، محاکمه 3 مدیر مسئول در دادگاه مطبوعات، اعلام مشخصات شش نفر از محکومان اقتصادی و... همراه شماست.


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، یکی از حوزه‌هایی که اقشار مختلف جامعه خبرهای آن را پیگیری می‌کنند بخش حقوقی و قضایی است که این حوزه تمامی اخبار مربوط به حوادث، برگزاری دادگاه‌ها و پرونده‌های قضایی را در خود جای داده است.   
    
در پیگیری پرونده‌های قضایی از تخلف مردم عادی گرفته تا چهر‌های شناخته شده کشور دستگاه قضا بدون اغماض و با اقتدار به همه جرائم رسیدگی می‌کند.   
    
باتوجه به دغدغه عموم جامعه برای اطلاع از روند پرونده‌های حقوقی و اتفاقاتی که در دستگاه قضا رخ می‌دهد، بر آن شدیم که در خبرخونه  حقوقی به تشریح رویدادهای مهمی که طی این هفته در دستگاه قضا اتفاق افتاده بپردازیم.   
 
پنجشنه‌های هر هفته برای مرور مهمترین وقایع حقوقی با خبرخونه حقوقی همراه شما هستیم، منتظر ما باشید...
 
 **پرونده مهدی هاشمی به دستور چه کسی کلید خورد؟
 
چهاردهمین جلسه دادگاه غیرعلنی مهدی هاشمی صبح شنبه 17 آبان ماه در حالی برگزار شد که علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران مدعی شد: بنده از روز اول گفته‌ام که پرونده مهدی هاشمی سیاسی است و نه امنیتی و اقتصادی و ما مورد به مورد پاسخگو هستیم.






 

همچنین وی در پانزدهمین جلسه دادگاه، وی پیش از ورود به دادگاه همچنان تاکید کرد که اتهامات موکلش سیاسی است  و پرونده مهدی هاشمی  با صحبت‌هایی که احمدی‌نژاد در انتخابات ۸۴ با این عنوان مطرح کرد که بچه‌های آقای هاشمی چه می‌کنند و به دستور وی کلید خورد.
 
**محاکمه 3 مدیرمسئول در دادگاه مطبوعات
 
پرونده‌های مطبوعاتی رجانیوز، اعتماد و تابناک  یکشنبه 18 آبان ماه در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفتند که با نظر اعضای هیان منصفه مطبوعات  "تابناک" مجرم شناخته شد.








 دادگاه با تقاضای استمهال روزنامه "اعتماد" موافقت کرد و خبر دیگر آنکه مدیر مسئول پایگاه خبری رجانیوز به اتهام نشر اکاذیب به اتفاق آراء مجرم شناخته نشد.
 
**کاهش 9/ 5 درصدی تلفات رانندگی در نیمه نخست سال جاری
 
خبر خوش آنکه طی هفته‌ای که گذشت؛ سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در نیمه نخست سال 93، 9 هزار و 317 نفر در حوادث رانندگی کشته شده‌اند که این تعداد نسبت به سال گذشته 9 / 5 درصد کاهش یافته است و دیگر اینکه درصد کشته‌های تصادفات مربوط به جاده‌های برون شهری، 26.3 درصد در راه‌های درون شهری، 8.5 درصد در جاده‌های خاکی و روستایی و محل تصادف چهار دهم درصد موارد نامعلوم بوده است  و بیشترین تلفات در استان فارس بوده است برای مشاهده از جزئیات خبر اینجا کلیک کنید.

**شایعه‌پراکنی‌ها در مورد آزادی مصطفی تاج‌زاده

در پی انتشار برخی شایعات در مورد آزادی مصطفی تاج‌زاده، که  در سال 88 به اتهام اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به 6 سال حبس تعزیزی محکوم شده بود، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این ادعا گفت: انتشار برخی اخبار و شایعات در مورد آزادی تاج‌زاده صحت ندارد و  این فرد باید دوران مقرر شده محکومیت خود را بگذراند، جالب اینکه وکیل مدافع وی نیز به ما گفت که از خبر آزادی وی اطلاعی ندارم و وضعیت پرونده تاج‌زاده تغییری نداشته و قطعا اگر قرار بر مرخصی یا آزادی وی باشد به بنده اطلاع داده خواهد شد.
 
**نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا در نمایشگاه مطبوعات
 
نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا این هفته حال و هوای دیگری داشت،  حجت‌الاسلام والمسلمین "غلامحسین محسنی اژه‌ای" عصر روز 19 آبان ماه در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و  خبرگزاری‌ها، طی نشست خبری با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.









وی با تاکید بر اینکه در موارد مختلف اسیدپاشی مورد سیاسی یا مذهبی وجود نداشته است، گفت:‌ در مورد اخیر نیز همه شواهد نشان می‌دهد که کاری که انجام شده خصوصی و شخصی است اما چون تاکنون عوامل این حادثه دستگیر نشده‌اند نمی‌توان در این باره اظهارنظر کرد.برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.
 
**اعلام مشخصات شش نفر از محکومان اقتصادی
 
پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی 6 نفر از محکومان اقتصادی را اعلام کرد، به موجب احکام قطعی صادره از دادگاه، مشخصات شش نفر از محکومان اقتصادی اعلام گردید. این اعلام وفق تبصره ماده‌ی 36 قانون مجازات اسلامی، دایر بر ضرورت انتشار احکام محکومیت قطعی در جرایم مالی با مبلغ بیش از یک میلیارد ریال به عمل آمد و مفاد دادنامه‌ شماره‌ 9209972130300079 مورخ 26/ 9/ 1392 صادره از شعبه‌ 1064 دادگاه عمومی جزایی تهران که به موجب دادنامه صادره از شعبه‌ی 68 دادگاه تجدیدنظر استان تهران قطعیت یافته است. برای مشاهده جزئیات خبر اینجا کلیک کنید.
 
**پرونده‌های بنزین‌های آلوده همچنان منتظر حضور طرف دعواست
 
چندی قبل سه وکیل دادگستری با مراجعه به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت با طرح شکایتی مدعی شده بودند تولید بنزین‌های آلوده در سال‌های گذشته باعث خسارات جانی و مالی زیادی برای شهروندان شده بود و علیه وزیر نفت سابق شکایتی را مطرح کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.







«مصطفی ترک همدانی» یکی از وکلای شاکی در پرونده بنزین‌های آلوده، در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بنزین‌های آلوده گفت: طرف دعوا «وزیر نفت سابق» هنوز در دادسرا حضور پیدا نکرده است.
 
 انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن