تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804233290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استراحت محمد موسوی تا زمان بهبودی کامل |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: استراحت محمد موسوی تا زمان بهبودی کامل
سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی در نخستین بازی خانگی خود گفت: تا بهبود و رفع مصدومیت کامل موسوی به او بازی نمی دهم.
کد خبر: ۴۴۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹ - 13 November 2014


پیمان اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری گنبد تیم بسیار خوبی بود. با توجه با شناختی که از این تیم داشتیم و اطلاعاتی که آنالیزور در اختیار کادر فنی گذاشته بود، موفق شدیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم. در نهایت هم 3 بر صفر بازی را بردیم. در مجموع تیم ما خیلی خوب بازی کرد اما هنوز آن بازیکنانی که به هر حال آسیب دیدگی دارند به ترکیب اصلی اضافه نشده اند. امیدوار هستیم در هفته های آینده از کل داشته ها بهره ببریم.

سرمربی تیم پیکان درباره وضعیت آمادگی سید محمد موسوی خاطرنشان کرد: موسوی هم آسیب دیدگی کوچکی در ناحیه مچ پایش دارد. هر زمانی که دکتر تیم اجازه دهد و خودش هم از ناحیه مچ پا درد نداشته باشد از او استفاده می کنیم. فعلا اگر او کاملا بهبود پیدا نکند، به میدان نخواهد رفت. نمی خواهم برای مسابقات مرحله مقدماتی به او فشار آوریم و خدای نکرده سرعتی زن خود را از دست بدهیم. موسوی توانایی زیادی دارد و تیم ملی کشور هم به بازیکنانی نظیر موسوی نیاز دارد. باید اجازه دهیم تا پس از بهبود کامل به میدان برود. انشالله در مراحل بالاتر لیگ از او بهره می بریم.

وی درباره دلیل آماده نبودن نیکو پاسور هلندی تیمش گفت: نیکو پاسور بسیار خوبی است. خداراشکر دو پاسور خیلی خوب در تیم پیکان داریم. نیکو و امیرحسینی هر دو پاسورهای بسیار خوبی هستند. نیکو الان نیاز دارد که بیشتر با بازیکنان هماهنگ شود. اما امیرحسینی سال هاست که با این تیم کار کرده و هماهنگی بسیار خوبی با سایر بازیکنان دارد. تلاش ما این است که نیکو را هم دوباره به جمع بازیکنان تیم اضافه کنیم.

اکبری با اشاره به استقبال خوب هوادران از نخستین بازی خانگی این تیم گفت: به هر حال باشگاه پیکان شرایط خوبی دارد. این باشگاه در سال های گذشته بنا به دلایلی تعداد زیادی از تماشاگرانش را از دست داد. اما فکر می کنم که امسال دوباره تماشاگران پیکان مثل گذشته های دور از بازی ها استقبال کنند. تعدادی از تماشاگرانی که قلبی این تیم را دوست دارند همین که به سالن می آیند و ما را تشویق می کنند بسیارارزشمند است. این موضوع برای ما روحیه بخش است و برای خودشان هم خیلی خوب است.

وی درباره برگزاری مسابقات لیگ هم گفت: لیگ برتر والیبال امسال در قالب دو گروه هفت تیمی بازیبرگزار می شود. از هر گروه چهار تیم به پلی آف راه پیدا می کنند. نحوه برگزاری مسابقات با توجه به حضور 14 تیم در لیگ برتر خیلی خوب است. در سال گذشته تیم ها مجبور بودند هفته ای دو مسابقه انجام دهند و این موضوع کار را برای همه سخت کرده بود. اما امسال هفته ای یک مسابقه در لیگ برتر والیبال طبیعی است. حالا زمان خوبی برای ریکاوری تیم ها داریم. امسال هم مثل سال های قبل کیفیت بازی های لیگ خوب است. البته لیگ تازه شروع شده و فعلا هیچ مشکلی وجود ندارد. سازمان لیگ فدراسیون والیبال هم تمام تلاش خود را به کار می بندد تا بتواند هر نقطه ضعفی را برطرف کند. طبیعی است که در ورزش گاهی هم مشکلاتی پیش بیاید ولی باید همه تلاش کنیم تا لیگ به خوبی برگزار شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن