تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812215838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدوارم سه امتیاز کامل از نماینده بوشهر کسب کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه: امیدوارم سه امتیاز کامل از نماینده بوشهر کسب کنیم ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه گفت: فردا بازی سختی مقابل تیم کارگر بنه گز بوشهر داریم و امیدوارم بتوانیم هر سه امتیاز این دیدار خانگی را در هفته ششم رقابتهای دسته 2 کشور کسب کنیم.


محرم نشاطی روز پنجشنبه گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه عواملی در بازی هفته گذشته ما برابر تیم کامیاران دست به دست هم داد که تیم ما در عین شایستگی و برتری مطلقی که نسبت به حریف داشت نتواند سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کند و در نهایت بازی را با نتیجه نزدیک 1 بر صفر واگذار کردیم.
وی افزود: با کمال تاسف داور بازی در این دیدار چهار گل مسلم ما را آفساید اعلام کرد در حالی که این بازی حداقل می توانست با نتیجه 3 بر 1 به نفع ما تمام شود ولی اشتباهات داوری مانع از این نتیجه شد.
نشاطی گفت: من به آینده این تیم امیدوارم و اطمینان دارم ما می توانیم در بازی های بعدی نتیجه بگیریم به شرطی که حاشیه ها از اطراف تیم برچیده شود و با همدلی و همفکری بتوانیم جایگاه فوتبال استان را در سطوح کشوری حفظ و نهادینه کنیم.
وی ادامه داد: تمامی تلاش من و کادر فنی ایجاد انگیزه و روحیه با نشاط و شاداب در بین تک تک بازیکنان است و به جرات می توانم بگویم در این راستا موفق هم بوده ایم.
نشاطی اضافه کرد: نماینده فوتبال استان ما امسال برای نخستین بار به صورت کاملا جدی و برنامه ریزی شده و با حمایت بسیار خوب باشگاه شهرداری ارومیه وارد کوران مسابقات دسته 2 کشور شده است و هر کسی که دلش برای فوتبال استان می تپد باید به دور از حاشیه سازی کمک حال باشد.
نشاطی ادامه داد: من به عنوان سکان دار این تیم تمام کم و کاستی های آن را بر عهده می گیرم و از انتقادات سازنده کارشناسان استقبال می کنم به شرطی که این انتقادات در راستای کمک به پیشبرد اهداف و بدون غرض ورزی بر ما وارد شود.
وی گفت: از مسئولان ورزش استان، هیات فوتبال استان و ارومیه درخواست می کنم که لااقل برای دیدن تمرینات و مسابقات به ورزشگاه تختی بیایند چرا که ما در چنین روزهای سختی نیاز به تشویق و حمایت آنان داریم و مطمئنا اگر نتیجه بگیریم افتخارش شامل حال همه می شود.
نشاطی گفت: مدیر عامل باشگاه حمایت بسیار خوبی از ما می کند و اصول حرفه ای گری و باشگاه داری با برنامه های مدون و اصولی در دستور کار آنان است و این امر موجب آرامش خاطر تیم شده است.
وی گفت: ضمن اینکه از مسئولان خواسته ام مربی جدیدی به کادر فنی تیم اضافه شود تا بتوانیم در زمان تمرینات و مواقع ضروری از تجربه و دانش وی استفاده شود.
نشاطی افزود: بازیکنان تیم ما به جز سه یا چهار بازیکن همگی جوان و کم تجربه هستند ولی حضور این تیم در لیگ دسته 2 کشور در واقع می تواند نهال فوتبال استان را تقویت کند.
وی گفت: به نظر من غرق شدن در مشکلات تجربه نیست ولی برون رفت از بحران و راه های رسیدن به اوج، موفقیتی که با همدلی و همفکری به دست می آید.
شاگردان محرم نشاطی پیش از این سه شکست 3 بر 1 برابر خلخال دشت و 2 بر 1 مقابل ایران جوان خورموج بوشهر و 1 بر صفر مقابل کامیاران و یک تساوی بدون گل برابر استقلال آبی ب تهران را در کارنامه دارد و در هفته چهارم به دلیل عدم حضور تیم پرسپولیس مازندران استراحت داشته اند.
این تیم در حال حاضر با کسب یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد و برای رهایی از این بحران نیاز به کسب امتیازات لازم در بازی های آینده دارد.
تیم فوتبال شهرداری ارومیه در هفته ششم این رقابت ها فردا جمعه در ورزشگاه تختی ارومیه میزبان تیم کارگر بنه گز است.
خلخال دشت، استقلال آبی ب تهران ، ایران جوان خورموج بوشهر، کارگر بنه گز، نفت امیدیه، تربیت ایلام، شهرداری کامیاران، دنا یاسوج و شهرداری ارومیه 9 تیم حاضر در گروه سی رقابتهای لیگ دسته 2 کشور هستند.
7126/581


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن