تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819089277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید تنش ها در شرق اوکراین/ تغییر موضع نیروهای اوکراینی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



تشدید تنش ها در شرق اوکراین/ تغییر موضع نیروهای اوکراینی
در حالی‌که ۲۶امین نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد اوکراین بدون نتیجه خاصی پایان یافته، تنش‌ها در مرز شرقی اوکراین رو به فزونی گذاشته است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روز ۲۱ آبان، ژنرال فیلیپ بردلاو، از فرماندهان ارشد پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، گفت بررسی‌های این سازمان نظامی نشان می‌دهد که گزارش‌ها در مورد ورود نیروهای ارتش روسیه به خاک اوکراین درست است.   ژنرال بردلاو در بلغارستان گفته است: «دیگر شکی نیست که روسیه مستقیما به شکل نظامی در اوکراین درگیر شده است.»   خبرگزاری رویترز می‌گوید ژنرال ایگور کوناشنکوف، یک مقام رسمی وزارت دفاع روسیه این موضوع را رد کرده و می‌گوید هیچ مدرکی [در این مورد] وجود نداشته و ندارد.   استپان پولتوراک، وزیر دفاع اوکراین، گفته است: «ما به تغییر موضع نیروهای نظامی خود برای پاسخگویی به فعالیت‌های جنگجویان (شبه‌نظامیان جدایی‌طلب) پرداخته‌ایم.»   او البته جزئیاتی در این مورد در اختیار خبرنگاران نگذاشته است.  

  به گزارش رادیو فردا(Radio Farda)، شورای امنیت سازمان ملل متحد در ۲۱ آبان، در نیویورک، نشست تازه‌ای برای بررسی اوضاع اوکراین و گزارش‌ها در مورد ورود نظامی روسیه به خاک آن کشور تشکیل داد.   سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل، می‌گوید: «روسیه در مورد صلح حرف می‌زند ولی در عمل بر آتش جنگ می‌افزاید.»   در دیگر سو، شبکه روسی راشاتودی، از قول الکساندر پانکین، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل، می‌گوید کی‌یف به آتش‌بس به طور کامل وفادار نیست.   به گزارش بی بی سی(BBC)، صبح روز چهارشنبه نیز گزارش‌هایی از تبادل سنگین آتش در شهر دونتسک در شرق اوکراین منتشر شد، با این حال معلوم نیست که چه گروه یا افرادی در این درگیری‌ها نقش داشته‌اند. گزارش‌هایی نیز از درگیری در شهر لوهانسک که در اختیار جدایی‌طلبان است، منتشر شده است.  

  106





۲۲/۰۸/۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن