تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798279454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات شهرستان پاکدشت با همکاری مسوولان برطرف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشکلات شهرستان پاکدشت با همکاری مسوولان برطرف می شود تهران-ایرنا- فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: مشکلات شهرستان پاکدشت با همکاری و مساعدت تمامی مسوولان محقق می شود.


"علیرضا قاسمی فرزاد" روز پنجشنبه در بازدید از غرفه ایرنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهارداشت: شهرستان پاکدشت در فاصله 25 کیلومتری تهران قرار دارد اما با وجود این مسافت کم با محدودیت های عدیده ای مواجه است.
فرماندار پاکدشت دربخشی از صحبت هایش در مورد پروژه های در احداث شهرستان متبوعش، گفت: پاکدشت با وجود بیش از 500 هزار نفر جمعیت فقط یک بیمارستان خیرساز دارد که برهمین اساس عنایات ویژه وزیر راه و شهر سازی را در تکمیل هرچه سریعتر پروژه بیمارستان شهدای پاکدشت و زعیم خواستاریم.
وی با اشاره به عزم جدی دولت تدبیر و امید برای تکمیل پروژه های عمرانی از تکمیل مرکز بهداشتی و درمانی شهدای پاکدشت تا پایان سال خبرداد و گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان شهدای پاکدشت در حد 93 درصد است و انشاء الله تا دهه مبارک فجر این بیمارستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
قاسمی فرزاد با بیان اشاره به اینکه پاکدشت کمربندی ندارد، عنوان کرد: این فقدان درحالی است که ما دراین شهرستان شاهد یک ترافیک سنگین با عبور روزانه60 هزار خودرو هستیم.
وی اضافه کرد: این درحالی است که علاوه بر خودروهای عبوری، سه هزار واحد صنعتی در شهرستان پاکدشت قرار دارد که عبور و مرور 80 هزار کارگر آن از بلوار امام رضا در این شهرستان انجام می شود.
فرماندارپاکدشت همچنین اظهارکرد: یکی از مهمترین مسائلی که صاحبان صنایع آن را در کنار سایر مشکلات تولیدی مطرح می کنند همین ترافیک محور امام رضا (ع) است.
وی با بیان اینکه اگرهمین اتوبان شهید بابائی که انتهایش به شریف آباد می رسد، افتتاح شود می تواند بخشی از ترافیک شهرستان را کاهش دهد، خاطرنشان کرد: جمیع اقدامات یاد شده برای تسهیل مشکلات جاده ای شهرستان می تواند راهگشا باشد.
قاسمی فرزاد همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی نیز بیان کرد: تنها راه مواصلاتی شرق استان تهران همین بزرگراه امام رضا(ع) است که باید در بحث پدافند غیر عامل که مورد تاکید جنابعالی نیز می باشد به آن توجه شود.
وی درهمین راستا عنوان کرد: در ارتباط با مسکن مهر با اعتباری که از سوی وزارت راه و شهرسازی به شهرستان تخصیص داده شده توانستیم یک مدرسه را افتتاح کنیم و ان شاء الله با مساعدتهای بعدی بتوانیم مدارس دیگر و کلانتری را نیز افتتاح کنیم.
فرماندار پاکدشت همچنین با تاکید براینکه طرح مسکن مهر با جدیت در شهرستان درحال پیگیری است، خاطرنشان کرد: در شهرستان پاکدشت 4 پروژه مسکن مهر بالغ بر حدود 10هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل متقاضیان شده و پیگیری های لازم برای ساخت مدارس نیمه تمام و دیگر فضاهای مرتبط با این مسکن های مهر نیز انجام شده است.
وی در مورد ساخت و سازهای غیرمجاز نیزگفت: مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در اولویت های کاری ما قرار دارد و با قاطعیت در این زمینه با متخلفین برخورد خواهیم کرد.
قاسمی فرزاد، افزود: این روستا ها به دلیل نزدیکی به شهر، از ده سال گذشته مورد توجه افراد متمکن قرارگرفته و بسیاری با خرید زمین و ساخت ویلا اراضی حاصل خیز کشاورزی منطقه را در معرض نابودی قرار داده اند.
وی ادامه داد: برای پیشبرد برنامه ‎های پیشگیرانه، اطلاع ‎رسانی، آموزش و فرهنگ سازی به شکلی برنامه ‎ریزی کرده ایم تا مردم ضمن توجه به قانون از روند نادرست ساخت ‎و ساز اجتناب کنند.
فرماندارپاکدشت تصریح کرد: با پیگیریهای بعمل آمده از سوی فرمانداری شهرستان یگان ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی در شهرستان ایجاد و تحت مدیریت جهاد کشاورزی مشغول انجام وظیفه است.
تهرام/1393/7247/1724


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن