تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب یک امتیاز از هر بازی سهم الوندی ها درلیگ دسته دو/ پرسپولیسی ها به همدان می آیند -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می دهد/
کسب یک امتیاز از هر بازی سهم الوندی ها درلیگ دسته دو/ پرسپولیسی ها به همدان می آیند

الوند همدان


همدان - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال الوند همدان در پنج هفته گذشته لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران با دو شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی و میانگین یک امتیاز از هر بازی در رده ششم جدول ۹ تیمی گروه چهارم قرار دارد. به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الوند همدان فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی را در لیگ دسته اول فوتبال به نمایش گذاشت و حاصل این عملکرد چیزی نبود جزء سقوط تیم محبوب و مردمی الوند به لیگ دسته دوم فوتبال که در نتیجه تیم الوند در آن فصل اسیر حاشیه هایی شد که در آخر گریبانگیر خود آنها گرفت. اما اتفاقی بدتر از این سقوط در حال رخ دادن در فوتبال همدان بود بطوریکه می خواستند امتیاز این تیم را به خارج از استان واگذار کنند که تلاش های مدیرکل ورزش وجوانان استان، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و سایر دست اندرکاران فوتبال همدان مانع از این شد که اتفاقی تلخ به کام مردم همدان تلخ تر شود. اما لیگ دسته دوم فوتبال سومین لیگ معتبر در فوتبال ایران است که در چهار گروه ۱۰ تیمی برگزار می شود که در این فصل تیم فوتبال الوند همدان در گروه چهارم با تیم های شهرداری زنجان، شهرداری دزفول، شهدای جویبار، خونه به خونه مازندران، بهمن شیراز، گرند بجنورد و هدف سمنان هم گروه است البته تیم گهر دورود نیز از این گروه انصراف داده و گروه الوندی ها ۹ تیمی است.
الوند همدان
این تیم با شاکله بومی در لیگ دسته دوم شرکت کرده و سرمربی و مربیان این تیم و سرپرست بومی در این تیم فعالیت می کنند. حضور تیم های مدعی خونه به خونه مازندران و بهمن شیراز کار را برای الوندی ها در این گروه دشوار کرده است کمااینکه عملکرد الوندی ها تا به این هفته رضایت کننده نبوده و در حد تیمی که مدعی صعود به مراحل بالاتر است نیست. در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال، الوندی ها که شارژ مالی شده بودند و بدون دغدغه راهی پایتخت شور و شعوری حسینی زنجان شدند در بازی برابر شهرداری زنجان در دقیقه هفت توسط مهاجم خوش‌ آتیه و با انگیزه خود امین رحیمی به گل رسیدند اما در دقایق ۱۹ و ۳۸ با اشتباهات فردی دو گل را دریافت کردند تا برد را با باخت در خانه حریف عوض کنند. هر چند که در این بازی مهاجمان الوند موقعیت‌ های زیادی را به دست آوردند اما با بی‌ دقتی بازیکنان و در چند مورد با اشتباهات داوری، فرصت گل از دست رفت تا دومین شکست الوندی‌ ها در زنجان رقم بخورد. لیگ دسته دوم فوتبال کارزار سختی استسرپرست تیم فوتبال الوند همدان در این زمینه در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور امسال با حضور ۴۰ تیم برگزار شده و حضور این تعداد تیم سختی‌ کار را برای صعود تیم‌های مدعی به لیگ بالاتر دوچندان کرده و این لیگ را به کارزاری سخت تبدیل کرده است. فرشید گل محمدی افزود: تیم فوتبال الوند همدان در این لیگ با حضور تیم های مدعی که هم گروه الوند هستند شرایطی دشواری را تجربه می کند و نتیجه گیری سخت است.
الوند همدان
وی با بیان اینکه در دیدار با شهرداری زنجان موقعیت های زیادی را از دست دادیم بیان کرد: بازیکنان نیز در حد انتظار ظاهر نشدند و موقعیت های خوبی را برای گلزنی از دست دادند. سرپرست تیم فوتبال الوند همدان عنوان کرد: اتفاقات جالبی که در گروه الوند در این هفته رقم خورد باعث شد تا چهار تیم پنج امتیازی در جدول، به ترتیب در جایگاه چهارم تا هفتم فقط به لحاظ تفاضل گل قرار بگیرند که این موضوع بر جذابیت و حساسیت بازی‌ های هفته ششم تأثیر زیادی خواهد گذاشت. پرسپولیسی ها  به همدان می‌ آیندگل محمدی با اشاره به دیدار هفته ششم تیم فوتبال الوند همدان گفت: در این هفته میزبان یکی از تیم های مدعی گروه چهارم هستیم خونه به خونه مازندران هم اکنون با ۱۲ امتیاز صدرنشین این گروه است و دیدار دشواری با این تیم داریم. وی افزود: فرشاد پیوس و محسن عاشوری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همراه تیم خونه به خونه مازندران برای رویارویی با تیم الوند به همدان می‌ آیند. سرپرست تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه امتیاز این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است بیان کرد: هر چند که خونه به خونه در حال حاضر صدرنشین گروه محسوب می‌شود اما کسب امتیاز برای الوند در شرایطی که چهار تیم پنج امتیازی در جدول حضور دارند بسیار ارزشمند خواهد بود.
الوند همدان
گفتنی است تا پایان هفته پنجم لیگ دسته دوم تیم فوتبال خونه به خونه با کسب ۱۲ امتیاز صدرنشین است و تیم الوند همدان هم با پنج امتیاز و به لحاظ تفاضل گل کمتر در رده ششم قرار گرفته است. در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دوم روز جمعه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهید مفتح همدان تیم فوتبال الوند به مصاف تیم صدرنشین و مدعی خونه به خونه مازندران خواهد رفت.  جدول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور گروه چهارم:ردیفتیمبازی هاامتیاز۱خونه به خونه مازندران۴۱۲۲بهمن شیراز۴۹۳هف سمنان۵۶۴شهرداری زنجان۴۵۵شهدای جویبار۵۵۶الوند همدان۵۵۷شهرداری دزفول۵۵۸سپیدرود رشت۴۴۹گرند بجنورد۴۴۱۰گهر دورود(حذف شده است)__لیگ دسته دوم فوتبال با حضور ۴۰ تیم در چهار گروه ۱۰ تیمی از ۱۴ مهرماه آغاز شده که در نهایت از هر گروه سه تیم به مرحله دوم راه یافته و در دو گروه شش تیمی به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه مستقیما به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرده و تیمهای دوم به پلی آف می روند تا تیم سوم صعود کننده مشخص شود.
همچنین از هر گروه ۱۰ تیمی ۴ تیم (در مجموع ۱۶ تیم) به لیگ دسته سوم سقوط می کنند.



پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن