تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال خانه آندو است و به تیم دیگری نخواهد رفت/ آبی پوشان به دنبال برد در دربی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
استقلال خانه آندو است و به تیم دیگری نخواهد رفت/ آبی پوشان به دنبال برد در دربی
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: جدایی تیموریان از استقلال شایعه‌ای بیش نیست و مشکلات وی با باشگاه حل شده است.


سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: آندو یکی از بهترین بازیکنان آبی پوش سال های گذشته تاکنون بوده است و خبرهای منتشره مبنی بر مذاکرات وی با سایر تیم‌ها شایعه‌ای بیش نیست. چرا که وی استقلالی است و با این تیم خواهد ماند.

وی در ادامه بیان کرد: اخیرا بر سر یک سری مشکلات پیش پا افتاده که منشأ آن‌ها مالی است آندو با باشگاه دچار اختلاف شد اما با درایت به جای مسئولان باشگاه و درک بالای این بازیکن مشکلات در حال حل شدن و اوضاع رو به بهبودی است.

وی در ادامه افزود: تیموریان یکی از اعضای اصلی خانواده استقلال است و بدون هیچ بهانه‌ای از استقلال جدا نشده و با این تیم می‌ماند.

افجه‌ای درباره شهرآورد پایتخت گفت: همه ما به خوبی بر حساسیت این بازی واقف هستیم چراکه دو تیم استقلال و پرسپولیس رقبای دیرینه یکدیگر بوده‌اند و همیشه بازی آنان مخاطبان خاص خود را داشته است.

وی تصریح کرد: یکی از علل حساس بودن این دیدار این است که در طول یک سال مسابقات فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس فقط 2بار به مصاف یکدیگر می‌روند. اگر تعداد رویارویی آنان بیشتر بود شاید حالت طرفداران نسبت به شهرآورد پایتخت کمتر می‌شد.

وی اظهار کرد: در جدال سرخابی‌ها، مربیان و بازیکنان بسیار محتاطانه عمل می‌کنند و با هدف نباختن وارد زمین می‌شوند بنابراین در بازی‌های استقلال و پرسپولیس شاهد گل زنی بازیکنان نیستیم و معمولا اکثر بازی‌ها با نتیجه تساوی بدون گل به پایان می‌رسد.

وی افزود: این چنین بازی فوتبال هیچ جذابیتی نداشته و نمی‌تواند مورد رضایت تماشاگران واقع شود.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: در حالی که زمان اندکی تا دربی 79 باقی است در تلاش هستیم تیم را به بهترین وضعیت رسانده و از همه لحاظ پشتیبان آبی پوشان بوده و امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.

افجه‌ای درباره مطالبات بازیکنان خارجی تیم استقلال گفت: متاسفانه باشگاه مبلغی حدود 900هزار دلار به بازیکنان خارجی‌اش بدهکار است و به دلیل پرداخت نشدن این مطالبات آنها در باشگاه استقلال شاکی هستند.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم به مرور مطالبات این بازیکنان را پرداخته و رضایت آنها را جلب کنیم.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن